Štěpáne slíbil jsi,že napíšeš barvy drátku na 145 1,6 TS jak se zapojuje/4 vývodovou/koupil jsem u odborníku váhu,ale poslali mně 5vývodovou,tak sem ji vrátil,ted čekám každým dnem až mi dovezou z Italie za 5ku.Bud tak hodný a jestli můžeš tak napiš ty barvy OK.Ted ještě jak otevřeli kapotu,půl metru drátu z háčkem a z pod auta kolem motorku vrtule na chladiči je krásny přístup na zatáhnutí lanka kapoty,já jsem tam ted dal 2 mm plech připevnil na přední čelo přímo pod lanko 3 šroubky a už není šance za to potáhnout. Je velká škoda,že na tyto stránky nejde dát fotka. norbert
15.59, 1. 8. 2006, odpovědětJa uz ti to poslal. Popsal sem ti to v nejaky reakci. Zkusim to jeste najit. Nejlepsi by bylo aby ses u me stavil. Bych ti to ukazal online
17.30, 1. 8. 2006, odpovědětTo čidlo teploty se da zapojit libovolne. Váha vzduchu ma ocislovane vyvody 1 2 3 4. 1 je kostra, 3 je napájení 12V(se zap. klíčkem) 2 je spolecnej potencial s jedním drátem od cidla teplot a melo by na nem byt cca 5V, 4 jde přímo do řídící jednotky pin 7. Musis to voměřit měřakem.
17.32, 1. 8. 2006, odpovědětPro jednoduchost jsem poslal na mejl cele schema.
17.42, 1. 8. 2006, odpovědět