Zdravim Mám velký problém s moji alfou 156 1.6 16V. Minulý týden jsem si nechal udělat rozvody a po najetí asi 10 km se mi rozsvítila kontrolka vstřikování. Volal jsem servis a tam mi řekli, že je to jen tím, že zapoměli odkliknout opravu. Jel jsem tedy s autem do práce a po 40 km mi auto přestalo jet. Na volnoběh je vše v pohodě, když ale zařadím, auto nejde do otáček a vůbec se nerozjede. Na diagnostice to ukázalo 2 chyby: 1) Potenciometr škrtící klapky - dolní mez nedosažena 2) Fáze motoru- rozpojeno - zkrat na + snímač Nicméně v servisu mi řekly, že s alfama nemají zkušenosti a tak mě nechaly, ať si zjistím sám, co s autem je. Ptám se tedy zde, zda máte někdo takovouto zkušenost. Ptal jsem se ještě několika mechaniků. Ti mi řekly, ať zkusím objednat snímač polohy škrtící klapky, že prý by mohl být problém v něm. To mi potvrdili i v tom servise. Říkaly, že když ho odpojily, tak auto normálně jelo. Snímač jsem si už i našel. Mám jen další problém s tím, že jsem měl steřelou hadici od váhy vzduchu právě ke škrtící klapce a ta hadice se při vyndávání roztrhla. Nikde na netu ji nemůžu najít. Jediné číslo, které na ní bylo je 60 63 05 26. Tak kdybyste kdokoli čemkoli věděl, tak mi prosím dejte vědět. Budu rád za jakoukoli radu. Už mě oprava stála dost peněz, tak bych taky rád vyjel. Díky, s pozdravem T.B.
19.59, 28. 7. 2010, odpovědětk bodu 2) mal som podobne: po rozvodoch mi stale svietila kontrolka vstreku. v servise sa tvarili , ze ok. nakoniec som to dal na diagnostiku a ukazalo chybu fazy snimaca. po vymene dvoch typov snimacov ziadna zmena. problem bol nakoniec zevraj v chybnej kabelazi a bol tam prehryzeny drot od nejakej kuny, ci macky. podla mna to ale bolo zle nastavenymi rozvodmi. auto musi ist znova na pripravky a rozvody sa musia nastavit opat.