Mam takovy problem s vahou vzduchu.Mam 156 2.0 TS (98). Orignal boschacka mi odesla, neni uz vubec rozdil, jestli je konektor zapojeny nebo odpojeny. Auto za studena neslo skoro nastartovat bez seslapnuteho plynu a stejne x-krat chciplo, nez se to zahralo. Mam jednu nahradni, ale neni to original. Kdyz ji tam dam, tak auto jede zase ok, ale spotreba vyleti na 15l/100km at jedu jak chci a nepomohly ani resety ridici jednotky (se starou vahou to jezdilo v prumeru za 10l - mesto/dalnice 50%/50%)Takze ted nevim, jestli je to tou novou vahou (tj. je na houby) nebo muze byt problem jeste nekde jinde. Je v Praze a okoli nekdo kdo by to dokazal zdiagnostikovat a rict mi, v cem je problem? Adam
10.55, 26. 4. 2007, odpovědětProblém je v tom že tvá váha podává motoru jiný údaje, než je nastavenej z fabriky, ale zas ti líp jede né s takovou spotřebou, by mohl bejt docela schopnej poměr směsi, jestli to už teda není moc...taky jsem to jednou řešil, nakonec jsem skončil u kamaráda elektrikáře a ten mi za váhu do kabelů dal nějakej levnej odpor, ten to upravil na správný hodnoty, já kulišák jsem pak nakoupil kupu odporů a zkoušel na kterej to nejlíp jede a na kterej to šetří, teď mám 3polohovej přepínač, ekonom, normál, sport :-)))) bomba tunig za 3 Kč, rozdíl je znát jak při jízdě tak ve spotřebě...
15.24, 26. 4. 2007, odpovědětOk, cili to opravdu muze byt tou vahou. Rikal jsem, ze by treba mohla byt v haji lambda, ale potom by to melo vetsi spotrebu i s tou starou vahou. Rozhoduju se, jestli tu vahu koupit v cecha (pop-art.cz asi za 4200) nebo z ebay asi za 3000. Nema nekdo zkusenosti s kvalitou vah, ktere se prodavaji na ebay? Nasel jsem boschackou asi za 55 liber, ale jsou tam i levnejsi kolem 30 liber, ale tam neni jasne co je to za vyrobce.