Mam takovy problem s vahou vzduchu.Mam 156 2.0 TS (98). Orignal boschacka mi odesla, neni uz vubec rozdil, jestli je konektor zapojeny nebo odpojeny. Auto za studena neslo skoro nastartovat bez seslapnuteho plynu a stejne x-krat chciplo, nez se to zahralo. Mam jednu nahradni, ale neni to original. Kdyz ji tam dam, tak auto jede zase ok, ale spotreba vyleti na 15l/100km at jedu jak chci a nepomohly ani resety ridici jednotky (se starou vahou to jezdilo v prumeru za 10l - mesto/dalnice 50%/50%)Takze ted nevim, jestli je to tou novou vahou (tj. je na houby) nebo muze byt problem jeste nekde jinde. Je v Praze a okoli nekdo kdo by to dokazal zdiagnostikovat a rict mi, v cem je problem? Adam
10.55, 26. 4. 2007, odpovědětProblém je v tom že tvá váha podává motoru jiný údaje, než je nastavenej z fabriky, ale zas ti líp jede né s takovou spotřebou, by mohl bejt docela schopnej poměr směsi, jestli to už teda není moc...taky jsem to jednou řešil, nakonec jsem skončil u kamaráda elektrikáře a ten mi za váhu do kabelů dal nějakej levnej odpor, ten to upravil na správný hodnoty, já kulišák jsem pak nakoupil kupu odporů a zkoušel na kterej to nejlíp jede a na kterej to šetří, teď mám 3polohovej přepínač, ekonom, normál, sport :-)))) bomba tunig za 3 Kč, rozdíl je znát jak při jízdě tak ve spotřebě...
15.24, 26. 4. 2007, odpovědětOk, cili to opravdu muze byt tou vahou. Rikal jsem, ze by treba mohla byt v haji lambda, ale potom by to melo vetsi spotrebu i s tou starou vahou. Rozhoduju se, jestli tu vahu koupit v cecha (pop-art.cz asi za 4200) nebo z ebay asi za 3000. Nema nekdo zkusenosti s kvalitou vah, ktere se prodavaji na ebay? Nasel jsem boschackou asi za 55 liber, ale jsou tam i levnejsi kolem 30 liber, ale tam neni jasne co je to za vyrobce.
15.43, 26. 4. 2007, odpovědětahoj, moja skusenost je taka ze ak je vadna vaha vzduchu a odpojis kabel auto ide normalne a otacky nekolisu ani nechcipa. Ak nemas rozdiel medzi zapojenou a odpojenou vahou tak to vaha nebude. Nekupuj nahrady tu u nas je poliak co to vozi z polska original bosch za 3000 skk. Ja som jednu mal navyse ale uz je predana. Dkud zhodit gumovu hadicu co ide od vahy ku klapke ci tam nie je bordel, potom moze byt zly motorcek na nastavenie volnobeznych otacok, vstreky alebo lambda. Eventualne premeraj kable ci niesu prepalene, polamane...
12.58, 27. 4. 2007, odpovědětcitat 156sp2: Re: vaha vzduchu Problém je v tom že tvá váha podává motoru jiný údaje, než je nastavenej z fabriky, ale zas ti líp jede né s takovou spotřebou, by mohl bejt docela schopnej poměr směsi, jestli to už teda není moc...taky jsem to jednou řešil, nakonec jsem skončil u kamaráda elektrikáře a ten mi za váhu do kabelů dal nějakej levnej odpor, ten to upravil na správný hodnoty, já kulišák jsem pak nakoupil kupu odporů a zkoušel na kterej to nejlíp jede a na kterej to šetří, teď mám 3polohovej přepínač, ekonom, normál, sport :-)))) bomba tunig za 3 Kč, rozdíl je znát jak při jízdě tak ve spotřebě...
21.06, 20. 2. 2008, odpovědětVahy vzduchu mají cc 2500kč na www.aci.cz nebo u prodejce,ktey spolupracuje aci.
8.54, 14. 6. 2008, odpovědět