Hello, po starte na studeno je vsetko ok, motor ma normalny dizlovy zvuk. Ked sa vsak zahreje na cca 80 - 90 stupnov prida sa k tomu nejaka rezonancia alebo drncanie s plechovym zvukom. Jednoducho motor je znatelne hlucnejsi. Nema to ziaden iny vplyv na vykon ani ostatne veci. Ma niekto nejaky tip alebo skusenost co by to mohlo sposobovat? dakujem. 2.4jtd 100kW 1998.
21.17, 31. 8. 2010, odpovědětNo mam podle me ten sami problem.uz se to resilo byd tady nebo na alfistech a myslim si ze je to rachotici retez na olejovym cerpadle nebo vyvazovaci hrideli.me to to auto delalo uz kdyz jsem ji kupoval a tvrdil mi ,ze je to nejaka kladka snad na alternatoru ,ze mu to snad vzdy dotahnou kazdej rok nebo co....ale myslim ze mi kecal a bude to ten retez,ale zatim jsem to neresil
22.08, 31. 8. 2010, odpovědětAj som si myslel ze to bude ta retaz. Inak nevies co sa s tym da spravit? nejaka vymena, repas?
0.03, 1. 9. 2010, odpovědětTenhle problém provází asi každé 100kw JTD, opravdu to dělá olejové čerpadlo, přez které je poháněná vyvažovací hřídel. Děje se to po zahřátí (zřídne olej), na olejovém čerpadle se po cca 200tisících vytahá řetěz a ten rachotí. Dá se vyměnit čerpadlo (10 000,-) a to ještě nemusí znamenat úspěch, někdy je potřeba vymenit i tu hřídel a ložiska kde je uložená. A práce taky nic moc, (sundat rozvody, výfuk, asi i nápravnici a vanu) pak se tam teprv dostaneš. Tak si to přeber, jestli radši na semaforu nenecháš okýnko zavřený a nezesílíš rádio:-D:-D
1.03, 1. 9. 2010, odpovědětNa 103kw taky. Přesně, mezi 180-200tis. to začne an kždý 2.4jtd. Neřeš to ... oprava s prací a matrošem je skoro cena auta. Taky řachtám ...
14.44, 1. 9. 2010, odpovědětTaky to řinčení řešim,Je to řetez na čerpadle,když sundáte řemen přislušenství tak je to po nastartování zřetelnějsí.A hlavně se nédá koupit zvlášt.Mě to chrastí od 160.tis a mám najeto 380.až to klekne tak to klekne.
11.07, 27. 9. 2011, odpovědět