Prosim o radu mam 156 2.4 JTD 100 kw počas jazdy mi zhasne motor potom musim počkat par minut a zase sa da naštartovat a to iste robi aj ked ho naštartujem a necham stat.
17.54, 9. 9. 2010, odpovědětVzduchový a naftový filter si kedy naposledy menil? Mne 1,9 JTD tiež nechcela štartovať za tepla. Stačilo ich vymeniť.
21.36, 9. 9. 2010, odpovědětmne to urobila tiež, mas KO snímač otáčok na kluke.
13.54, 10. 9. 2010, odpovědětMam dohodnutu diagnostiku no neviem motor ide bezchybne či zajazdy alebo na neutrali a naraz vypne dostal som radu že to bude snimač tlaku na čerpadle .
19.55, 10. 9. 2010, odpovědětnazdar pocul som zevraj snimac otacok...
1.07, 12. 9. 2010, odpovědětbol som pre istotu na diagnostike a mal by to bit snimač otačok dnes ho vymenim tak dufam že to pojde
8.15, 14. 9. 2010, odpověděttak vymenil som snimače otačok aj klukovy aj vačkovy a teraz už ani nenaštartujem tak som uplne v koncoh neviem čo stym no a na ten stary klukovy snimač to aspom naštartovalo a chvilu išlo ale teraz už vobec nič tak mi poradte ako to riešit dik.
19.12, 17. 9. 2010, odpovědětked otocis klucom do prvej polohy bzuci cerpadlo? natlaci naftu?.. na diagnostike su tie chyby vymazane?
19.28, 17. 9. 2010, odpovědětnaftu tlači pre istotu som vymenil aj filter bol čisti a plny nafty tak spalivom by nemal byt problem skor sa obavam že to bude regulator tlaku na čerpadle v pondelok budeme robit diagnostiku tak som zvedavy čo to ukaže
19.36, 17. 9. 2010, odpovědětInac ten snimac co som vacsinu pripadov pocul, tak stacilo len precistit a prestriekat konektor a slapalo to.. najprv skus tak, ako hned kupovat novy.. a daj vediet potom
20.05, 17. 9. 2010, odpovědětmal som ten istý problem bol snimač otáčok na kľuke...kupil som ho za 30 ečiek z elitu a hotovo
20.36, 17. 9. 2010, odpovědětjá měl při stejných příznacích vadný nějaký bazmek na čerpadle cca 2500 + 600 za čidlo otáček na klice. Za práci už nevím... Jen vím, že mi to chcíplo při ostré jízdě v zatáčkách a málem jsem to nedal....ještě že nic nejelo do proti...
23.32, 18. 9. 2010, odpovědětzdravym pani.mam taky problem ako polka slovenska s Alfou 166 2,4jtd r.v.1999. ked jej pri prevadzokovej teplote pritlacim na plyn tak natvrdo zdochne motor,iba pri zatazi ked normalne roztiahnem pomaly aj do maximalnych otacok tak nie.len ked dam plny plyn od spodu na 2st a 3st bum a zdochne.zastanem a normalne nastartujem.niekedy musim aj 5krat zapnut a vypnut klucik,apotom chyti. co to moze byt??? :)
21.03, 15. 3. 2013, odpovědětMám něco podobného na 2.4Jtd 100kw když tomu dám plný plyn tak to buď zdechne a nebo to párkrát rychle cukne a pak zdechne!A ještě strašně hulí když ji naložim!!!čidlo otáček sem měnil a váha vzduchu to taky není netěsnost na hadicích taky ne!!!!Tak už mě fakt napadá jen ten DRV ventil!!!!Co myslíte???
23.04, 15. 3. 2013, odpovědětCo takto naklapanie lopatek na turbe , jak ste na tom, chodi alebo stoji a co tesnost hadic do interkoleru jak ste na tom.A este jaky mate tlak paliva na liste cerpadlo tlacit a bzucet moze ale taky vie byt uz utahane a dava nedostatocny tlak.
18.07, 24. 3. 2013, odpovědětPánové tyto problémy se zhasínáním motorů jtd při zátěži jsou téměř vždy způsobené malým tlakem nafty v railu, příčiny jsou různé od regulátoru tlaku nafty, čerpadlo, netěsné vstřikovače, až po snímač tlaku nafty. Chce to šikovného opraváře, je to celkem jednoduše opravitelné, ikdyž celkem drahé pokud se dávají nové díly. Martin
21.01, 25. 3. 2013, odpovědět