Zdravím, tak jsem se už taky zaregistroval. Už se dlouho neprobíralo drnčení palubovky :-) Dělá vám to taky? Už jsem z toho celkem na nervy. Dělá mi to hlavně, když je zima (puštěná klima). Jak auto stojí na sluníčku - vše v pohodě. Po zapnutí klimy to začne drnčet. Už jsem někde četl, že by to mohly být nějaké šrouby, které drží palubovku a o něco drnčí. Ale sundat celou palubovku fakt neumím. Chtěl jsem se zeptat jestli to taky někomu dělá a jestli to vyřešil. Dále jsem se chtěl zeptat na váhu vzduchu (2.4 JTD, r.v. 99, 100 kw) jestli nevíte, kde sehnat. Při 2.700 ot. mám menší díru + takový menší oblak černého dýmu a potom to vystřelí a už nekouří. Je to váha nebo snad něco jiného? Zatím díky
20.24, 2. 8. 2006, odpovědětAno rád bych se také připojil k vybracím palubovky dělá mi to vždy jak trochu přimáčknu palubovku směrem k oknu přestane to ale pořád ji držet nemůžu:-).
20.49, 2. 8. 2006, odpovědětMě palubka vrže dost mě to sere je to nahoře jak je přichycená u okna a pak vrže ta krytka na airbag spolujezdce
20.50, 2. 8. 2006, odpovědětJe fakt, že už s tím jezdím rok a dochází mi trpělivost. Ja třeba když jen přitlačím na volant, tak to přestane, ale pak to zase dělá.
21.00, 2. 8. 2006, odpovědětja mel z drnceni palubky uz taky vitr v bedne, tak sem pouzil gumku co je na skrabce/sterce na okna co je rozdavali k zimni smesy do ostrikovace a nastrhal ji na maly kousky a nastrkal ze pradu a ze stran za palubku (uplne aby to nebylo videt) a je vyhrano...aspon u me ;) a ten problem stim cernym dymem, no doufam ze mas pravdu,ze je to vaha vzduchu,protoze mi to delalo taky...nejak sem si toho nevsimal,ale ted uz mi to cadi jakmile se dostanu nad 1500ot takze to vezu do servisu stim,ze mam obavu o turbo, zase se flaknu pres kapsu,pokud to bude vaha vzduchu tak mam vyhrano :)
13.50, 3. 8. 2006, odpovědětPovolují se tam šrouby na uchycení nástavce, který teprve drží palubní desku. Dělat to, to je docela pakárna, ale když šrouby dáte na lepidlo Loctite, tak máte snad pokoj
15.18, 3. 8. 2006, odpovědětTak říkáš že sami se do toho nemáme pouštět?Nebo to zvládnem sami když jo tak prosím kde začít Dík.
16.28, 3. 8. 2006, odpovědětTurbo to podle mě není. Jak jsem měl špatné turbo, tak mi svítila kontrolka vstřikování a nejelo to vůbec. Pak mi turbo odešlo úplně a pak šel dým, ale bílý. Vypadalo to jak bych hořel :-) Otec si na 166 nechal vyměnit novou váhu a pak mu to taky kouřilo (černý dým) - nakonec ta nová váha byla taky špatná - stačilo vyměnit za jinou a už mu to nekouřilo.
17.28, 3. 8. 2006, odpovědětKdyby se aspoň dalo k těm šroubům nějak dostat. Asi to budu muset dát někomu. Už fakt nevím co mám dělat. Zkoušel jsem utahovat ty 4 šrouby jak se sundá taková ta mřížka, ale nepomáhá to.
17.32, 3. 8. 2006, odpovědětVrzani sem se dost venoval. Zezacatku to nevrzalo pak to ale zaclo. Všecny treci plochy plastu v palubce (mrizky vydechu vzduchu, stredni panel) jsem namastil aby nevrzali o sebe. Musel sem je vyndat. Nejvetsi zdroj hluku je prostredni vydech vzduchu, zvlast kdyz se meni teplota pri topeni nebo chlazeni. Ten sem musel rozebrat a slepit jinak vrzal porad. Taky mi vrzalo neco az u predniho skla, dlouho sem myslel ze je to palubka, ale byl to kryt pod steracema co kryje kabinovy filtr a mechanizmus steracu. Vrzal o sklo. Ted uz palubka nevrze vubec. Mozna obcas trosicku vrzne. Kdo neveri toho svezu. Mam rok 98.
1.50, 4. 8. 2006, odpovědětTo drnčení palubovky je díky povolenému šroubu. Přesný popis i s fotkama je na stránce www.alfa156.net pok najdi vlevo odkaz "Tips" na té stránce pak "dashboard noise" je popsáno co a jak. Jinak jsou tam i další návody na různé jiné neduhy a kontakty na tuningové firmy. Jejich forum je perfektní zdroj k odstranění nebo identifikování různých závad atd. Vřele doporučuju
11.06, 4. 8. 2006, odpovědětMusím uznat skvělá stránka ale chtělo by to počeštit.Jinak Dík.
11.21, 4. 8. 2006, odpovědětTaky už jsem se na ní dívál, ale ta angličtina :-) Ale i tak super
20.24, 4. 8. 2006, odpovědětCus, tak s palubkou mam stejny problem - vrzse, skripe... Nervy mam jen jedny takze to vypada na pokus dle navodu na alfa156.net.. Jinak mam dotaz - Mam 2,4JTD a ted mi nejak zacala zlobit... V pohode si jedu, motor krasne tahne a zniceho nic najednou prestane, tj. na chvili mam diru ve vykonu (prestane jet) a pak tak po 2 sec zase normalne jede... Cim by to mohlo bejt? Vaha vzduchu? diky za radu
14.27, 14. 8. 2006, odpovědětTaky mám menší díru při zátahu, ale není to nějak drastické. Příští týden budu vyměňovat váhu, tak uvidím. Na tu palubovku mám taky jen jedny nervy, ale na sundání palubovky si netroufnu. Pak napiš jak to šlo jestli to budeš dělat.
8.01, 15. 8. 2006, odpovědětDost tady ctu ze menite zkusmo vahu vzduchu. To jestli funguje spravne se da zjistit přes diagnostiku za jizdy. Aspon mate vetsi jistotu.
8.17, 15. 8. 2006, odpovědětNikdo už na nic nepřišel ohledně drnčení?
13.11, 30. 9. 2006, odpovědětNezkoušel jsem to, protože si na to netroufnu. Ono to asi nebude jednoduché.
14.27, 30. 9. 2006, odpovědětvrzaní by bylo docela v pohode, jenze me tam navíc i neco tuka. kdyz jedu pres hrboly a tak..:)) kdyz s tim vrzanim chcete skoncovat tak musi palubka bezpodminecne ven?? Jinak zdravim te stepane... jak jsi na tom se softvarem do 1.8 ts r.v. 99??
18.40, 4. 10. 2006, odpovědětVáha vzduchu se dá koupit nová do 2500 Kč,kup jedině BOSCH ne PIERBURG.Jinak se budes trapit.Rozdíl je znát.Nekupuj starou,nevyplatí se to.
23.43, 29. 5. 2009, odpovědětPardon,nebo taky PIERBURG.
23.44, 29. 5. 2009, odpovědětZdravím,taky mě zlobila palubka,gumy jsem myslím dost a nic nepomáhalo,pak manželka řekla,že se jí zdà že to jde někde shora a byla to stropnice hned za osvětlením kabiny. Od té doby je klid:)
7.32, 6. 4. 2014, odpovědětOmlouvám se za překlep:gumy jsem tam dal myslìm dost:)
7.49, 6. 4. 2014, odpovědět