Vyměnil jsem snímač otáček, DRV a dalo to pokoj. Ale to bylo v lednu. Vypadá to, že vyšší venkovní teplota tomu nedělá dobře. Diagnostika hlásí "kontrola tlaku nafty". Nemáte někdo tip, co s tím? Někdo tu radil zaslepit EGR... Auto je nebezpečné, třeba při předjíždění, a s tím autem nejezdím jenom já... Díky.
21.47, 27. 4. 2007, odpovědětnesmíš předjíždět a stát se běžným účastníkem silničního provozu
22.37, 27. 4. 2007, odpovědětskus to EGR.ak nepomoze tak skontroluj vstrekovace. mne to robil jeden vstrekovac za tepla.(maj 1.9jtd)
22.40, 27. 4. 2007, odpověděttak to aspon vyskusaj je to chvila roboty. daj tam len pliesok na skusku a uvidis. ak to pomoze tak si ho daj vzcistit a nemusis ho zaslepovat.
22.55, 27. 4. 2007, odpovědětčau Kejml,na posrání co?Dnes jsem byl v Boleslavi a taky se mi to znova objevilo.EGR to posunul vejš,ale neodstranil.DRV -nic,váha-nic,čidlo tlaku-nic,pumpa nádrž-nic,filtry-nic.To jsem všechno udělal.Dám tam snad nahrát nový mapy,jinak to nevidím.Držím palec
21.10, 29. 4. 2007, odpovědětJo,ještě k tý hlášce u tlaku,to už je následek,pokud pumpu v nádrži dáš na externí zdroj tak se neobjeví,ale zdechne to stejně,loni jsme to všechno zkoušeli.
23.29, 29. 4. 2007, odpovědětSi tady uz psal ze si to měřil osciloskopem, nebo to byl někdo jiny? Jestli mas nejaky oscilogramy, tak to muzem dat na www.fcd.eu at nam poradej. Jinak to budu muset nasnímat u kejmla znova.
14.48, 5. 5. 2007, odpovědětEgr to určitě neni, resil jsem nekolik aut s KO EGR a dělali všechno jiny než ze chcipali. Vetsinou to hulí jako fabrika. Zhasnutí motoru to nemuze zpusobit. Pro 100% odzkoušeni zdali to neni EGR, ho stačí zaslepit po dobu testování. Motoru to vubec neublíží, je tam jen kvuli emisím. Mužem jeste zkusit origos MAPY.
14.45, 5. 5. 2007, odpovědětnazdar chalani,ja mam ten isty problem ze mi to chcipa pod plynem,ale len pri nizkych otackach okolo dvoch tisic a ked ich znizim z troch na dve..na diagnostike mi vypisalo tie iste chyby,tlak nafty a snimac otacok,ale problem je ten ze ja som teraz v holadnsku nechcem zaplatit majland za opravu,myslite ze my to este vydrzi par kilometrov,alebo mi hrozi ze mi nieco uplne odide a zostanem visiet...chcipne to kazdych 200-300km,tiez je 2,4jtd..dik za radu
16.44, 5. 5. 2007, odpovědětTak to je trochu jiny problem, u JTD se cas od casu po... snímač otacek kliky, hlaska o tlaku je az dusledek.
18.06, 5. 5. 2007, odpověděttakze myslis,ze by stacilo vymenit len ten snimac otacek a malo by to slapat?vies ono mi to zdochina len pri nizkych otackach akonahle ho rozjedu na 3000ot. tak vydrzi aj 1OOOkm bez chcipania...myslis ze by to mohlo vydrzat este nejakych par sto kilometrov,alebo?
22.53, 6. 5. 2007, odpovědětAle přeci jen by to mohlo pomoci s našim problemem.
18.10, 5. 5. 2007, odpovědětAhoj,oscilogramy nemám,je to už skoro rok,takže je to všechno pryč.Neřešil jsem to už,mám vadnej egr tak jsem ho zaslepil a v zimě byl klid,měl jsem za to že to dělá on.Teď nevím,jen vím že jsme používali 12 kanál oscil.za jízdy,měření tlaku paliva ještě budíkem a vše bylo normální,záznam zcela bez chyb.Jednotka prostě v daným režimu zavřela drv a hned nato odpojila pumpu.Proč jsme prostě nezjistili,ale myslím že je to špatný chptuning a pomůže nahrání nových map,standartních nebo vylepšených.Pan Borovička z Ústí to domlouval v Bitpoweru,slíbili že přijedou,ale chtěli ještě aspoň 2 auta na chiptuning,aby to tolik nestálo(mě).Nikdo nebyl hned k mání a pak už jsem to vypustil,z výše uvedených důvodů
12.52, 6. 5. 2007, odpovědětOrigo mapy 2.4 nebudou až takovej problém. Jen potřebuješ někoho, kdo ty mapy umí do švába nahrát. Na to nemusíš bezpodmínečně čekat na Bitpower z druhýho konce republiky.
16.12, 6. 5. 2007, odpovědětTi to tam muzu natlacit taky. Origo mapy mam.
18.57, 6. 5. 2007, odpovědět