Zdravím,mám 2.4 110kW a problém,který jsem si myslel že je vyřešen,ale s nástupem chladného počasí se vrátil.....stává se mi,že když chci akcelerovat na 3jku tak mi tam ve 2500ot. skočí chyba a auto dál nezrychluje ale když dám 4řku tak opět vystřelí.Nebo jedu na 5tku přišlápnu a zase ve 2500ot.se zastaví ale když podřadím tak zase jede.A když se to nesekne tak to mírně v těch 2500ot.škubne.Řešil jsem to asi před pěti měsíci kdy jsem vyměnil DRV ventil,snímač tlaku vzduchu v sac.potrubí,zaslepil jsem egr,snímač otáček klik.hřídele.V servise kam jezdím mají nějakou levnou diagnostiku a říkaly mi že si mám radši dojet do fiatu.Píše jim to ...řízení dávkování vstřikovacím čerpadlem,vačkový prstenec/rotor/vstříkovací ventil/tryska,chybná funkce el.obvodu.Četl jsem(Hledej)tady že takový problém se ztrátou výkonu se tady už řešil ale nikde jsem nedohledal o co se ve finále jednalo nebo jak to dotyčný vyřešil.Díky za každé info....čus
17.11, 25. 9. 2010, odpovědětPrasknute hadice nemas? Hlavnu tu od turba..
19.05, 25. 9. 2010, odpovědětne nemám,ale taky jsem ji už měnil.Tady půjde čistě o nějaké čidlo nebo snímač či regulátor,
19.26, 25. 9. 2010, odpovědětregulátor tlaku paliva v railu pravděpodobně. Je nutno napojit diagnostiku na noteboku a za jízdy porovnat při zátěži skutečné a předepsané hodnoty tlaku paliva, ale i ostatních parametrů. Bez toho se dál nehneš
20.24, 25. 9. 2010, odpovědětmne to pripada ako elektricka cievka na vysokotlakom čerpadle...uz som sa stretol z vela chybami co ta cievka dokazala...treba ju skusit vymenit z druheho auta a uvidis ...ide to celkom dobre dole...15 min roboty...
15.48, 26. 9. 2010, odpovědětTo je ten regulator tlaku paliva ta civka na cerpadle. Na volnobeh ma met 300 bar/atm.
16.27, 26. 9. 2010, odpovědětTen regulátor tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle je DRV ventil ne?Tak ten jsem měnil nedávno a bez ůčinku.Ještě by mě zajímalo,jestli taky odchází ten snímač nebo čidlo na té trubce od které vedou trubičky na vstřiky.
15.25, 27. 9. 2010, odpovědět