Zravim vás,alfisti a alfistky))Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s palivy jako je například shell V-power 95,V-power racing (100okt),blue octan 99 a dalšími vysoce aditivovanými palivy.Já osobně zkoušel shell V-power 95 a V-power racing 100 oktan.U V-power 95 je nárůst výkonu jednoznačně znát.Auto je živější,jde líp do otáček,prostě za plynem.Zatímco po natankování V-power racing jsem byl zklamanej.Řekl bych,že to ne něj jelo jako na jakejkoliv jinej 95 benzín a bylo to o dost línější než na V-power 95.Takže V-power 95 ano,V-power racing ne.Mám rok 2001 2,0ts.Údajně by měla být také nižší spotřeba na 100km,ale neměřil jsem,takže nemůžu soudit.Co vaše zkušenosti?Cuore Sportivo:))))
4.11, 29. 4. 2007, odpovědět5ídící jednotka má čip na 95 oktanový benzín, takže lít do auta víc oktanů je mrhání penězi. Můžeš poznat maximálně tišší a vyrovnanější chod motoru v otáčkách, ale spotřeba nebo nárust výkonu nepřipadá v úvahu. Maximálně pudeš líp za plynem a to pak mate, ale poměr plusů a ceny vyhrává aspoň u mě klasika 95 oktanů.
5.59, 29. 4. 2007, odpovědětpro max vykon jediny, co muzes udelat, je drzet svoji alficku v perfektnim stavu ... lip uz to pak proste nepojede :-)
8.28, 29. 4. 2007, odpovědětJe pravda ze auto sa zda zivsie,ci to je len pocit to neviem,ale asi reaguje trochu pruznejsie.Racing som neskusal,ale na V-power 95 budes mat spotrebu urcite nizsiu,na dlhsie cesty mimo mesta to vychadza zhruba o liter dole. Na predoslom aute som to skusal aj meral,na alfe este nie,ale skusim,a napisem,mam 2.0 TS,2001.Cao
9.03, 29. 4. 2007, odpovědětNevím jak to je u alfy u benzínových motorů, ale slyšel jsem od známeho, že někdo na strojní fakultě dělal diplomovou práci na téma vysokooktanových benzínů. A podle testů se výkon zvýší, sice nepatrně, ale jde to poznat při jízdě.
15.16, 29. 4. 2007, odpovědětU mě byla zkušenost jiná. Při natankování Power(95) jsem pocítil akorát nižší spotřebu. Při natankování Racing(100) jsem pocítil kultivovanější, tišší chod a nevím jak je to možné le taky zvýšení maximální rychlosti z 198 na 206 km/hod. Mám mondeo 2000, 1.8L.
9.52, 12. 7. 2007, odpovědětJe fakt, že hodně lidí říká, že je poznat rozdíl ve spotřebě mezi V-Power 95 a obyčejnou 95. Já jsem teda ale zatím žádnej rozdíl nezaznamenal... Pokud jde o V-Power Racing, tak ten má smysl hlavně u aut, co jezdí na LPG. Při přepnutí na benzín díky vyššímu oktanovému číslu to není pro ECU takový "šok" a nemusí se tak moc "přeadaptovávat".
10.33, 12. 7. 2007, odpovědětmyslim ze nejvetsi rozdil poznate v penezence :) ale na druhou stranu to jede lepe...teda alespon na masine to poznam :) a spotreba se pri stejnem stylu jizdy snizi tak o litr
10.54, 12. 7. 2007, odpovědětJa davam do V6 V-Power 95 a myslim ze celkovy dojem z jizdy je lepsi. No a pak mam taky dvakrat vic bodu na Smart kartu. :-)
14.05, 12. 7. 2007, odpovědětKdyz jsem dal OMW 100, tak jsem žádnej rozdíl nepoznam a spotřeba stoupla na 10,4l/100Km, Shell V - power racing spotřeba 10,2l/100km. S obyčejnou 95 jezdim pruměrne za 9,6l/100km. Při stejnym stylu jizdy... motor 1.8TS. Spiš v tom vidim reklamni trik.
15.40, 12. 7. 2007, odpovědětNo nevim jestli to je haluz ale vyjel jsem teprve pulku nadrze v-power 95 a rozdil znatelny. Ne ve vykonu. Spis je motor tissi a vubec chod je kutyvovanejsi. Tolik nevibruje a hlavne uz mi otacky nehopsaji nahooru a dooolu. N akazde krizovatce se kazdej ohlizel proc toi ten mantak turuje, ovsem ja to neovlivnil. Klapku jsem cistil nekolikrat aler po case se to zase vratilo. Ted jsem to nestihl vycistit a po natankovani v-poweru to samo ustalo. 2kc na litr vic coz mi u plne udela 120kc. Pche.. neni co resit. Uvidime co to udela se spotrebou??!!
11.06, 18. 3. 2008, odpovědětPokiaľ ja viem,tak nie je najlepšie striedať často benzíny s rôznymi oktánovými číslami.Riadiaca jednotka v Alfe je adaptabilná,to znamená že sa prispôsobí rôznym podmienkam(rôzny štýl jazdy,rôzne palivo...),len na to potrebuje nejaký čas.Môj fachman,čo sa mi stará o auto povedal,vraj až 1000-1500km.Ak meníš stále benzíny,tak je to-hlavne na voľnobeh stále nahvno.Funguje to vraj tak,že ak ti niekto na aute spraví za víkend 2000km štýlom ako moja žena,80-90,v dedine 50,tak RJ to vyhodnotí ako "optimálny"spôsob jazdy a prispôsobí tomu nastavenie.Keď do auta sadneš po dvoch dňoch,budeš sklamaný-nepotiahne ako pred tým.Bude to chcieť čas,kým sa zas prenastaví na "teba".To isté aj s benzínom.Na mojej 2,0JTS sa vyrovnaný,kľudný a tichý chod na motore prejavil asi až po troch plných nádržiach 98-čky.Teraz tankujem len ten,dokonca na jednej pumpe,a je to výrazne lepšie ako pred tým.Absolútne kultivovaný chod.Hlavne na voľbnobeh,vôbec nekolíšu otáčky.Ak sa mýlim,kľudne ma do..bte,človek sa učí celý život....
11.39, 14. 10. 2008, odpovědět