panove, na 159 1,9JTDm nefunguje topeni v kabině, motor se zahriva, respektive kolisa jeho teplota z 90°na 110° a opačně... prosim o radu...
18.37, 29. 9. 2010, odpovědět110 je vela skor by malo 90 a nizsie... ale topenie by malo fungovat aj tak
18.43, 29. 9. 2010, odpovědětto, ze se zahriva, muze byt nejaka chybicka, spis me nejde do hlavy to nefunkcni topeni, a to v tomhle pocasi se uz docela hodi...
20.05, 29. 9. 2010, odpovědětMám podobný problém, ale topení je OK ... termostat mě ukazuje podobně jako tobě ... mezi 80 a 110 ... když delší dobu stojím v koloně, tak se teplota opravdu dostane až tak na 110°C, což je opravdu dost a vždy se pomalu modlím, abych se už rozjel ... po rozjezdu se pravidelně během minuty dostanu zpět na krásných 90°C ... termostat jsem měnil cca před 3 lety :)
20.13, 29. 9. 2010, odpovědětcau měl jsem stejný problelka se protáčm,byla to vodní pumpa hřídelka se občas protáčela a kolísal průtok a tak haprovala teplota.ríkaš že ti to netopí,měl jsi teplotu na 110,mohla se vyvarit a zavzdušnit se topení...
20.45, 29. 9. 2010, odpovědětA je to nějaký zásadnější problém, abych to řešil přednostně nebo to není nijak zásadní problém?
20.59, 29. 9. 2010, odpovědětpavel: ventilator ti spina na 90° ?
21.22, 29. 9. 2010, odpovědětMůže to být taky tím, že nemáš dobře odvzdušněnou chladící soustavu. Prvně zkontroluj při studeném motoru, kolik tam máš kapaliny, pokud dostatek, tak zajeď s autem někam, kde budeš stát do kopce a nastartuj. Otevři víčko nádobky na kapalinu a čekej. Měl by ti vyběhnout vzduch, kterej máš nejspíš v topení a proto ti to netopí
9.48, 1. 10. 2010, odpovědětpanové, v prvom rade by som skontroloval cidla zopínajúce saharu, teda ventilátor, v druhom prípade by som pozrel v akom stave je chladic, pretože pokiaľ je vypadaný alebo je zaprásakaný nejakým bordelom tak nestačí chladiť vodu v sústave a tým aj klimatizácia potom nefunguje ako má. ja som to riešil na mojej 1,9 jtd, vymena termostatu nepomohla nakoniec chladič bol v hajzlu a teraz sa teplota pekne drží tak ako má bez toho že by som sa musel stale kukať na teplomer a to aj v naj. horúčavách....
10.36, 1. 10. 2010, odpovědětVodní pumpa, to byl ten problém, turbínka, se protáčela na hřídeli, a proto nerozváděla vodu v soustavě=>netopilo, nechladilo...teď mi to přijde jako primitivni a logická závada, ale děkuju všem za připomínky a rady...
13.51, 1. 10. 2010, odpovědětAhoj, mám problém se 159 s ventilátorem. Chvilka v koloně a auto padne do nouzáku. Teplota ukazuje neustále 90°C ale s připojenou diagnostikou vím, že teplota jde i přes 110°C. Ventilátor nespíná a tím pádem nejde ani klima. Neměl jste někdo podobný problém? Jen abych popřípadě věděl, než půjde do servisu.
18.30, 24. 8. 2019, odpovědět