po kupe Alfi 156 1.9 JTD sportwagon 110kw 2005r som zistil že nemam ASR a pritom v techničaku to ma zapisane ide ma jebnuť!!! ten motor je tak silni že ked riadno prši a idem predbiehať,podradim a stojim na mieste lebo to hrabe to nechem vedet čo budem robiť v zime!!!!!!!!! a v zatačke to ustreluje myslite že sa to tam da nieako dorobiť???
21.04, 30. 9. 2010, odpověděta ja doted myslel ze je to standart.ale dodelat je asi nesmysl.martin
21.36, 30. 9. 2010, odpovědětved to ma nasralo najviac!!!!! myslel som že to bude tam ked je to 2005r a ma to v texničaku :-((
21.37, 30. 9. 2010, odpovědětNezlob se,ale takova otazecka.Tak proc si kupujes tak silny auto ,kdyz ho nezvladas?Bud bych navrhoval prodat a koupit neco slabsiho a nebo pokud nekdo bude ochotnej tak at s tebou sedne do auta a aspon trochu nastini co a jak.Zadnej ucenej z nebe nespadl,ale prece jsi vedel jak silny auto si kupujes....Elektronika ti ma jen pomahat a ne ridit auto.Kdyz najedes do zatacky moc rychle tak ti elektronika nepomuze ani kdyby tam bylo miliony elektonickych pomocniku
21.38, 30. 9. 2010, odpovědětpresne takto kedysi dopadol kamarat. v lete kupil stare bmw take to kratke silne a v zime sa nedokazal pohnut z dvora :) musel ho predat. a to o ziadnej podpornej elektronike ani nechyrovalo. a ze to ustreluje, to podla mna nebude tym nesputanym vykonom 110 kW hahaha
22.00, 30. 9. 2010, odpovědětHlavně do zatáčky ASR nevyužiješ, tam je třeba ESP...a nesouhlasím, elektronika, dokáže velký divy....
9.48, 2. 10. 2010, odpověděta u řadící páky není to tlačítko ASR OFF?
21.43, 30. 9. 2010, odpovědětJá nemám u žádnýho auta ASR a taky žiju
21.45, 30. 9. 2010, odpovědětto auto zvladam :-)) napoky som chcel to auto,nemam problem ho udržať ani v zakrute ale ked vieš že sa možeš spolahnut na to auto a pak ti v 60 zničoho nič začne skackať rovno pak uvažuješ čo sa deje!! a pak ma to napadlo že nazapalo ASR a ten gombik tam neni to mate pravdu niesom slepi ;-)ale zaskočilo ma to že to tam neni.Uvidim čo to bude robiť cez imu ked tak ho predam a kupim croswagon :-)) dakujem Vam za vaše komentare
21.55, 30. 9. 2010, odpovědětŘíká ti něco AQAPLANING na vodě
21.58, 30. 9. 2010, odpovědětjasne že ano!!! ale na prevej Alfe som to nezažil mal som 1.6 T.spark možno to budu robiť gumy ale dezen je asi 60%
22.03, 30. 9. 2010, odpovědětTak se mrkni kolik koni a jakej tocivej moment mela ta 1.6...ALĺe i tas 1.6 kdyby jsi ji vytocil na dvojku a vjel do vody tak ver tomu ze se ti kola protoci. A k tomu ASR.Pokud je v technicaku tak ve smlouve je myslim neco o tom jakou ma auto vybavu,takze mozna by se dalo neco uhrat na to ze ti lhal a ty chces zpet penize,ale ja osobne bych se na to vykaslal.vysledek nejsity a nervy ajko prase:) jasne kdybych si myslel ze mam asr tak by me zarazilo ze mi proklouznou kola pri prudkym pridani na vode,ale asi bych nenaletel do zatacky jako prase a pak vse pustil a nenechal jen na elektronice:D to bych se asi bal
22.20, 30. 9. 2010, odpověděta kde mam podla teba na to zobrať :-D :-D nie nie dakujem za ponuku ;-)
22.22, 30. 9. 2010, odpovědětASR Je standart u modelů s vnějším faceliftem u všech. Jestli ho tam nemáš, někdo tě pěkně podělal.
9.43, 1. 10. 2010, odpovědětosobně jsem nikdy nepochopil, na co ASR je... víte vůbec někdo jak to funguje? dusí to motor..k čemu to je? stejnou funkci zastane ubrání plynu.... když se potřeubuju někde prudčeji rozjet tak se auto zadusí a zpomalí, když potřebuju vyjet nějakej kopec v zimě, tak se to dusí víc a víc až se auto úplně zastaví. Na co takovej systém proboha je? Jo to ESP to je jiná liga, to člověk nenapodobí....
4.28, 2. 10. 2010, odpovědětTak já nevím co máš za auto, ale mě ASR funguje celkem v klídku. Například jedu na trojku do zatáčky a prudce sešlápnu v zatáčce plyn a bez ASR začne autu hrabat vnitřní kolo jak splašený a auto má tendence být silně nedotáčivé a s ASR, to přiškrucuje to vnitřní kolo a tím pádem to lépe i zatáčí. Když to řeknu blbě, je to něco jako Elektronickej diferák, samozřejmě Q2 je Q2
9.49, 2. 10. 2010, odpovědětjeslti ti to přibržďuje vnitřní kolo, tak pak to není asr, nýbrž esp nebo kdoví co jinýho....asr dusí motor. Co mám za auto? 156 bez asr, naštěstí...ale co jsem v práci jezdil na plno oktávkách, vectrách, golfech,.... co mělo asr, chovalo se to stejně..
19.40, 2. 10. 2010, odpověděta ako sa chova ESP??? definuj mi prosim nakolko to mam tiež pisane že to mam v aute vobec nič take nepocitujem!!!!!tiež sa to zapina podobne ako ASR?? alebo to zapina automaticky!!!!
17.48, 3. 10. 2010, odpovědětNevim nevim..... to, že by ASR dusilo motr je divný!!! Já myslel, že to funguje na stejným principu jak ABS jen pocopitelně obráceně. no nevím třeba se pletu jsem jenom blbej mechanik :-)
23.04, 3. 10. 2010, odpovědětPROOOSTĚ TO UBÍRÁ VÝKON ABY KOLA NEHRABALY NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ?
23.09, 3. 10. 2010, odpovědětNE!!! s motorem to nemá nic společnýho, elektronika přibržďuje kola, jsem psal, že podobně jak ABS jen naopak!!! Ty budeš slušnej trotl .
23.31, 3. 10. 2010, odpovědětMLUVÍME SLUŠNĚ MECHANIKU!!!
23.34, 3. 10. 2010, odpovědětPrincip činnosti Při akceleraci se zvyšuje hnací síla kol a ta přenášejí vysoký kroutící moment na vozovku. Pokud je dostatečná adheze, vozidlo začne zrychlovat. Pokud ale přenášený kroutící moment překročí fyzikálně daný maximální přenesitelný moment, kola začnou prokluzovat. Tím dojde ke ztrátě boční síly a vozidlo se stane směrově nestabilním. V tento okamžik začne pracovat systém ASR a sníží kroutící moment přenášený na kola tak, aby se kola přestala protáčet a vozidlo opět získalo směrovou stabilitu, ale aby se přitom přenesl co největší kroutící moment. Ke snížení kroutícího momentu může dojít třemi způsoby: * elektronickým snížením dodávky paliva do motoru, změnou předstihu a tím i snížením jeho výkonu * přibrzděním prokluzujících kol * kombinací předchozích dvou možností
23.38, 3. 10. 2010, odpovědětAjo!!!
23.38, 3. 10. 2010, odpovědětDOPLN SI VZDĚLÁNÍ MECHANIKU:-))
23.39, 3. 10. 2010, odpovědětESP je tedy rozšířením systémů ABS a ASR. ESP má informace o rychlosti jednotlivých kol, krouticím momentu motoru, otáčkách motoru, natočení volantu - tedy předních kol automobilu a snímač dostředivého zrychlení (obvykle umístěným ve středu vozu). Z těchto veličin dokáže ESP zjistit zda-li se vozidlo nepohybuje ve smyku a pak případně zasáhnout tak, že provede pomocí akčního členu přibrzdění některého z kol a také snížení výkonu motoru.
23.42, 3. 10. 2010, odpovědětTo sis někde pěkně okopčil, ale je to definice systému ESP a mi řešíme ASR!!! Tak těsně vedle........
0.01, 4. 10. 2010, odpovědětESP JSEM TI TAM DOPSAL PRO TEBE ABYS MOHL MACHROVAT V DÍLNĚ
0.25, 4. 10. 2010, odpovědětSystém regulace prokluzu kol Z Wikipedie, otevřené encyklopedie Skočit na: Navigace, Hledání Systém regulace prokluzu kol, běžně označovaný zkratkou ASR (z anglicky Anti-Slip Regulation) je rozšíření systému ABS. ASR zabraňuje protáčení hnacích kol a to ve všech rychlostech, čímž zajišťuje stabilitu a ovladatelnost při akceleraci. Obsah [skrýt] * 1 Princip činnosti * 2 Indikace činnosti * 3 Rozšíření ABS a ASR * 4 Související články [editovat] Princip činnosti Při akceleraci se zvyšuje hnací síla kol a ta přenášejí vysoký kroutící moment na vozovku. Pokud je dostatečná adheze, vozidlo začne zrychlovat. Pokud ale přenášený kroutící moment překročí fyzikálně daný maximální přenesitelný moment, kola začnou prokluzovat. Tím dojde ke ztrátě boční síly a vozidlo se stane směrově nestabilním. V tento okamžik začne pracovat systém ASR a sníží kroutící moment přenášený na kola tak, aby se kola přestala protáčet a vozidlo opět získalo směrovou stabilitu, ale aby se přitom přenesl co největší kroutící moment. Ke snížení kroutícího momentu může dojít třemi způsoby: * elektronickým snížením dodávky paliva do motoru, změnou předstihu a tím i snížením jeho výkonu * přibrzděním prokluzujících kol * kombinací předchozích dvou možností Systémem ASR je vybavena drtivá většina moderních automobilů, protože systém ASR se počítá do prvků aktivní bezpečnosti. [editovat] Indikace činnosti Všechna vozidla vybavená tímto systémem mají na přístrojové desce oranžovou kontrolku (u některých automobilů je kontrolka společná s kontrolkou ESP) indikující stav systému. Při otočení klíčku do polohy „I“ by se měla kontrolka na krátkou chvíli rozsvítit a poté opět zhasnout. Během toho dojde k automatické diagnostice systému. Pokud se na systému objeví závada, nebo řidič systém ručně vypne, kontrolka se rozsvítí a upozorňuje tak na skutečnost, že systém je vyřazen z provozu a řidič se na něj nemůže spoléhat.
0.27, 4. 10. 2010, odpověděttakže ak nemam ASR tak tam nebude ani ESP všakasi s tym nič neviriešim :-(( som zvedavi ako sa to bude chovať cez zimu ak ma to sklame tak ju predam :-((
8.07, 10. 10. 2010, odpovědětted me napadlo,jetam napsani ASR OFF takze kdyz to zmacknu a sviiti je off nebo ho po stisknuti aktivuji,nevim nepoznam mam to auto kratce ale mam dojem ze kdyz to zmacknu jako bych mel tessi auto,tedy mensi vykon.jak to tedy je?nerad bych se vzime rozpulil o strom bo sem to nechtene vyp kdyz sem mel zato zesemto zap:D diky ahoj
21.03, 17. 12. 2014, odpovědětKdyž zmacknes a svítí je off tedy vyple
7.02, 19. 12. 2014, odpovědět