Zdravím! po nastartování a ujetí cca 20km mi teplota dosáhne snad jen 50stupnu. zajimavy je, že kdyz je auto nastartovany a stoji teplota jde pomalu nahoru ale na 90 se dostala snad jen v tech 40-ti stupnovych vedrech. V tomhle pocasi horko tezko. Topení topí normálně. Čím to, neví někdo???Dík!
11.41, 2. 10. 2010, odpověděttermostat nebo čidlo termostatu nebo špatný budík........
11.46, 2. 10. 2010, odpovědětsahara se spustí ?
11.50, 2. 10. 2010, odpovědětMax: jakou saharu myslíš?
13.05, 4. 10. 2010, odpovědětvětráky za chladičem
13.12, 4. 10. 2010, odpovědětto je termostat urcite
14.44, 4. 10. 2010, odpovědětMám stejnej problem, teplota vyšplhá max na 73°C (měřeno diag). Ale občas se mi sepne sahra i když neni zahřáté. Může to dělat ta sahara, že to nenechá ohřát a stále chladí? Díky
15.43, 12. 10. 2010, odpovědětJa mam taky isty problem, mam Mjet a neviem co s tym, vetrak mi zopal cez leto iba tusim 1 krat :) aj za stojata ma problem sa ten motor zohriat, obavam sa, ze vymenou termostatu nic nevyriesim a zbytocne len vyhodim prachy..musim ist aspon 10 km aby sa to vobec pohlo ta rucicka :( to na inych autach uz po chvilke stupne teplota, dost ma to sere
10.10, 15. 10. 2010, odpovědětDiesel se ohřívá pomaleji, to ví každé malé dítě. Po zátěži otevřít nádržku s chladící kapalinou, pozor na opaření a při spuštěném motoru změřit teplotu. Pokud nebude v rozsahu 90-98 st. celsia je vadný termostat a MUSÍ se vyměnit. pokud bude teplota správná je problém v budíku nebo čidle. jak jednoduché.
10.46, 15. 10. 2010, odpovědětAle to viem, ze diesel sa ohrieva pomalsie..lenze toto sa neda porovnat ani so ziadnym dieselom, to je hruza, budem to muset odmerat..dik
8.09, 20. 10. 2010, odpovědětsprav tak ako ti radi chalpik odemraj teplotu externym teplomerom v nadrzke mne napr tiez ukazuje 70 no v nadrzke som mal 86 ked som meral pri 70ke na budiku
8.25, 20. 10. 2010, odpovědětJa mam taky isty problem, servizak hovoril ze je pokazeny termostat.Teraz to chem objednat potom uvidim.ale dufam ze to bude ono.Uz to robilo davno ale mne to nevadilo , ale teraz rano 2-3 stupne a teply vzduch mozem len cakat :D
8.23, 20. 10. 2010, odpověděta zevraj to preto lebo termostat je vzdy otvoreny a preto sa nezohreje.
8.25, 20. 10. 2010, odpověděttermostat těsní přes gumové sedlo pístku, ta guma časem ztvrdne a vymačká se a pak to netěsní a voda stále proudí v celém systému. Pokud se to nespraví motor nejede ve správném režimu a má nižšší výkon, vyšší spotřebu. 5ídící jednotka si na základě innformací z čidel takto vyhodnotí a přizbůsobí režim chodu motoru a dávkování paliva. Ale to je problém obecně všech termostatů a všech aut. Počínaje Škodovkama a konče třeba Toyotou. V opačném případě když se sekne tak vyvaříte. jak jednoduché a logické.
9.05, 20. 10. 2010, odpovědětAno to by sedelo na tu gumicku,resp.tesnenie, lebo sa to nesprava ako keby bol termostat uplne otvoreny, ani "seknuty" ako spomenul Cust-241-92.ada-net.cz. Takze v mojom pripade bude tento problem..neviete mi niekto poradit, ci sa da len to tesnenie vymenit, alebo musi ist novy termostat za celkom "mastnu" sumu :( (2.4 JTDm 129kW) Dik
10.30, 22. 10. 2010, odpověděttermostat original Behr na 2.4 JTDM stojí cca i s čidlem 3500, ale máš na 100 000 km pokoj
11.23, 22. 10. 2010, odpovědětteraz som naisel doma 1 termostat a neviem ci je dobry.da sa to volako zistit bez toho aby sa namontovalo?ako som bozeral tak ta guma netesni na 100%.myslim si to tak ze ked do termostatu napustim vodu tak vytece.
10.57, 22. 10. 2010, odpovědětTermostat je nerozebiratelný. dá se zkrátit ta tyčka která to tlačí, je okolo ní pružina. Když se zkrátí tak pružina vyvine větší tlak a termostat dovře, ale je to řešení na chvilu a nakonec stejně budeš muset vyměnit.Termostat vyzkoušíš tak že ho ponoříš do hrnce s vodou a budeš ho vařit. samo ho tam musíš dát tak jak otvírá ve směru proudící kapaliny v systému. vntřek nenamočit at poznáš kdy otevře!!!!!! Vezmeš teploměr a budeš měřit a čekat při jaké teplotě otevře. Pro kontrolu několikx opakovat. Ježiši to jsou tak triviální věci, na to se snad ani nemusíte ptát.
11.20, 22. 10. 2010, odpovědětvidis, a niekto sa tu raz so mnou hadal, ze neni tak blby aby varil termostat v hrnci :)
12.08, 22. 10. 2010, odpovědětNo pokud má někdo takový názor tak at ho má. Ale to není u mne šofér. Jinak termostaty jsme vařili už na 1000 MB, když začali montovat ty rumunský šmejdy. Ze 4 termostatů byl jeden dobrej.
12.25, 22. 10. 2010, odpovědětTakze ked termostat je studeny tak ta gumicka ma tak tesnit aby nepustala donutra vodu?Ten co som nasiel je trosku otvoreny aj za studena.cca 1mm.asi pude spatny :(
12.42, 22. 10. 2010, odpovědětCust-241-92.Ada-Net.cz: ja viem je to okolo 120 eur, no to je dost, ale ked to ma vydrzat a hlavne kurit, tak budiz..stavim sa, ze na Stilo 1.9 JTDm nestoji urcite tolko termostat..a to je ten isty motor ako v 156, len chyba je ze sa 2.4JTDm 129kW do ziadneho fiatu nedaval..
13.03, 22. 10. 2010, odpovědět