Zdravíčko, chystám se v příštím měsíci koupit 156 1.9 JTD. Můžete mi poradit na co si dát u tohodle motoru pozor? Jak je na tom s životností a poruchovostí. Do teď sem jezdil v hondách kde jsem byl zvyklý na spolehlivost. Ale chci naftu a německý auta se mi prostě nelíbí. Chci koupit 156 kolem roku 2000. Díky za rady.
12.56, 4. 10. 2010, odpovědětpročti si diskusi a budeš vědět všechno
13.10, 4. 10. 2010, odpovědětkolko kw ? motor ok ten vydrzi ale ine veci nevydrzia
22.00, 4. 10. 2010, odpovědětVymeniš nápravu a pravdepodobne riadenie, ostatne veci ( rozvod, brzdy, tlmiče, spojka, dvojhmota... ) sú spotrebne.
17.45, 5. 10. 2010, odpovědětTakže hlavní problémy jsou s přední nápravou jako u většiny dieselů a s řazením?
22.56, 5. 10. 2010, odpovědětrozvody, spojka, přední náprava - horní ramena, čepy řízení + táhla, geometrie, brzdy a pak můžeš začít jezdit... Pokud mohu doporučit vezmi co nejnovější a alespoň s motorem 85kw
23.39, 5. 10. 2010, odpovědětjo a sw, do sedana nic nedáš
23.39, 5. 10. 2010, odpovědětno ja pokukoval spíš po sedanech stěhováka nepotřebuju. Ale koukal sem tak kolem roku 99-2000 a to sou většinou 8V 77kw. A navíc nemam neomezenej rozpočet. Hodlam do koupě auta dat tak 70k plus si necham samozrejme neco na servis.
11.10, 6. 10. 2010, odpověděta nechces 2,4ku?
11.32, 6. 10. 2010, odpovědětNo 2.4 se docela bojim kamos ji mel a samy problemy od turba az po napravy.
11.46, 6. 10. 2010, odpovědětTak si přečti kolik lidí má tady u 1.9 problémy z turbem a napravou to samý. 2.4 mám 3 roky a uplná pohoda.
11.52, 6. 10. 2010, odpovědětA za kolik s tim jezdíš? Chci naftu aby to nežralo.
11.59, 6. 10. 2010, odpovědětHele tak to ti nepovím já to nikdy neměřil ani mě to tak nezájímá. Kdybych chtěl šetřit za naftu tak si koupim fabii SDI.
12.05, 6. 10. 2010, odpovědětTak mě de o to že kdyby to mělo žrát 10 litrů a víc tak nemusim kupovat jiny auto a necham si preludu.
12.07, 6. 10. 2010, odpovědětpodívej se do dikuse jsou tady jedinci co prej jezdí za 5.5litru:-)))) ale ve městě se asi pod 9 nedostaneš
12.10, 6. 10. 2010, odpovědětNevim 2.4 je přeci jenom už docela vysokej obsah.
12.27, 6. 10. 2010, odpovědětpovinny ručení je stejný jako u 1.9
12.29, 6. 10. 2010, odpovědětNo teda ze by u 1.9jtd odchazely turba jako u 2.4jtd je blbost.Jinak spotreba 1.9jtd cca 6L 2.4jtd cca 7.5l. Turba odchazi vetsinou u 2.4jtd 100kw.
13.29, 6. 10. 2010, odpovědětdlouhodobej prumer mam u 2,4 jtd 6,5l :)
13.54, 6. 10. 2010, odpovědětJasně počítam s tim že vyměnim nějaký čepy rozvody to je samozřejmost hned při koupi. S tim se počítá to bych nejspíš dělal u jakýhokoliv jinýho ojetýho auta.
6.13, 7. 10. 2010, odpovědětja na moju 156 JTD 1,9 nedam dopustit. Ved starsie auto a treba ratat ze nejake veci na nej odydu. Ale to co som vymenil sa mi uz neopakovalo. Ked chces alfu tak treba ratat z investiciou . Ja som pred rokom vymenil komplet napravy aj z tlmicmi, pruziny, a vsetky ulozenia tlmicou su o 3 cm kratsie. kolesove loziska kompletka. Termostat, co sa tyka rozvodou a vsetkych kladiek a remenou a plno plno dalsieho :-)) proste to auto mam rad tak nech to vie.
23.44, 7. 10. 2010, odpověděthele má 1.9 a jsem neskutečně spokojenej..auto není zas takovej lenoch jak každej říká..a hlavně ať jedu jak jedu spotřeba furt 6-6,5..takže spokojenost
21.59, 12. 10. 2010, odpovědětJá mám 1.9 JTD ale 16V (103kW, 305Nm při 2000 ot. ) a nejen že žere kolem 6 (6 dálnice, 6.3 kombinace), tak i jede hoodně dobře a pěkně sedí. Jediný co mě zatim odešlo byl EGR ventil a ještě termostat mě nepustí přes 70°C. Jinak mám Alfičku od chlápka z Itálie, kterej si bral protiúčtem 159, takže se o ni pěkně staral. A co se týče peněz taky jsem měl při koupi stop cca 100k,- ale nakonec sem si vybral za 125k,- to svezení bylo prostě .. ... ..ani nenácházim slov :-) hodně tomu taky dodal přepínač palivový mapy, kterej doslova trhá gumy. :)
21.16, 15. 10. 2010, odpověděta kolik stojí ta oprvava turba? když odejde? Uvažuju o 156 rok. výroby asi 2005
13.20, 16. 10. 2010, odpovědětDobry kupuji své první auto chtěl bych alfu 156. 1.9 naftu. Přednost dávám kvalitě , nízké spotřebě, nejsem na hrabačky atd. rad bych aby vydrželo co nejdéle bez potíži . Prosím poraďte na co si dat pozor při koupi . nerad bych naletěl !!!! jak je zhruba dobra cena za alfu 156 1,9 klima posilovač lita kola dobry stav !!??
16.20, 28. 8. 2011, odpověděttoto som riesil pred tromi mesiacmi, s tohoto fora som sa docital ze ak sa na alfe chces vozit, necpat do nej stale prachy, a jazdit s nizkou spotrebou tak jednoznacne 1.9JTD, najspolahlivejsi 77kW. Pri kupe by sa hodilo keby sa v okoli tvojho bydliska nasiel nejaky alfista lenze kazdy sa na teba vysere rovnako ako aj tu. Na uvod by bolo dobre keby si si vsimal nasledovne: -vypnes motor, ked zatrasie s nim jak s staru kurvu tak je zotrvacnik v pici. -ked sa rozbiehas pomalym pustanim spojky a autom trase tak spojka a zotrvacnik v pici je to 300+400eur+robota -Ked piska turbo je v pici -zober 7 kluc z golasady a povol hadicu co ide od intercoolera do sania, a s prstom zistis kolko je tam oleja. -ramena vrzganie -pusti volant ci netaha do jednej strany. -pozri v akom stave su brzdove dosticky -a hlavne nekupuj nic od tychto sk cz majstrov lebo kazdy ma rozjebanu kurvu a nevadi aj ked chce 2000-2500eur to len znamena ze je namysleny K lakomy, pritom kazda alfa na sk co sa predava je vyjabena vyladrovana pica. Vyries to ako ja, dovoz italy, kasna neni vyhnita, sice budu narazniky mozno prasknute ... ale taliani maju svoj styl. bude to ok uvidis :) Hlavne sa tu nepodkladaj keby som mohol otvorene povedat co si o tomto fore myslim ... Co som ti napisal pri kupe staci. Samozrejme si zapametaj majitel ojebava. Musis ist na to cisto v akom stave to auto prave je, nie co menil. Vecsinou dokopy hovno.
9.44, 29. 8. 2011, odpovědět