Čau, neznáte někdo nějaký fígl na výměnu rozvodů u 156 2.5, podle autor. servisu musí motor ven. A tomu bych se chtěl pokud možno vyhnout. Dík
15.40, 30. 4. 2007, odpovědětTed se na to u sve V6 chystam ... a pokud to ma byt tak jak ma, tak kus motoru ven pujde ... :-)
16.29, 30. 4. 2007, odpovědětTak dej vedět jak to dopadlo a jak to šlo:-)
17.44, 30. 4. 2007, odpovědětMotor ven nemusí, jde to udělat v autě, ale ten přístup je špatný. Na druhou stranu motor jde spustit za 3 hodiny dolů komplet i s převodovkou a řízením a pak ze zase vše dělá lépe. Stačí aby nešla nějaká kladka povolit a jde to stejně dolů.
19.59, 30. 4. 2007, odpovědětA jak se to dá udělat v autě? Dyť tam je max 10 cm místa? Nebo se motor nějak nahne, že se sundá ze silentbloku? Neprozradí mi někdo své know-how?:-)) Dík.
23.11, 4. 5. 2007, odpovědětJen se pak musí navíc odvzdušňovat brzdy a dělat geometrie.
20.00, 30. 4. 2007, odpovědětHlavně to chce přípravky na zajištění vaček :-)). Bez nich povoliš řemen vačky udělaj hop a nevis ci si.
11.34, 5. 5. 2007, odpovědět