Zajímalo by mě jestli je potřeba měřit nebo opravovat kliku když se potkaj ventily u 2l TS.dík za odpověd.
23.18, 2. 8. 2006, odpovědětZale zi na tom jak moc se podkla, pokud nemas poskozeny pisty nebo dokonce ojnice, tak je mala pravdepodobnost ze se ohnula.
0.01, 3. 8. 2006, odpovědětJestli se ti potkali ventily, tak máš určitě i v prdeli variátor-jak to dostalo pecku. Mám zkušenost zrovna s 2.0 T.S. také byl potkaný, rozvoďák přeskočil jen o jeden zub, ohnuli se jen všechny sací ventily, protože jsou větší než výfukové, tak to měl štěstí vačky, všechno v pohodě. Když to budeš zrepasovávat, tak určitě kliku by to chtělo přeměřit, poloviční práce se pak nevyplácí, takhle budeš mít jistotu.
11.15, 3. 8. 2006, odpovědětCiao Sportivo, potkaných Alf se u nás v servisu sejde ročně tak kolem pěti kousků a je to většinou zanedbání výměny rozvodů, nebo špatně nastavenou napínací kladkou. Z toho jsem se setkal pouze jednou, že by byla ohnutá kliková hřídel, a to když majiteli Alfy 2.0 T.S. při jízdě na dálnici při pěkně svižné jízdě praskl rozvodový řemen-totální destrukce hlavy, přeražené obě vačkové hřídele všechny ventily v háji a pěkně orazítované písty. Dělám v Alfa servisu oprava jenom hlavy - něco přes 50 000 kč. Nová kliková hřídel na 2.0 T.S. stojí 49 tisíc a je komplet se sadou šál. Ale určitě jestli jí budeš mít ohnutou, tak sí ji nech srovnat, to dneska není žádný problém. Jo Alfa je sice královnou krásy, ale ne spolehlivosti.
11.32, 3. 8. 2006, odpovědět