Ahoj všeci Alfisti, měl bych na Vás pár dotazů. Zvažuji koupi AR 156 s motorem 2.4JTD 20V. Sháněl jsem si o tom co nejvíce informací, takže vim, že jsou u těchto modelů problémy s předními rameny kvůli tíze motoru. Kolik Vás stojí taková výměna ramen a jak často je musíte měnit? Na co dalšího bych si měl dát pozor, případně co byste m mohli doporučit? díky moc za každou odpověď
13.12, 15. 10. 2010, odpovědětRamena jsme menil,a ted mam na nich 20 000 km a porad jsou ok,tak uvidim,na nasich cestach je to docela zazrak, mam 2.4 jtd 103 kw,sportwagon,a zatim nejlepsi auto co jsem mel, mel jsem oktavku,passata a boru,a muzu jen rict ze uz zustanu verny alfe ! co ji mam tak jsem s ni nalital 43 000 KM,a menil jsem trikrat olej,a jednou ramena + 2x palivovy filtr,komplet brzdy,jinak bez jedine zavady, slape jako prase. Absolutni luxus !
18.32, 15. 10. 2010, odpovědětProc jsi menil ty brzdy?Mel jsi je jen sjete nebo ti to ani nebrzdilo?Resim ted taky problem ,ze po vymene brzdovych hadic + desticek mi auto pri prudkym brzdeni nebrzdi a huci:)mam sjete kotouce,ale rekl bych ze pred vymenou desticek a hadicylo vse OK.Jinak jsme to taky nekolikrat odvzdusnovali,ale bez valneho vysledku. Jinak auto se mi taky libi,ale moc jsem na nem nenajel a uz jsem delal komplet predni napravu.me to vyslo tak na 14000 i z praci.Spechal jsem na to tak by se dalo mozna sehnat i levneji.Mam ji pul roku najel asi 15000km.Jinak jsem resil ,ze auto obcas melo moc vysoky tlak na turbo.
22.23, 15. 10. 2010, odpovědětBrzdy jsem menil,pac jsem mel hranu na koutoucich asi centimetr :-) ve predu i vzdadu,+ desky a vse ok,ja ramena menil sam staly mne nejaky polsky ludry cca 6000 (ted nevim presne) komplet,a jak rikam,zatim slape :-) a to tvoje turbo je zajimave,jak si to resil ?
7.51, 16. 10. 2010, odpovědětPokud ti dává turbo velký tlak, znamená to, že špatně reguluje, buď je zasraný a musíš ho vyndat ven, vyčistit a nebo máš naprasklou tu malou hadičku na podtlakový regulaci na turbu, nejdřív skontroluj tu hadičku a potom kdyžtak vyčisti to turbo. Pokud je prasklá ta hadička na podtlaku, přisává si to falešný vzduch a špatně reguluje. Ještě je možnost že je špatnej snímač tlaku a ten vyhazuje chybu
8.14, 16. 10. 2010, odpovědětnakonec jsem ubral na tahle na turbu...protoze me kolem 2300rpm vyleti tlak na 1,3bar a pak klesne na tech 0,95.turbo jsem vycistil a nepomohlo to.tak jak pisu stahi jsme trosku tlak.do nouzaku uz nehaze a jezdim.mohl byh jeste zkusit tu hadicku,ale kontrolaovali jsme ji a vypadala OK a jestli ej banka spatna to nevim.ale jkazdopadne potom to zreguluje,takze je to tezko rict:)
12.10, 16. 10. 2010, odpovědět