Pánové, mám zásadní problém se svojí AR 156 1.8TS. Pokud jedu klidnou jízdu cca kolem 2000 - 3000 otáček motor škube jakoby tam chvlikami nešlo palivo nebo vynechávalo zapalování. Nejdříve jsem myslel že je to nekvalitním benzínem, ale dělá to i po natankování nové nádrže. Další problém co jsem vyřešil byla voda na 2. svíčce zleva (při pohledu na motor). Poslední věc co mě napadá je vadný termostat, pokud jedu mám teplotu lehce nad 50°C, při stání se zvýší na cca 75°C, ale hned při jízdě spadne opět lehce nad 50°C. Poradíte někdo? PS: Váha vzduchu je měněna cca před čtvrt rokem :-) Díky Kuba
20.33, 25. 10. 2010, odpověděttak termostat to nebude mne sa to vyssie nez nad cca 60 nevysplha za jazdy a v poho... sviecky si kedy menil? inac diagnostika...
21.59, 25. 10. 2010, odpovědětSvíčky mají nalítáno sotva 10000 km, jsou to NGK. Diagnostika nic neukázala :-(
7.32, 26. 10. 2010, odpověděttak to me pro zmenu cuka 1.8 ts kdyz pustim plyn, ale jenom do 2800 ot. jakmile prekrocim tuhle hranici tak necukne ani za boha a porad drzi volnobeh lehce pres 1000 ot.Novy kabely NGK, vaha vycistena, klapka i krokovej motorek vycistenej, kontakty co sem nasel prostrikany, svicky ngk zanovni.Diagnostika bez chyby a ted babo rad:-)
22.42, 25. 10. 2010, odpovědětMas nejaky sikovny navod ako vycistit krokovy motorcek?? =)
23.24, 25. 10. 2010, odpovědětmyslim ze mam podobny problem (uz som sem pisal o tomto probleme niekolko krat, zatim bez rady) , takze men to mtor cuka pri 2500rpm a ma tendenciu sa rozukavat viac a viac - vcelku to dokaze rozhadzat auto az to vyzera jak jazda na koni. Zastavim to len pridanim/ubranim plynu. Cukanie motoru je citit aj v radiacej pake , citit je aj pridanie a ubranie plynu. Chcel som to riesit vymenou kr. motorceka na skr. klapke, pripadne este vymenit variator. Ale napadlo ma ci to nebude spojka (uplne zosliapnuty pedal "neuvolni" radenie pri vztocenom motore tam spatocka ide cez zuby; spojka zabera az skoro pred uvolnenim pedalu). Este prichadza do uvahy prevodovka kvoli tomu cukaniu v pake. Termostat to asi nebude lebo teplota by myslim nespravila tak rychle zmeny. Inak mam tam LPG, na studensi motor s plynom to robi najviac.
11.44, 26. 10. 2010, odpovědětspojka to myslim nebude... skontroluj svievky ale aj tak by som s tym radsej isiel na PC ze co ti ukaze
12.11, 26. 10. 2010, odpovědětno sviecky mam relativne nove asi 1/3 zivotnosti 10000km. dal som tam brisk silver pre LPG. maju asi tretinovu zivotnost proti NGK platinium ale su asi 4x lacnejsie. Tie brisk silver by mali mat lepsiu schopnost zapalovat LPG (nekdo chvali, nekdo proklina, ja zatim chvalim). Problem by mohol byt v zap. kabloch, jaksi sa rozsipaly ked som kontroloval sviecky ale dal som ich dokopy, premeral vyzeraly ok. Praveze neviem ci mam dat 5k za kable, ktore nepomozu :(
13.39, 26. 10. 2010, odpovědětna krokovym moturku toho moc k cisteni prave neni, je zavrenej v plastovym tele a primontovanej ke klapce, staci ho odsroubovat od klapky(3 torxy)a vypacit z plastovyho tela.Uvnitr to bylo cisty tak sem to jenom prostrikl Wdckem ;-)
19.50, 26. 10. 2010, odpověděta nemáte jenom dírku ve vedení vzduchu někde za váhou, auto mi cukalo taky a dotáhl jsem svorku za váhou a najednou jede zase bez problémů, 1.8ts
22.19, 26. 10. 2010, odpovědětJe pravda, že falešnej vzduch jsem nijak nezkoumal a není to tak dávno co jsem měnil váhu. Zkusíma dám vědět či se to spravilo.
20.17, 27. 10. 2010, odpovědětzdary...a nebyl si s tím před tím v myčce ? dělalo mi to uplně to samý..a potom sme zjistili,že byla voda u svíček,takže sme to vysušlili a pak sme ještě přišli na to,že jsou popraskaný kryty na cívky..tak zkus vysušit je a snad to bude dobrý..každopádně by chtěly potom vyměnit...
21.10, 30. 10. 2010, odpovědětNo myl jsem to ručně wapkou, voda u svíček byla, tu jsem komplet vysušil, ale nic se nezměnilo. Ještě kouknu na cívky, jestli neodešly do křemíkového nebe :-)
8.20, 1. 11. 2010, odpovědětda se nejak promerit civka?
22.26, 30. 10. 2010, odpovědětvšechno co sem tu napsal mam od táty:) ted když sem se ho na to ptal,položil přede mě knížku o autoelektrice a autoelektronice,nalistoval cívky a řek,že můžu začít číst:-D je toho docela dost,takže se obávam,že to asi nepřečtu...nicméně můžeš zkusit vymontovat svíčku a zkusit,jestli háže jiskry..kdyby cívka byla špatná,mohla by mít i vizuální efekt,tzn.že by mohla i jiskřit..jinak se cívka proměřit dá,je na to speciální zkoušečka,která ti to změří,ale to asi v autorizovanym servise...možná to někdo zvládne i doma,nevím,záleží na šikovnosti a tady spíš asi i na vybavenosti..
8.40, 31. 10. 2010, odpovědět