Zdravym vsechny milovniky alf...potreboval bych prosim radu.Dnes kdyz jsem jel domu z prace tak mi vyskocila telpota chladici kap.na 90°C kdyz jsem dorazil k baraku tak jsem nezhasinal motor a otevrel jsem kapotu...sahl jsem na hadici co vede v horni casti z chladice k termostatu a ta byla tvrda jako beton.Nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt? =o( Za kazdou radu predem dekuji.
16.41, 22. 11. 2010, odpovědětDevadesátka je celkem běžná teplota a není se třeba znepokojovat. I hadice ztvrdnou protože v uzavřeným chladícím okruhu se vlivem vyšší teploty zvýší tlak v chladící kapalině. U Mazdy se mi hadice i trochu "nafoukla". Proto u ohřátýho motoru nesmíš otevírat víčko aby na tebe nevychrstla horká kapalina.
16.53, 22. 11. 2010, odpověděthttp://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
21.53, 22. 11. 2010, odpovědětvyskočila na 90°C? Tam by měla sedět celou dobu
21.56, 22. 11. 2010, odpovědětZdar, no tak já mám 1,9 JTD 77kw a v létě, v zimě to je jedno při klidné jízdě mám pořád 70. Když sem v koloně, stoupne teplota, když tomu dávám tak taky stoupne.
16.55, 23. 11. 2010, odpovědětPokud máš teplotu 70 na budíku, zmř si teplotu kapaliny u zahřáteho motoru v nádržce při nastartovaném motoru. teplota by měla být 90-98 st, pokud je tak v pořádku a kecá budík, to se děje, pokud je jen 70 +- tak je to špatně a je vadný termostat a musí se vyměnit. Nízká teplota má vliv na výkon motoru, zanášení karbonem, zvýšenou spotřebu atd.. Pracovní teplota mototu MUSÍbýt tech 90-98!!!!!!!!! Už se to tu probíralo 1000 000 x!!!!!!!! Ptáte se stále na ty samé věci!!!!! To je jak u blbejch
17.32, 23. 11. 2010, odpovědět77.104.210.252____________Moc dekuji za rady a uklidneni.
15.42, 23. 11. 2010, odpovědět