Mám problém s autem a bohužel si automechanik neví rady. Když auto nastartuji otáčky při volnoběhu jsou na 1500 až 2000 otáček (stále se to houpe), při jízdě se nedá jet při vyšších otáčkách něž 1500 otáček, jinak auto skáče. Poradíte někdo prosím :-(
14.18, 26. 11. 2010, odpovědětnajčastejšie to bude váha vzduchu..tá tieto veci spôsobuje...ale diagnostika by mala ukazať zlú váhu..
16.04, 26. 11. 2010, odpovědětale diagnostika, neukázala váhu vzduchu, ale skrat a jednotka řízení volnoběhu je to možný ?
17.44, 26. 11. 2010, odpověděttoto nech si nastuduje http://www.alfa156.cz/hledej?q=kol%C3%ADs%C3%A1n%C3%AD
17.13, 26. 11. 2010, odpovědětAlfa 156 SW 1.6 TS. Svíčky, Lambda ok... Na orig. diagnostice vše ok. Motor za studena má volnoběh okolo 1500 ot. po zahřátí houpe volnoběh pravidelně mezi 500 a 1500. Při akceleraci motor netáhne od spoda. Co to může být?? špatně nastavené rozvody, škrtící klapka??? Kdyby byla rozbitá váha vzduchu orig. diagnostika by to odhalila nebo se pletu? Děkuji za radu
9.56, 20. 3. 2011, odpovědětodpoj vahu co to zrobi...
13.49, 20. 3. 2011, odpovědětKolísání otáček volnoběhu Pokud váš TS motor na volnoběh netočí 900 otáček, ale náhle kolísá mezi 500 a 1500 otáčkami, můžete zkusit následující návod. Ve většině případů motor opravíte za 10 minut: Šroubovákem uvolníte kroužek kolem sací trubice v místě napojení na trubici se škrtící klapkou. Vytahněte a trochu stranou odkloňte sací potrubí a nastříkejte trochu WD-40 na škrtící klapku. Jednou rukou ji otevřete a druhou vyčistěte i vnitřek. Nechte minutu nebo dvě působit. Potom celý prostor škrtící klapky očistěte hadříkem. Příčinou kolísavého volnoběhu je to, že škrtící klapka zachytává špínu ze sání. Tento nános poté zamezuje úplnému zavření a motor si chybně myslí, že je klapka pootevřená, jaky byste stáli pravou nohou na pedálu. Po vyčištění klapky ji musíte takto přenastavit: * Vložte klíč a otočte do poslední polohy před startem. Nechte ho tak 90 sekund. * Potom ho otočte zpět na dalších 90 sekund (klíč nechte uvnitř). * Potom bez plynu nastartujte a několik sekund ho nepřidávejte. Pokud tímto problém nevyřešíte, můžete mít špatný krokový motorek volnoběhu a ten je nutné vyměnit. Volně přeloženo z webu alfa156.net.
22.01, 20. 3. 2011, odpovědětSTAČI JEN HLEDAT NA TOMTO SUPER SERVRU.....http://www.alfa156.cz/technika
22.03, 20. 3. 2011, odpovědětAle špatnou váhu vzduchu by přeci odhalila diagnostika ne??
22.25, 20. 3. 2011, odpovědětNIE! iba ak by si ju mal odpojenu
22.44, 20. 3. 2011, odpovědět