Mám Alfu 156 sportwagon 1,9jtd 77kw a už po druhé v krátké době mě začalo klapat od předních kol, čím rychleji jsem jel, tak častější klapot. Nejprve jsem si myslel, že mám uvolněná kola, tak jsem je poutahoval, tak to asi na dva dny přestalo, ale potom znovu, tak jsem je zkoušel znovu poutahovat, sice to klapalo dál, ale během jízdy se to postupně uklidnilo. šrouby na kolech byli utáhlé opravdu pořádně a myslím, že jsem s nimi ani nepohnul, tak nevím, zda tam není jiný šotek. Díky Venca.
15.23, 29. 12. 2010, odpovědětTo budou klouby polosyzrejmne vnitrni měl jsem to taky staci aby se ti dostalo trochu špíny do prachvky a d o kloubu a uz se to brousí a klepe to.
13.09, 30. 12. 2010, odpovědětKoukni na horní ramena.
13.52, 30. 12. 2010, odpovědětVím, že mám špatná ramena, ale tohle je jiný klapot, než od ramen, nebo kloubů, tento klapot je stejnoměrný, jak by to mělo něco společného, když jsou uvolněná kola, měl jsem ještě podezření na homokinetický kloub, ale zase když utáhneš kola, aby přestal veškerý klapot, to se mi nezdá. Dnes si to zase ani neklaplo, tak nevím. Mám jet prvního na dlouhou trasu, tak nechci, aby mě to po cestě nepřekvapilo.
19.54, 30. 12. 2010, odpovědětMohly by klepání -zejména na nerovnostech způsobovat vychozené silentbloky příčného stabilizátoru.Zaklínuj auto zezadu i zepředu .Povol přední kolo,potom zvedni vůz,podlož kozičkou vedle zvedáku! Odmomtuj jeden ze dvou kulových čepů -nejlépe spodní,od "stabíku" a uchop vší silou stabík a hýbej s ním v ose (horizontálně) a nahoru-dolů (vertikálě) a nepravděpodobněji zjistíš příčinu klepání. Nezapomeň před objednáním gum do domečků stabíku změřit pruměr tyče stabilizátoru. Zdraví Rost.
13.31, 3. 1. 2011, odpovědětZa pomoci druhé zručné osoby se dá klepání dobře odposloucha tak, že: kaklínuješ auto zepředu i zezadu!!! Zvedneš L nebo P stranu na hever. Podlož auto u heveru!!! Poučenou osobu-nejlépe řidiče posaď do vozu a nechej ho nastartovat a zařadit 2.nebo 3. rychlostní stupeň a pozvolna nechej roztočit zvednuté kolo. Při zajištěném a netočícím se kole na protější straně dochází k plné činnosti diferenciálu , tudíž b u d e s e v e l m i s i l n ě r o z t á č e t z v e d n u t é k o l o a můžeš uslyšet zvuky ,které ti pomohou objasnit příčinu Tvé poruchy na vozidle.Postupuj velmi opatrně!!! Rost.
13.48, 3. 1. 2011, odpovědětna 99 percent vnútorný homo kĺb a že ti to robí len keď máš motor v zábere a zaradenú rýchlosť. Skús keď ti to bude klepať vyradiť, ak to prestane je to vnútorný kĺb na 110 percent!!
18.16, 3. 1. 2011, odpovědětChlapi, moc díky za radu, myslím, že jsem na to přišel, jelikož jsem byl na cestě a v průběhu najetí cca 800km, jsem zjistil, že ten klapot nejvíce slyším při zatáčení a zároveň záběru motoru, takže je to určitě kineťák na pravé straně, tam mám už delší dobu špatný horní kloub na ramenu a tak se vybrace museli přenést na ten homokinetický kloub-vše na stejné straně. Díky za pomoc. Venca.
21.32, 3. 1. 2011, odpovědětpresne tak chyba je na 100% v homokinetickom kĺbe vnútornom co ti ide z diferenciali..dnes som to kupoval presne na ten typ ako mas ty za 50€..urcite to je to ani nerozmyslaj
16.33, 9. 2. 2011, odpovědět