Ahoj všichni, mám AF 156 2,4 jtd vím že se to tu řešilo už tisíckrát a vše jsem si našel v archivu, ale nikde jsem se nedočetl zda pokud někdo z vás jede dlouhou trasu s kopce a vykvaltuje, jestli mu teplota motoru spadne a padá téměř až k 60st. Upozorňuji , že venkovní teplota byla okolo -8 st a kopec je dlouhý cca 9km a jede se zhruba 10 minut .samá zatáčka..... Dík pozorovatelé teploty na budíku :-)
0.03, 30. 12. 2010, odpovědětCago je to uplne normálne asi dečku pred chladičom nemáš alebo áno ak nie daj tam dečku cez celý chladič a máš pokoj
7.15, 30. 12. 2010, odpovědětčau, normalní to rozhodně neni. nejčastější závada je propouštějící termostat....
9.56, 30. 12. 2010, odpovědětKdyž je -10 tak se ohřeje na 90st až tak po 15ti minutách jízdy pak se teplota pohybuje mezi 70-90 , když otevře termostat tak to z 90 spadne na 70... 2,4ka se ohřívá spatně , ale do -5 to je v pohodě. Trochu pomůže částečné zakrytí hcladiče. Ale pokud ti termostat propouští tak se to neohřeje.
10.27, 30. 12. 2010, odpovědětJo teplota z kopce spadne na 50...když je -10za pár minut i když je auto ohřátý....
10.29, 30. 12. 2010, odpovědětVERNET nebo BEHR nebyl v nich rozdíl
10.30, 30. 12. 2010, odpověděttak isto mam 2.4 jtd 100 kw a nechcelo sa mi to ohriat na viac ako 70° vymenil som termosta dal som tam facet a v pohode zohrieva sa to tiež tak do tych 15 minut vystupa k 90° niekedy troška viac potom prepusti klesne na 80° a potom to stale koliše medzi 80°-90° zaleži ako moc vytačam motor vlete napriklad na dialnici zo zapnutou klimov pri 200 km/h teplota bola až 110°
11.00, 30. 12. 2010, odpovědět