Zdravím všechny,potřeboval bych poradit,jestli někdo nevíte,co můžu mít s motorem, 1.8TS..má už najeto skoro 200 000km a jezdí bez problémů...jen už má pověstný dieselový zvuk,baští tak půl litr oleje na tisíc km,chtěl bych vyměnit svíčky a v zimě mi občas píská ložisko spojky...tohle jsou zatím závady,které bych chtěl dát na jaře do kupy,protože v zimě se mi do rozebírání moc nechce...ale o co mi jde,poslední dobou mi v motoru "píská"..nevím,čím to může být...má to zvuk snad jak favorit nebo felcky..kolem 2 000 ot. to píská,že si toho člověk dobře všimne..na volnoběh to slyšet není a nad 2500ot. už taky ne,ale to asi přehluší motor...neměl ste někdo podobnou závadu ? a jestli má cenu vzhledem k najetým km.do toho strkat peníze,jestli by nebylo lepší si pořídit nový motor...nový myslím,najeto do 100 tis..děkuji za rady a názory,mára..
14.12, 3. 1. 2011, odpovědětvážně nikdo nevíte ??
22.53, 4. 1. 2011, odpovědětnie som ziadny technik,no s podobnymi zavadami som sa stretol aj ja,mam 2.0 TS rok 2001...ten pisklavy zvuk moze byt alternator,mozno lozisko v nom a ten dieslovy zvuk,to som niekde cital ze to sposobuje variator,mam taky pocit ze sa s tym budem muset pasovat aj ja na jar...a to mam najazdene necelych 84 000km
1.11, 5. 1. 2011, odpovědětDANNY TAK TO ASI NEBUDEŠ MÍT NAJETO 84 TISÍC MOŽNÁ TAKY 184 TISÍC KM :-)))
4.57, 5. 1. 2011, odpovědětnepotrebujem sa tu s nikym hadat o najazdenych km na mojom aute,momentalne mam necelych 85000 a tym to hasne...nie su stocene ani nic podobne lebo viem od koho som auto kupoval a viem ako sa o neho staral,to je asi vsetko k tvojmu vecnemu komentaru ;)