Zdravím všechny,potřeboval bych poradit,jestli někdo nevíte,co můžu mít s motorem, 1.8TS..má už najeto skoro 200 000km a jezdí bez problémů...jen už má pověstný dieselový zvuk,baští tak půl litr oleje na tisíc km,chtěl bych vyměnit svíčky a v zimě mi občas píská ložisko spojky...tohle jsou zatím závady,které bych chtěl dát na jaře do kupy,protože v zimě se mi do rozebírání moc nechce...ale o co mi jde,poslední dobou mi v motoru "píská"..nevím,čím to může být...má to zvuk snad jak favorit nebo felcky..kolem 2 000 ot. to píská,že si toho člověk dobře všimne..na volnoběh to slyšet není a nad 2500ot. už taky ne,ale to asi přehluší motor...neměl ste někdo podobnou závadu ? a jestli má cenu vzhledem k najetým km.do toho strkat peníze,jestli by nebylo lepší si pořídit nový motor...nový myslím,najeto do 100 tis..děkuji za rady a názory,mára..
14.12, 3. 1. 2011, odpovědětvážně nikdo nevíte ??
22.53, 4. 1. 2011, odpovědětnie som ziadny technik,no s podobnymi zavadami som sa stretol aj ja,mam 2.0 TS rok 2001...ten pisklavy zvuk moze byt alternator,mozno lozisko v nom a ten dieslovy zvuk,to som niekde cital ze to sposobuje variator,mam taky pocit ze sa s tym budem muset pasovat aj ja na jar...a to mam najazdene necelych 84 000km
1.11, 5. 1. 2011, odpovědětDANNY TAK TO ASI NEBUDEŠ MÍT NAJETO 84 TISÍC MOŽNÁ TAKY 184 TISÍC KM :-)))
4.57, 5. 1. 2011, odpovědětnepotrebujem sa tu s nikym hadat o najazdenych km na mojom aute,momentalne mam necelych 85000 a tym to hasne...nie su stocene ani nic podobne lebo viem od koho som auto kupoval a viem ako sa o neho staral,to je asi vsetko k tvojmu vecnemu komentaru ;)
13.32, 5. 1. 2011, odpovědětAhoj když už jsme u toho klepání ( dieselový zvuk) tak mám totožný problém. Když jedu plynule, (normální jízda) tak nic ale v momentě když chci předjet nějaké pomalé jedoucí auto a víc na to šlápnu tak to má takový vyklepaný zvuk. Jedná se taky o 1.8 TS najeto 160000 Km, mám děraví pletenec na výfuku ale už déle. Tohle se projevilo ze dne na den. Na volno běh to nedělá. Pouze když jedu bez ohledu na otáčky motoru
8.23, 5. 1. 2011, odpovědětKdybys nebyl línej a trochu hledal zjistil bys že: 1/ je nutno jít na diagnostiku 2/ pravděpodobná závada je ve vadném variátoru
12.55, 5. 1. 2011, odpovědětvim,že je to variátor,to chci vyměnit na jaře,ale jestli jen nemáte někdo zkušenosti s tímto pískáním,abych na diagnostiku nemusel zbytečně
22.43, 5. 1. 2011, odpovědětZřejmě ti někde netěsní nebo rupla hadice u sání nebo něco okolo airboxu. takhle se to dá těžko posoudit když to neslyšíš. Může to být třeba nějaký klínak, nebo ložisko vodní pumpy. To je potřeba u toho stát a poslechnout nebo projet.
13.01, 16. 2. 2011, odpovědětpískání ti na diagu nikdo nezjistí, nejspíš to dělá jakýkolivložisko, ( altík, klima, nekdy pokud má dost servo pumpa, tak taky dost řve.) Chce to vidět slyšet a zkoumat.
12.15, 16. 2. 2011, odpovědět