Zdravicko, mam 2,4 JTD 147 kW a spatne startuje. V podstate nema vliv mraz nebo vlhkost, zhavicky davaji jisrky, baterka v pohode a starter toci...motor naskoci za delsi dobu a i potom "hapruje" - kolisa a jakoby nepravidelne bezi nekolik vterin, nez se rozbehne - potom muze bezet jakkoli dlouho a bez problemu, bezi jak hodinky. Na diagnostice to ted vyhodilo zavadu nejakeho pomocneho cerpadla nafty, ktere taha naftu z nadrze k motoru. Nemelo by se jednat o hlavni palivove cerpadlo, ale pouze o to pomocne, ktere ma mensi tlak a zapojuje jen pri vlozeni klicku do starteru - takove to bzuceni, co slysim nez startuju. Muj dotaz: Jak se tohle cerpadlo presne jmenuje? chci si ho najit na netu, at zjistim cenu, ale nevim co je to zac. Pripadne kdybyste meli odkaz na nejaky pouzitelny na AR159 s vyse uvedenym motorem.. :) diky
19.23, 5. 1. 2011, odpovědětPalivové čerpadlo v nádrži a zkusily jste vyměnit naftový filtr?
20.06, 5. 1. 2011, odpovědětJarka: Filtry jsem menil hned po koupi, cili 14dni zpet. ale vzdy kdyz jsem mel spatny filtr, tak se auto spis dusilo a to i pod plynem...tady to proste kolisa tech par vterin nebo dokud neproslapnu plyn. pak to jak kdyby nabere a od ty doby naprosto stabilne. Kdyz vypnu a hned start, tak dobre. Kdyz vypnu a po hodce a vic start (i kdyz je motor jeste ohraty) tak stejny problem, takze pocitam, ze z toho cerpadla co porad nemuzu na netu najit - ze neudrzi tlak a vrati se to k nadrzi..proto to tak dlouho taha
20.13, 5. 1. 2011, odpovědětu 156 je to ten černej plastovej váleček v motoru u předního skla vedou do něj 2 černý hadičky tam co je nádobka na servo
20.11, 5. 1. 2011, odpovědět