zdary chlapi..vím,že je to jak kdy,ale do kolika v průměru točíte svýho mazla ? nevadí motoru otáčky jen od 2-3tis.?neni to pro ně moc málo,co se týče benziňáků?
2.06, 17. 1. 2011, odpovědětod 3 do 7 tisic...takto točím ja :)
2.46, 17. 1. 2011, odpovědětja mam naftu a vetsinou jezdim od 1800 do 3500. pri predjizdeni max 4000 ale v lete se mi nekolkrat stalo ze jsem byl na omezovaci (no ta dvojka je vytocena hned pri predjizdeni)
6.41, 17. 1. 2011, odpovědětMotoru otáčky od 2 do 3 tisíc rozhodně vadit nemůžou a hlavně kdybys to chtel točit kolem 6 tisíc, tak bys po mestě jezdil jenom na jedničku:-) Samozřejmě ale mimo město je občas potřeba ten motor trochu protáhnout, motory TS od 3 tisíc teprve začínaj táhnout.
6.45, 17. 1. 2011, odpovědětbenzín s přímým vstřikováním ti táhne už dřív, jde to cítit od 1500 otáček, ale škubne to kolem 2000 a jak říkaš ty, je to jak kdy
9.28, 17. 1. 2011, odpověděts diesel kolem 2200 otacek uz radim na dalsi kvalt kdyz predjizdim tak tocim motor podle potreby ale jinak takhle na pohodu a egr mam zaslepenej aby tam v nizkejch otackach nesly ty sracky z vejfuku a alfinka si zatim nestezuje
11.42, 17. 1. 2011, odpovědětno ja na TSku pod 3t. nejdem... priemer je medzi 3-4500 pri obiehani tak do 5-6t.
14.25, 17. 1. 2011, odpovědět:-D to na těch silnicích nejezdíš,ale lítáš:-D ani díry ti nevadí,pač je přeskakuješ,ne?:)
15.25, 17. 1. 2011, odpovědětono sa da ist aj pomaly a pritom mat vysoke otacky... a na ceste malo kedy idem za niekym :D ale mas pravdu teraz po zime to je katastrofa tie cesty !!!!
16.59, 17. 1. 2011, odpověděta vysoke drzim preto lebo nizke motoru skodia viac nez vysoke (otrasy, tlaky na klukovku, spalovanie paliva atd...)
17.00, 17. 1. 2011, odpovědět2,4 m-jet chip bez omezovače , 1700-4700 jde i přes 5tis ,ale nad 4500 to nemá cenu u nafty :-), nejčastěji 2000-3500
16.01, 17. 1. 2011, odpovědětJojo... přesně tak, Normál jízda 1800- 3000tis. ( míň radši ne...novou dvouhmotu mám už rád- byla drahá) A při závodnické náladě nebo předjíždění tak do 4000tis. :-)
18.01, 17. 1. 2011, odpovědětJo... 2,4 JTD 100Kw EGR zaslepenej, KAT vykuchanej:-)
18.02, 17. 1. 2011, odpovědětBenzin do obmedzovaca, najradsej 3000-5000, na to je predsa stavana. Ak chces jazdit s vysokootackovym motorom 2000, tak chod do diesla alebo nejakej starej skodovky.. nic v zlom.. potom asi nevies co je to u Alfy Cuore sportivo :)) opakujem, nic v zlom...
18.23, 17. 1. 2011, odpovědětmára: ak je motor zohriaty tak ver tomu ze ked ides pod 3t. tak skodis jak motoru tak svojej penazenke...
19.36, 17. 1. 2011, odpovědětsorry ale meles nesmysly
20.37, 17. 1. 2011, odpověděthm: tak diky ze si ma vyviedol z omylu a dokazal mi ze sa mylim svojim plnohodnotnym a zmysluplnym komentarom :)
20.52, 17. 1. 2011, odpovědětNechci ti do toho kecat ale myslím ze "hm" ma pravdu a ty pravdu nemas...sry..
21.44, 17. 1. 2011, odpovědětodpadnem :D no a aka je potom pravda? hmm skoda rec...
21.58, 17. 1. 2011, odpovědětPravda je ta ze optimální otacky mas 2500..jak mas mín tak to akorat trapis..Tak nechapu proc kdyz je to zahraty musis mít víc jak 3000..a kdyz nebudu mít tak proc by se mel nicit motor a melo by se to zakladat i na penezence??
22.55, 17. 1. 2011, odpovědětjeden prosty dovod... tocivy moment a spotreba, ja mam 1.6 a podla Nm by som to mal drzat medzi 3-5... no ja nehovorim ze 2500 je zle ale moja zacina zit az pri 3000
10.47, 18. 1. 2011, odpovědětno aj 2700 sa este da celkom
10.48, 18. 1. 2011, odpovědětJasne danni jasne..to mas naprostou pravdu zze zacina zít..2700 bo 3000 a víc...ale ja se bavil o normalních otackach proste jen kdyz jedes...plunele...jasne ze kdyz predjizdis bo jedes rychleji...tak 3000 a vejs je ono..myslím ze sme se zhodli..:)) Cuore Sportivo..
18.32, 18. 1. 2011, odpovědětMam 1.8 benzína a kdyz nespecham bo jedu normalne tak tocim 2500-3500..a kdyz mam chut nebo spechaám tocim...2500 az 4000 nebo podle potreby...myslím ze otacky u benzína pod 2500 uz není ono..a pod 2000 je to v uplne k nicemu...a moe alfa si taky vbc nestezuje...
21.25, 17. 1. 2011, odpovědětChlapci, Danni ma pravdu.. prva vec,pozrite si priebehy tociveho momentu, druha vec, do tych 2800ot jednotka obohacuje zmes, co ma za nasledok vyssiu spotrebu.. takze kludne to mozete drzat od tych 3000-4000.. to by som povedal ze je pri zohriatom motore optimalne =)
23.19, 17. 1. 2011, odpovědětPokud po autě nepožaduješ žádnej výkon, tak je úplně jedno kde má jakej krouťák. A jednotka obohacuje směs ikdyž jedeš na volnoběh. Já mám teda 2.4JTD a běžně řadím něco lehce přes 2tis, při jízdě se snažím udržovat něco lehce přes 1,1tis cca
23.53, 17. 1. 2011, odpovědětKoukej..ja sem nerekl ze nema pravdu ja sem se jen pridal k tomu co napsal..ze skodi motoru drzet otacky pod 3000 to me prijde jako blbost..ja drzim otacky pri normalní jizde 2500 - 2700 a ma alfa si nestezuje..pokud nespíchám a nekam neletím..nepotrebuju drzet otacky nad 3000 a víc uz vubec ne..samozrejme pokud jedes nad 110km/h tak je jasny ze ty otacky sou vyssi a vyssi...
1.01, 18. 1. 2011, odpovědětkdyž bych měl pod 3tis. otáček škodit motoru a to mám 2.0 tak by auto bylo už asi na sračku, to bych musel jezdit přes město na dvojku a to je úplný nesmysl, když jedu přes nějakou delší vesnici, tak si na tachometru držím 55 což je na těch městských a meziměstských radarech 50 a jedu to na 4 a autu to neškodí, protože při sebemenším sešlápnutí plynu auto reaguje a peněžence už vůbec ne, protože jedu za 3 litry
7.20, 18. 1. 2011, odpovědětShifty: takže chceš říct,že při 3000-4000 to má stejnou,nebo snad menší spotřebu než mezi 2-3 tis.?? to je potom uplně jiný svezení a neřekl bych,že by to mělo nižší spotřebu...měl sem 1.3 hyundai accent a když jezdim od 2-2.5tis.bere si alfa stejně jako si brala ta jedna trojka...mezi sedmi,osmi litry..záleží,jak vyrazim do města,ale že bych jezdil od 3 tis.-do 4 a bralo si to alespoň stejně,to se mi nezdá....jinak díky za příspěvky,chlapi...
9.09, 18. 1. 2011, odpovědětvsetci mate pravdu!!! jazdite si tak ako uznate za vhodne, ja co jazdim tak 90% je mimo mesto a jeden cas som jazdil tak ze do 3000-3200 ot. a spotreba neskutocna a vykon ziaden a kopa bordelu vo vyfuku... precital som si co to o tom motore a zacal som to drzat medzi 3000-4500, zistil som ze to su optimalne otacky 1.6ky... mam doma aj punto 1.2 8v a tam su optimalne 2500 (ta ze medzi 2-3t.) -tolko moja skusenost! a skor nez tu zase niekto napise ze je to blbost tak laskavo nech to aj zdovodni!!!!
11.02, 18. 1. 2011, odpověděta kde ses to dočetl, máš přímo stránky?? rád bych se podíval na můj typ vozu
11.20, 18. 1. 2011, odpovědět-co sa tyka Nm tak to je tu http://www.alfa156.cz/technika/vykonostni-charakteristika-benzinovych-motoru -a ostatne rady a info mam z forach od ostatnych uzivatelov napriklad z alfa156.sk
11.43, 18. 1. 2011, odpovědětno jo, jenže toto je jen na největší výkon vozu v daném obsahu, nepíše se nic o optimálních otáčkách, každý motor je jiný a jak jsi řekl, ať si každý jezdí kolik chce a jak chce, podle toho co kdo píše, tak když by musel dodržovat rychlost mimo obce což je 90km/h tak by to musel jet na 4 a u některých možná i na 3 a někteří budou ještě tvrdit, že je u toho stejná spotřeba jako když tam budu mít 5, nevím, někteří by se měli asi zamyslet nad tím co tady píší, to by ta převodovka tam vůbec nemusela být a každé auto by jelo za stejnou spotřebu a třeba i 200 a točilo 25tis. otáček na jednu rychlost a pořád by si motor bral 7 litrů, už aspoň pro trochu inteligentního člověka to znamená, že to je blbost, když řidič dusí motor, tak by to měl hlavně slyšet a taky se to projeví na spotřebě, když na to šlápne, tak musí na ten plyn hodně dupnout, aby se auto chytlo, tím jde také spotřeba nahoru, když řidič vytáčí motor tak má moc velkou spotřebu, logicky taky, že když je auto v otáčkách, tak je živější, to je asi jasné, ale optimální otáčky vozu podle mě jsou tam, kde vůz si bere nejmíň litrů v určité rychlosti pod plynem
11.57, 18. 1. 2011, odpověděta těžší nohu do 3 tis. otáček, no záleží jestli víš jak jezdíš a já si to uvědomuju jak jezdím, když spěchám, tak mám těžší nohu už při zahřátí motoru, ovšem pokud nikam nespěchám, tak mám nohu úplně vklidu i do 3 i nad 3 :) to je umění dneska v dnešní době
12.00, 18. 1. 2011, odpovědětnajlepsi kroutak je medzi 3-5t. a tazko ma presvedcis o tom ze ked to budem draz pod 3 tak to bude lepsie ako na spotrebu tak na motor a pozitok z jazdenia atd.... je to alfa a je to vysokootackovy motor a ked chces s TS jazdit pod 3t. tak si radsej mal ist do niecoho ineho -to je moj nazor a zhrnutie vsetkeho co som o tomto aute precital (+nazory ostatych uzivatelov) a preto mam taky nazor aky mam... Cuore-Sportivo :)
12.20, 18. 1. 2011, odpovědětpredpokladam, ze tobe toci motor na volnobeh ty 3000 otacek, kdyz otacky pod 3000 skodi :-)
12.16, 18. 1. 2011, odpovědětJá se tady nebavím o požitku z jízdy, když se budeme bavit o požitku z jízdy, tak půjdu někam na dráhu a tam si budu užívat požitek jízdy, rozumná hlava mi říká, že toto asi na silnici nepatří, co to je za požitek z jízdy, když budu auto vytáčet do 5 tis. jen mi ručička na nádrži bude klesat a dostavím se na místo o 2 nebo 3 minuty dřív než normální rozumnou jízdou?! A ty si myslíš, že když pojedeš s autem a budeš točit 4 tis. otáček, tak že pojedeš za menší spotřebu než já co budu mít třeba jen 2800 otáček?? Jestli si to myslíš, tak jsi frajer teda a vím jak se jezdí s 1.6 T.S. měl jsem jí a můžu ti říct, že když si osedláš 2.0 JTS, tak to auto táhne od 1500 otáček a to, že to je vysokootáčkový motor, tak to ještě neznamená, že s tím autem musím jezdit kolem 5tis. otáček, teda aspoň já to využívám jen na předjíždění, pokud ti je 18 nebo 19 tak to chápu, že musíš předjet každé auto za každou cenu, takže je jasné, že když jedeš 160 tak tam máš ještě 3 a až potom dávaš 4, ale je na každém aby si vybral jak se bude chovat k autu
13.32, 18. 1. 2011, odpovědětje úplný ale úplný nesmysl to co říkáš, protože když bys měl pravdu, tak podle tvého točivého mementu v 6500 otáčkách, kde máš největší sílu, tak bych neškodil své peněžence podle tebe, jenže selský rozum a čti dobře - vysoké otáčky, více sešlápnutý plynový pedál automaticky vhání více benzínu, tudíž co asi???.... auto ti papinká trošku víc než bys čekal, co? Motoru škodí dušení - ano, to je pravda, ovšem pokud ti auto bez problémů reaguje na sešlápnutí plynu, tak ho nedusíš, když to někdo nepozná podle zvuku, no jak by mohl, když tam má muziku na plné koule, automaticky vytáčení motoru znamená vyšší spotřebu, to raději nikomu ani neříkej, že si myslíš opak, tak mi řekni schválně tvůj styl jízdy známe - kolik máš průměrnou spotřebu?? já mám 7,4 až 7,8 když jedu tak že mimo obec mám těch 100 až 120 a ve městě 55 a podotýkám, že 100 je něco mírně pod 3 tis. otáček
13.42, 18. 1. 2011, odpovědět"podle tvého točivého mementu v 6500 otáčkách, kde máš největší sílu" vidim ze nevidis rozdiel medzi Nm a PS -nejazdim na 4t. snazim sa drzat 3500 ale radim pri 4t. -nejazdim po dialnici ale mimo mesto (zakruty, klesania,s tupania) ta ze ten plyn tam potrebujem stlacat a keby som to drzal pod 3t tak mi to zozerie viac a mam to udskusane (samozrejme nemuisi to byt presne) -spotrebu mam cca 8 a tam kde jazdim sa uz menej ani dosiahnut neda (mam to overene aj s takymi aj onakymi ot. a ot. medzi 3-4.5t. sa mi osvecili najlepsie a potom som sa docital ze su to najlepsie ot. pre motor) -dalej to uz nebudem komentovat, kazdemu vyhovuje nieco ine a kazdy sa docita a dozvie nieco ine (2.0 JTS je dost iny motor a priebeh Nm a PS je tiez niekde inde)
14.16, 18. 1. 2011, odpověděttak to jsi měl ale říct hned, že jezdíš po kopcích, to bych zbytečně sem ani nepsal a i jiní by sem ani nepsali, ale pokud máš převážně kopce, tak 8 ti to určitě nebere :) otázka je co si představím pod pojmem kopec já a ty, ale měl jsem tu 1.6 120k a jezdil jsem s tím tak za 9 kombinovaně - obec - mimo - obec atd. a na dálnici možná o něco ještě víc, při rychlosti 130 - 160
14.28, 18. 1. 2011, odpovědětale no tak,hoši...nehádejte se...nemá to cenu,každý máte jiný motor,dannimu to bude žrát možná při nižších otáčkách víc než při vyšších,protože to jeho výkon nepobere,tak musí víc sešlápnout plyn , tudíš si to vezme víc,než když ho šolíchá kolem 3 500ot..kdežto 1.8 nebo 2.0 je už trochu něco jinýho,nám by si to zase vzalo víc ve vyšších otáčkách,ale každý řidič ví,kdy se mu dusí motor,ale ty naše obsahy to prostě vezmou,tak se tu už nehádejte,stejně nic nevyřešíte...spíš mi radši poraďte,kde sehnat pravý přední blatník v černý barvě za rozumnou cenu...trefil sem srnu a mam nervy v kýblu...
14.29, 18. 1. 2011, odpovědětved som pisal ze mimo mesto.... mara skus matesauto
15.22, 18. 1. 2011, odpovědětdanni mozna uz by si mel konecne pochopit ze se tady kazdej nebavíí o te tve porad dokola stejne zalezitosti..ty se bavis jenom o tom kdy ten motor tahne... tahne od 3000 a vejs..to je jasnýý...ale zbytek lidíí se tady taky baví o normalníí jízde..a taky nejen o tom ten motor honit..uz to pochop...
18.45, 18. 1. 2011, odpovědětDraci kdyby ste nekdo vedeli..o predním narazníku na AR 156..v dobrem stavu za rozumnou cenu..dej te mi vedet na mail Ml.Skoca@centrum.cz ....mam ho malinko prasklýý a sem z toho docela nervozníí..diky za radyy..
18.53, 18. 1. 2011, odpověděthttp://autodily.petkol.cz/predni-naraznik-k-nalakovani-bez-zakladniho-laku-alfa-romeo-156-932-11.97-08.03-z705802-c21629.html
18.58, 18. 1. 2011, odpovědět1353kč novej
18.58, 18. 1. 2011, odpovědětnašel jsem za 1240 Kč novej, pasuje na r. v. od 97 do 2003
18.59, 18. 1. 2011, odpověděttady je odkaz http://www.nahradni-dily-zh.cz/NAHRADNI-DILY-ALFA-ROMEO/156--932-/Narazniky-a-jejich-dily/
19.00, 18. 1. 2011, odpovědětdiky za radu..a odkaz..
19.11, 18. 1. 2011, odpovědětMichale prosim te nevidel jjsi nekde na netu tu velkou predníí spodní mrizku??...mam namysli tu mezi mlhovkama...
19.56, 18. 1. 2011, odpověděthttp://autodily.petkol.cz/mrizka-v-narazniku-original-alfa-romeo-156-932-11.97-08.03-z1351455-c21629.html
20.06, 18. 1. 2011, odpovědětJá s V6 jezdím okolo 2000tis.ot. při normal jízde,jinak jezdím dle potřeby i v 7000tis,ale to jen občas.
18.59, 18. 1. 2011, odpovědět