zdravim vsetkych, prosim o radu, mam 156 wagon 1,9 JTDmjet 16V. Autom pridem do prace, za chvilu startujem a auto nema ziadny vykon, ledva idem na jednotke a dymi sedy dym. Striedavo necham motor chvilu vypnuty, potom 10 min zapnuty, sem tam skusam pridavat plyn, motor sa dusi a nereaguje na pridavanie plynu. Zrazu sa pri pridavani plynu motor rozbehne, zhasne kontrolka motora!, ktora tam pri inych zavadach svieti tusim 24hodin, a auto fici ako nove. Po tyzdni sa to stalo znova. Ked ten motor naskocil, vsimol som si este za vyfukom na zemi cierne kvapky. Prosim o radu a dakujem. (velmi sa v tom nevyznam):-)
15.47, 24. 1. 2011, odpovědětŠedý dým = málo vzduchu nebo moc paliva při spalování.Buď ti habruje nějaký vstřikovač a nebo turbo.Zkusil bych nějaká dobrá aditiva na vyčištění pal. soustavy.
18.19, 24. 1. 2011, odpovědětAditiva bych asi neresil.Spis vypatrat cim to muze byt.Treba nekdo mel podobnej problem a jeste ti tu poradi.Chtelo by to minimalne napichnout na diagnostiku a aspon se od neceho odrazit....zkus jeste pohledat na foru www.alfisti.cz
17.44, 26. 1. 2011, odpovědětna diagnostike zistili snimac tlaku sania, (tusim vzduchu do turba). Nie je to drahe, tak skusim vymenit. Najnovsie sa problem prejavil pri jazde na dialnici, ked som chcel pri 130 este pridat na 6ke pri predbiehani, auto prestalo tahat, vypisalo chybu motora, zastal som, znova nastartoval a turbo znova islo. Ale blbne mi to dlhsiu dobu, pred tim, ked sa mi to stavalo, tak mi nasli chybu: podtlakovy ventil turba, ale ten iba vycistili. Tak neviem, hlavny problem je, ze ked akcelerujem, tak mi prestane ist turbo...a pri dojazde napriklad na semafor na 3ke ma motor tendenciu skapat...
16.18, 31. 1. 2011, odpovědětčerpadlo???, raz pri vymene oleja a filtra mi nechcelo naskocit.....
12.18, 1. 2. 2011, odpovědět