Ahojte mam maly problem :) Mam 1,9jtd rok 98. Ked idem a mam otacky nad 1000 a vyradim rychlost a otacky klesnu, tak ked je rucicka prestne na 1000 tak to dost zatriasie.Niekedy viac niekedy menej. Skor to netrace ked je este studeny motor. Tiez citi trosku vybracie ked mam otcky cca na 2000. Inak netracie vobec. Co by to mohlo byt?
19.56, 31. 1. 2011, odpovědětsilenbloky na motore a prevodovke.čus
20.09, 31. 1. 2011, odpovědětAhoj, dělalo mi to taky (1,9 JTD, r.v. 2000) a vyměnil sem všechny silenbloky a pořád stejný, nakonec to byl dvouhmotový setrvák. Oprava docela drahá ale teď je to naprosto bez vibrací.
20.52, 31. 1. 2011, odpovědětale pri tom zotrvaku to vibruje ked pridavas plyn nie?
21.08, 31. 1. 2011, odpovědětMě to vybrovalo při rozjíždění a při určitých otáčkách. Při rozjezdu to byly docela rány, při jízdě jen takové menší vibrace
7.20, 1. 2. 2011, odpovědětale robilo ti to vzdy? lebo teraz v zime mi to robi az ked sa zahreje motor. Ma teplota vplyv na zotrvacnik? alebo skor na silenblok.
14.22, 2. 2. 2011, odpovědětale robilo ti to vzdy? lebo teraz v zime mi to robi az ked sa zahreje motor. Ma teplota vplyv na zotrvacnik? alebo skor na silenblok.
14.27, 2. 2. 2011, odpovědětJe pravda, že z nějakýho důvodu to bylo v zimě horší. Ale je taky možný, že to je proto že všechny silenbloky jsou při nízkých teplotách ztuhlý, pořád je to jen guma. Já to vzal k mýmu mechanikovi a on hned řekl, že je to setrvák... Radost sem z toho rozhodně neměl
16.14, 2. 2. 2011, odpověděteste jedna vec, v meste pri pomalej jazde to moc necitim, ale ked idem mimo obec a rychlost je nad tych 90km/h a vyradim rychlost a zacnem brzditi tak sa cely motor rozklepe aj palubovka, ale volant nie. Brzdy mam 2 mesiace a kotuce su vyfrezovane a niesu krive.
10.15, 6. 2. 2011, odpovědět