Nastartujem auto,vsetko funguje ako ma.Zohreje sa,zapne ventilator 1rychlost,2rychlost,schladne,vsetko v pohode.Ale ked zapnem stretavacie svetla alebo kurenie naplno stahuje otacky motora a to dost brutalne.Otacky zacne stahovat vzdy vacsi odber prudu.Nemate stim niekdo skusenost?
21.11, 9. 2. 2011, odpovědětNikdo mi nevie dat radu?
21.45, 9. 2. 2011, odpovědětSkontroluj volnobezku alternatora.
9.40, 10. 2. 2011, odpovědětvies mi to nejako blzsie popisat?
10.20, 10. 2. 2011, odpovědětja by som to hodil na diag. a zmeral kolko V to dava (cca 14V dava mne) s nastartovanym motorom a pri tom aj prepinal to co kazes... ak je to ok tak to bude nieco s alternatorom
16.30, 10. 2. 2011, odpověděttakze na volnobehu aj v otackach to dava stale zhruba 14v.nemalo bi sa napetie zo zvisujucimi sa otackami zvisovat?dnes som skusil zapat stretavacie aj dialkove svetla,vyhrievanie zadneho skla,ventilator na 4.vsrtko islo naraz a vpohode.presiel som na aute asi 20km.zapol svetla a znova otacky hore-dole.vypol som ich chvilu pockal zapol a znova vpohode.nerobi to vzdy ale vacsinou ano,niekedy viac niekedy len trocha.prosim pomozte.
16.52, 11. 2. 2011, odpovědětnemas niekde vlhkost? pride mi to ako keby si mal niekde brutalny odber a preto alternator dostane zabrat
17.42, 11. 2. 2011, odpovědětMislim ze nie.vsetko funguje normalne ako ma len tie otacky.Ale preco len niekedy?Kolko vam dava alternator navolnobeh a votackach?Lebo mne stale rovnako ci je tam 1000 albo 6000 otacok stale rovnako.2.O.ts 98.
19.06, 11. 2. 2011, odpovědětako som uz povedal s nastartovanym motorom cca 14V a to je konstantne ci mas 1000 alebo 7000
19.31, 11. 2. 2011, odpovědětTakze alternator bi mal bit ok?Nemohol by to sposobovat nejaky studeny spoj,alebo zla kostra v kabelazi ku svetlam?Ked nad tim tak rozmislam vzdi to bolo pri zapnutich stretavacich svetlach.
19.48, 11. 2. 2011, odpovědět