Nazdarek. Tak dnes som bol na diagnostike a vyhodili chybu iba "fra adaptacny parameter". Docital som sa niekde ze to ma nieco spolocne so snimacom otaciek vacky. Vaha ok, lambda ok, cievky ok, kable ok. Tomuto sa teraz hovori BOD MRAZU!!! A za studena mi to neodpaluje jeden valec. No uz fakt neviem ako dalej
21.53, 17. 2. 2011, odpovědětTo co spominas nema absolutne nic so snimacom otaciek vacky. Suvisi to s riadenim paliva, najprv by som skusil vymenit vahu vzduchu, potom lambda sondu. Kazdopadne to ze neodpaluje jeden valec moze poukazovat skor na dalsi problem.
22.12, 17. 2. 2011, odpovědětLen aby sme sa chapali ked motor 2 minutky klepe potom ide niormalne na 4 valce...
22.36, 17. 2. 2011, odpovědětco takhle svicky?
22.42, 17. 2. 2011, odpovědětraz sa na jednom fore riesilo to iste a nakoniec to bola zla RJ
23.05, 17. 2. 2011, odpovědětx krat som to tu riesil ja, a bola to nakoniec RJ, rozumej riadica jednotka. tiez som mal vse očekovane: nove rozvody som robil ja, menil som NGK, nova vaha, lambda ok, palivove cerpadlo ok. vstreky ok, kable ok. aj koec cidiel sa tam poskusalo a stale nic. potom sa to odviezlo ku machrovi na RJ a ten zistil, ze bola total rozsypana. priznaky pred?: 2-3 valce, rachot, nizky vykon, kolisanie otacok-za studena. v zime vse ok. prislo oteplenie na jar a vse slo do riti opat a v lete ani nehovorim. po vyriesenie problemu a cca 80 evri robota+matros (rozumej aj matros) som stastny clovek :) inak som z oravy a aj elektrikar je z oravy, ak chces , dam ti kontakt. 100% ti pomoze. robi chip tuningy a podobne picovinky, ziadny garazmajster, ale max odbornik. dal dokopy auta aj mojim znamym, co uz boli tiez v koncoch s BMW-ckami.
23.56, 17. 2. 2011, odpovědětPokud to dělá jen jeden válec, zkusil bych přehodit zapalovací cívky, jestli to bude dělat ten válec na kterej dáš cívku z toho, který nepálí, tak je to jasný. Není některá svíčka zalitá olejem?
6.37, 18. 2. 2011, odpovědětcievky a kable vymenene, a nieje nic zaliate olejom...
14.53, 18. 2. 2011, odpovědětTak pokial mas toto vsetko ocheckovane, potom by som sa pokusil naist falosny vzduch, ci netaha niekde bokom mimo vahu vzduchu. Ale 3 valce pri starte falosny vzduch nevysvetluje - tu by som skusil checknut vstrekovace. Ak by si nic z toho nenasiel tak fakt uz zostava snad RJ ale to sa mi nechce verit. RJ je proste od tovarny rovnaka a pokial do nej nesasahujes, neviem si predstavit ako sa moze pokazit.
11.05, 19. 2. 2011, odpovědětTento vikend vsetko skontorlovane aj vstrekovace aj skusane 12V. Vsetko funkcne bez akehokolvek naznaku poskodenia aelbo ciastocej nefunkcnosti. S tou vadnou RJ to som pocul aj ja. Ale stale tomu nechcem verit.
18.59, 21. 2. 2011, odpovědětA ako si tie vstrekovace "vyskusal"?
11.25, 22. 2. 2011, odpovědětLen pre upresnenie, ci je vstrek zly nezistis tym ze ho napojis na 12V a uvidis ci cvaka tam ide o to aby daval pri urcitom tlaku paliva pri zopnuti, spravnu "sprchu" benzinu do potrubia ak je zaneseny tak toto nerobi a sposobuje to problemi hlavne za studena pretoze palivo sa nedostatocne atomizuje na ma ciastocky a nezmiesa sa zo vzduchom. Zisti ktory valec to je a vyber vstrek, zanes ho odbornej firme ktory sa venuje cisteniu vstrekov. Inak nefunkcny vstrekovac vysvteluje aj prekrocenie hodnoty fra adaptacneho parametra
11.36, 22. 2. 2011, odpovědětA ked budes nabuduce za studena startovat a pojde na tri valce tak aspon zisti ktory to je tym ze budes vytahovat kable od cievok a pocuvat zmenu
11.28, 22. 2. 2011, odpovědět