Zdravím přátelé, mám celkem dost vážnej problém u Alfičky.. Je to 156 1.8 Twin Spark (106 kW) rok 1998 přestavěná na plyn.. Po nastartování na benzín nechce udržet volnoběh a při přepnutí na plyn vyletí do max. otáček.. Podle řídící jednotky tam není nikde žádná chyba, s mechanikem jsme už bezradní.. Tak kdyby někdo věděl, tak prosím poraďte..
21.24, 16. 3. 2011, odpovědětAsi nepomozem, ale viem, ze plyn ma vyssie oktanove cislo a pri prepnuti na plyn musi jednotka adaptovat hodnoty a po prepnuti na benzin tiez. Skus tam dat 100 oktanovy benzin, ako sa to bude spravat. Ja som tankoval tiez 100, kvoli splynovacu a prechody boli trocha plynulejsie. V tvojom pripade to nebude tymto, ale vyskusaj..
9.08, 17. 3. 2011, odpovědětMožno robia problém benzínové vstreky...mal som tento problém, splyňovač má samostatné vstrekovanie...bolo by dobré rozobrať a vyčistiť vstreky, prefúknuť vzduchom a aditívum potom na prečistenie systému...prepínanie medzi plynom a benzinom je u sekv. splyňovača plynulé a vôbec to nepoznať...na otáčkach to už vobec nemôže byť badateľné ....
11.02, 17. 3. 2011, odpovědětPozerali ste skrtiacu klapku? Predpokladam ze je uzavreta ak nedrzis plyn...v tomto pripade by som pohladal falosny vzduch, lebo ak je klapka zavreta a motor ma priskrteny privod vzduchu (tak ako to ma byt ked to funguje spravne) tak nieje mozne aby vyleteli otacky na max. Inak je to dost atypycky problem ja som prestaval svoju alfu na LPG mal som stym par problemov ked som sa stym ucil ale preboha aby lietali otacky na max.. :) hovorim urcite taha falosny vzduch.
14.04, 17. 3. 2011, odpovědět