Zdar parto. Alfu mam rok 1.8ts a mam přední ramena v pr****, Jsem student a peněz nemám nazbyt. Rozhoduji se mezi sadou od FAST a nebo od Quality Auto Parts. Denně najezdím cca 40km pouze po komunikacích s pěkným povrchem.Prosím poraďte do kterých mám jít. Předem děkuji za rady!!
13.57, 26. 3. 2011, odpovědětjestli mas koupit fast za 850,-kc na aukru nebo tady TRW za 1050,-kc to bych si radsi ty 2 kila priplatil za znackovy
14.38, 26. 3. 2011, odpovědětNazdar , ked uz naozaj chces QAP ,alebo FAST , tak to mas uplne , ale uplne jedno ake si vyberies. Obe znacky maju TEN ISTY tovar z Ciny. Kazdy si to prebaluje pod vlastnou znackou ;) To iste ako maxgear ,alebo podobne "znacky" z Polska ;)
18.15, 27. 3. 2011, odpovědětme napriklad horni TRW vydrzelo pul roku! ted jsem dal delphi tak jsem zvedavy.
22.01, 27. 3. 2011, odpovědětJa som menil tie ramena minulý rok aj tento rok.Minulý rok som tam dával práve Fasty.Menil som to komplet horne aj spodne a tičky stabilizátora.Po cca 2000km zacali vŕzgať hlavne horné ramená.Spodné sa mi zdali OK nebúchali ani nič podobné.Teraz som tam dal QAP.Ked som ich porovnával tak tie qapy maju kus ine prevedenie sú na nich mäkšie čapy.Zatial mam na nich 300km a su ticho (aby neboli).Chcel som kúpiť aj niečo lepšie drachšie ale fakt netuším aká značka tam vydrží.Prečítam si že TRW su najlepsie a inde je písané ze vydrzali 10000km.Rad by som zainvestoval do dakej lepšej značky,ale sám neviem do ktorej....
16.19, 28. 3. 2011, odpovědětproblém s předníma ramenama je podle mne začarovaný kruh. obednal jsem QAP, dik
16.12, 29. 3. 2011, odpovědětpo zkusenostech a procitani for bych sel jedine do origo...trw bych nedval...vydrzeli 8000km...origo vyjdou tak na 14000kc...musis si vyzadat slevu...a ted byla dokonce akce na alfu 147 kdy nabizeli slevu 50%...mrknete na to....ja uz ty origo ramena nezkusim...alfa pujde asi z domu...takze tak...uz sjem to tu kdysi resil tak si to zkuste najit...