Mám problém, na 2,5 V6 sport packet 2001 (110 tis km) se mi sjíždí vnitřní strany předních kol a to hodně a poměrně úzká část. Několikrát bylo auto v servisu (výměna stabilizátoru, ramena, atd...Imofa, Dojáček) a sjíždí se to pořád. Alfu jsem kupoval novou a nevzpomínám si na žádnou super díru pod kolem. Je možný, že tyto servisy flákaj seřízení geometrie a nebo je závada jinde? V létě jezdím 215/17 (AL) a v zimě 185/15 (origo plech) - sjiždějí se obě sady.
7.38, 16. 5. 2007, odpověděttak ja mam podobnej problem....zajel jsem na laserovou geometrii a musim rict ze je to lepsi...ale neni to podle me jeste ono....taky jsem sundaval gumy a mel jsem uplne sjete vnitrni strany....prouzek cca 2 cm....slike....taky to v zatackach dost piskalo....
7.59, 16. 5. 2007, odpovědětVidim to na vyprašené zadni silembloky na předních ramenech.
8.26, 16. 5. 2007, odpovědětGeometrie ale moc to nepřehnat, právě trocha negativní pomáhá držet auto v zatáčce, bohužel to trochu odnášej pneu...
11.05, 16. 5. 2007, odpovědětTaky neco malo prihodim... uplne obdobny problem na stejnem aute jsem resil minuly mesic... udelal jsem leaser geomtrii bez vymeny cepu a silenbloku a vymenil gumy tak cekam co to udela. Znaly znamy mi k tomu rekl, ze takove zjizdeni ma za nasledek i prudke projizdeni zatacek a cim mensi profil pneu tim je sjizdeni vetsi....ono je to v celku i logicke. Kdyz jsem se zamyslel nad svym stylem jizdy myslim ze hlavni problem byl v tom prujezdu zatacek ale komu by to nedalo ze? ) kdyz jeste uvazis tu vahu V6
11.26, 16. 5. 2007, odpovědětMali by ste brat do uvahy sklon kolies a sirku gumy. Tym myslim ze cim sirsie koleso tym viac vam derie tu vnutornu stranu gumy.To len tak by the way
11.52, 16. 5. 2007, odpovědětno je fakt ze dost zatacek projizdim s piskotem :D jinak ramena spodni mam temer nova...
12.24, 16. 5. 2007, odpovědětJa jsem gumy zhoblovane ( ty rohy ) az na drat, to jsem jeste nezazil, tohle geometrii rozhodne nebylo...
16.28, 16. 5. 2007, odpověděttaky se pridavam...asi pred tydnem jsem prezouval predni gumy a vnitrni strany byly az na draty - fuj!!! taky zrovna pomalu nejezdim, ale ze by je to az takhle zralo? zkusim jeste znova geometrii, treba neni uplne OK..
17.58, 16. 5. 2007, odpovědětVše špatně pánové, tenhle problém sem řešil na AR clubu a vyzvídal jsem asi tak v únoru. Minulé letní jsem měl zevnitř zhulené a tak jsem nechtěl zlikvidovat nové. Předpokládám, že máte všichni sportpacket, protože to je hlavní problém. V pneuservisích mají totiž jen 156 s klasickým podvozkem a sportpacket potřebuje jiné nastavení. Pravidelně měřím vzorek a zatím vše v pořádku.
0.13, 18. 5. 2007, odpovědětBobin má recht je to fakt v geometrii, pokud to chcete zmírnit, dá se to kapku posunout, ale pozor na stabilitu nutono ozkoušet. Sportpaket má jinčí ouhly než klasika.
7.25, 18. 5. 2007, odpovědětO.K. dobry poznatek, ja sporpacket mam. nevim jake bylo nastaveni predchozi, ale ted kdyz jsem si vyjizdel protokol z geometrie tak tam bylo oznaceni " sportovni kit" tak doufam teda, ze to nastavili meli. Taky budu merit pravidelneji.
8.33, 18. 5. 2007, odpovědětAle i tak trvam na tom, ze velkou miru na tom hoblovani vnitrnich rohu maji neustale agresivni prujezdy zatacek...
8.35, 18. 5. 2007, odpovědětno samo, že zatáčka pod plynem, je největší mor na pneu, ale to pak nic nevyřeší...:-))) to jen na peněžence.já mám třeba s geometrií kapku hnuto, kvůli 215 v předu, páč původní nastavení na 195, dělalo docela rozdíl půl stupně, a musím uznat že sjíždění se po správným nafoukání značně zmírnilo, nakonec to mám nastavení o jeden stupeň, což je na průměru kola posun o celej centimetr, právě o ten kousek o kterej se to sjíždělo. ale auto je kapku nervoznější, citlivější na volant, já si zvyk hodně rychle a má polovička stejně na hraně nejezdí. :-)))
9.13, 18. 5. 2007, odpověděttaky Sportpaket nemam zkusim tu geometrii navstivit a uvidim co mi reknou tam nemyslim si, ze bych neustale agresivne projizdel zatacky, pravda, nejezdim pomalu, ale to jsem nejezdil s zadnym autem a takhle brutalne zevnitr sjety gumy byly jen u 156
20.10, 18. 5. 2007, odpovědětMně se sjíždějí oba kraje (vnitřek i vnějšek) a prostředek zůstává. Dělá to jak na origo plecháčích, tak i na hliníkách a ty maj ET 27,5. V zatáčkách to teda nešetřim.
21.56, 19. 5. 2007, odpovědětda se nejak nastavit priklon a zaklon u predni napravy a priklon u zadni? u zadku by snad mely byt ovalne diry na tlumice, takze by to teoreticky slo, ale predek je , podle toho, co jsem videl, napevno :o(
11.01, 8. 6. 2007, odpovědět