Slyšel jsem o možnosti posílit výkon nejen chipem, ale i výměnou sportovních vstřiků. Mám sportwagon 1.9Jtd 77kw a tak by mě zajímalo, zda se daji tyto úpravy kombinovat na úkor životnosti motoru a na jaký výkon bych se mohl dostat pro bězný provoz? Dík za názory. Venca.
15.24, 1. 4. 2011, odpovědětcau. na jtd 77kw su vstreky najslabsie, kupis vstreky z 85kw verzie, silnejsie turbo gt17, zladis a ak je vsetko ok mas aj 110kw a cca 330nm. Ak mas aj seriove vstreky ok, staci len vecsie turbo a dat to poladit. ja som tak 77kw verziu prerobil na 81kw. turbo z 81kw verzie pasuje presne na sroby, takze nejde o ziadne navaranie. Jediny problem je potom to turbo odregulovat, kedze uz je vgt. tam staci vyhodit podtlakovy regulator, co nataca lopatky a fuknut tam pretlakovy, spravit vyvod zo slimaka a spojit to hadickou... A sila motora sa ti posunie o 500ot nizsie. Das chip, MBC ventil, odregulujes to na pretlak 1.4 baru a bude z toho uplne ina kategoria auta. Ak toto dosiahnes, v letnych mesiacoch ti potom nemusi stihat intercooler, tam by sa zisiel dat naporovy-fmic. A predbezne pocitaj so spojkou a zotrvacnikom. ak by si mal nejake otazky, napis mail, mam aj par foto.
7.00, 2. 4. 2011, odpovědětAby som to upresnil, to co ta brzdi realne, nie su vstreky, ale turbo.
7.01, 2. 4. 2011, odpovědětTak to nezní špatně, 110kw by mi pro zatím asi stačilo. Takže jiné turbo, vstřiky a taky určitě chlazení.
10.38, 2. 4. 2011, odpověděta chip dat niekomu rozumnemu spravit.
12.15, 2. 4. 2011, odpovědětTy fotky, by mě docela zajímaly, Chtěl bych do budoucna auto trochu přestavět na živější, než jsem koupil Alfu, tak jsem chtěl Hondu civic 1.6Vti 118kw, ale Alfa se mi vzhledově líbí víc a tak bych se rád dostal na podobný výkon. Hlavně do ní naložím víc věcí :-)
12.32, 2. 4. 2011, odpovědětMěl jsi koupit 2.4 JTD a je vystaráno a zvuk 5-ti válců ti 4 nenahradí
22.52, 3. 4. 2011, odpovědět