Ahojte, riešim momentálne problém s výkonom, diagnostika mi hlási chybu P0110-INTAKE AIR TEMPERATURE.. Moja otázka znie:je problém so snímačom teploty nasávaného vzduchu, alebo s váhou vzduchu?? Lebo zbytočne meniť váhu vzduchu sa mi nechce vzhladom nato,že neni najlacnejšia.. Ale všetci spojujete pokles výkonu s váhou vzduchu,aj ked tuto podla diagnostiky to vyzerá skôr na snímač teploty na saní, čo vy nato? Za vaše postrehy, skúsenosti a rady Vám vopred dakujem
18.31, 5. 4. 2011, odpovědětTu sú všetky snímače na tento motor, je tam ten snímač nasávaného vzduchu, aj váha vzduchu http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0
18.33, 5. 4. 2011, odpovědětSnímač teploty vzduchu je součástí váhy vzduchu.
11.58, 6. 4. 2011, odpovědětAle len pri benzinakoch, pri diesely neviem ako to je ale malo by to byt samostatne kedze motory s turbom nemaju povecsinou vahu vzduchu ale cidlo tlaku + cidlo teploty. Ale 100% isty si niesom
16.15, 6. 4. 2011, odpovědětpokial viem aj JTD ma vahu vzduchu
16.56, 6. 4. 2011, odpovědětTakto sa opytam:kolko snimacov je, alebo malo by byt na sani u tohoto motora?Skusim to pozret..
17.27, 6. 4. 2011, odpovědětSnimac je soucasti vahy.
18.18, 6. 4. 2011, odpovědětak by si mal zaujem mam funkcnu vahu na predaj BOSCH 0 280 218 019 (cislo vahy) mozem ti ju nechat za 20€ ja som ju menil spolu s lambdou.. no vahu som menil zbytocne
18.53, 6. 4. 2011, odpovědětPozeral som to a zatial som videl len jeden konektor od nejakeho snimaca nad airboxom, takze iny tam asi nebude a bude to zrejme vaha vzduchu komplet.. Mozno by bolo fajn to najprv skusit odpojit nie ako sa zmeni chod motora nie? Danni:idem pozriet cislo ci sedi,zatial mi ju teda odloz dik
20.41, 6. 4. 2011, odpovědětano odpojit pripadne vycistit aj s kontaktmi co su na vahe, ak to nepomoze tak len vymena... (ak by si mal zaujem tak e-mail neni problem a ak si niekde z KE tak kludne by som dal aj na skusku a potom dohoda)
21.14, 6. 4. 2011, odpovědětNo nejak sa mi to nezda,ze by mala byt rovnaka.. Idem ju teda demontovat a skusim ju najprv vykupat v Technickom benzine..pls poradte na co si mam dat pri demontazi a montazi pozor?? Dik
7.26, 14. 4. 2011, odpovědětETYLALKOHOL 96% moze byt??
12.31, 30. 4. 2011, odpovědětethanol je good take jsem to tak resil
12.55, 1. 5. 2011, odpovědětOk Dik Teraz sme to napichli na DIAGNOSTIKU a zistili sme, ze turbo malo tlaci , napr.miesto 2.0 Bar tlacilo 1.2 Bar, ale pochopitelne ked to slabo taha..Premyslam ci to teda je naozaj tou vahou vzduchu...aby som ju nekupoval zbytocne ach..
15.37, 1. 5. 2011, odpovědětnaklapanie lopatiek na turbe funguje? nie je prasknuta hadica niekde? ako nwm ti pomoct ked ze mam TS ale pytam sa lebo to je tu dost casto riesene take nieco...
19.02, 2. 5. 2011, odpovědětNikto nemal podobny problem?
18.09, 2. 5. 2011, odpovědětDanni:zacalo to tak,ze najskor na diagnostike ukazalo spominanu chybu a auto az potom prestalo tahat..ked vsetci tvrdia ze to sposobuje vaha vzduchu,ze to netaha a vzhladom nato,ze to hlasi chybu senzora nasavaneho vzduchu,ktory ma vraj byt sucastou vahy vzduchu sudim,ze to bude ona...ale nevylucujem ani problem okolo turba musim to vyriesit s odbornikom, alebo nasplepo vymenit vahu, len aby som potom nepi...ze zbytocne vyhodene prachy... :)
21.33, 2. 5. 2011, odpovědětnajlahsie riesenie... skusit vahu z ineho auta na skusku.. nejaky good alfista kt. bude tak ochotny... alebo odpojit terajsiu a tak skusit sa prejst ci bude nejaky rozdiel
21.44, 2. 5. 2011, odpovědětJJ mas pravdu, zrejme to jazdi kvoli tej vahe v nudzovom rezime a preto aj turbo malo tlaci myslim...dufam, ked tu akosi maju ludia skor skusenosti s TS motormi ako pozeram..
10.45, 3. 5. 2011, odpovědětnudzak moze sposobovat aj naklapanie lopatiek v turbe... no najprv skus odpojit tu vahu ak to pojde lepsie tak je to v nej :)
11.27, 4. 5. 2011, odpovědětUvidime...kurva ked to je otras pristup ku vsetkemu skoro tuto, ked chces vymenit len vzduchac,tak je to robota..je to narvane 2.4JTDm..ani len odpojit konektor na vahe mi neslo len tak bez toho aby som nieco nemusel rozoberat..
19.28, 4. 5. 2011, odpovědětMal som ten isty problem co ty, nie je to vahou vzduchu, budes mat zakarbonovane lopatky na turbe a volu na turbine. Budes musiet vymenit turbo. Preto ti prepina auto do nudzoveho rezimu. Nove turbo viem zohnat za 670,-eur.
19.36, 4. 5. 2011, odpovědětNazdar, dik posli mail na teba pls Ohladom tej chyby,ale preco to potom hlasi na diag.chybu senzora nasavaneho vzduchu...?(ukazuje-40 stupnov) Ale nejake udaje tam skakali ked sme pozerali veci okolo sania asi mnozstvo vzduchu-neviem presne ako to bolo pomenovane v ANG.
20.09, 4. 5. 2011, odpověděteste jedna vec:Do nudzaku mi to uz raz hadzalo, ale vtedy sa to spravalo inak..teraz to zrejme v nudzovom rezime nebude...
8.15, 5. 5. 2011, odpovědětNemate nahodou niekto na predaj dobry?? http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.aspx?B=0&ActiveNr=0+281+002+598&TypNr=17623&NodeId=102747 Surne zhanam!
11.47, 11. 5. 2011, odpovědětCislo senzora: 0 281 002 598 Mail:gutt@centrum.sk
16.53, 11. 5. 2011, odpovědětDanni, takze ta tvoja co mi tu ponukas to nebude..
17.53, 11. 5. 2011, odpovědětDalo sa cakat ked ze mas novsi motor. fuu ale 165,72 € za vahu je brutal...
19.16, 11. 5. 2011, odpovědětnj BOSCH SCHADEN co narobis..to si kde videl taku cenu??ja som videl aj 199 €s dph
20.28, 11. 5. 2011, odpověděttak na tom elite ale to asi bez DPH... ti poradim ze chod do autodieloch (auto art) nech ti objednaju im povies kod motora a rob sa tak ze co najlepsiu cenu chces a verim ze do 100€ zozenies...
20.36, 11. 5. 2011, odpovědětTakze pani: Vaha vzduchu nova+zaneseny egr a auto ide jak ohen :) Este ma napadlo, ci sme ju spravne otocili kua,dali sme ju tou sietkou dolu smerom k filtru..
18.38, 25. 5. 2011, odpovědět