zdravím.mám problém:při čištění klapky a váhy vzduchu váhá šla do kytek.osadil jsem novou váhu,motor ted po nastartování nedrží vůbec volnoběh a hned chcípne.kontrolka vstřiků po otečení klíču do polihy před startem hned zhasne,ale to dělá ikdyž tu váhu odpojím.se starou špatnou váhou ta kontrolka svítila pořád.ted kontrolka vstřiku zhasne ikdyz tam dám starou váhu,nebo i novou.co s tím.motor 1.8 ts. rok 98?myslíte že to diagnostika vyřeší?
17.33, 13. 4. 2011, odpovědětAhoj myslim si ze to jsou vstriky mel jsem to u fiata byl tam jeden spatny. ale jinak diagnostik by ti to mel rict presne.
17.37, 13. 4. 2011, odpovědětsnimac otacok? krokovy motorcek? .. inak diag
17.47, 13. 4. 2011, odpovědětto všechno před výměnou váhy jelo.jen kolisal volnoběh.po vičištění klapky se i volnoběh ustalil,ale při vičištění váhy,váha odešla.ted je tam váha nova,ale vypada to jako by to nevědělo jak to ma drže volnoběh.jako by hodnoty od krokovýho motorku byly špatný,nebo ja nevím.chce to názor odborníka.třeba restartovat řídící jednotku.jestli to jde.nebo odpojením baterky?proste ted po osazení váhy motor hned chytne,ale hned taky zdechne.po pridáni plynu se motor dusí a po pustení plynu hned motor chcipne.
17.54, 13. 4. 2011, odpověděthmm.. ja ked som na 1.6 vahu odpojil tak to islo aj ked jak traktor ale nezdochlo... skus reset rj. tak ze odpojis baterku na 30 min... viac nech ti radia odbornici ja som len lajik :)
18.36, 13. 4. 2011, odpověděttakze odpojení baterky..cca 2 hodiny nepomohlo.po pripojeni,a nechani 90sekund klic v poloze pred startem,pote klic v poloze vypnto...a nastartovani.motor chytl na prevaleni,ale okamzite chcipl. jeste jednou dodavam. po zniceni vahy vzduchu motor kolisal.drzel si 2500/min a tak...po vymene vahy vzduchu za novou motor neni schopen vubec drzet volnobeh.proc pak? poradte pleas
20.38, 13. 4. 2011, odpovědětZajeď k Petráskovi do Slatiny, je to na Řípské, těsně před křižovatkou s Tuřankou. Dělají Italy a dost se vyznají. Zkus jim zavolat 548217837. Udělá ti diagnostiku a poradí co s tím. Hlavně s nima komunikluj a řekni PŘESNĚ co CHCEŠ a co NECHCEŠ. Pak tu dej vědět jak jsi dopadl
21.10, 13. 4. 2011, odpovědětu piotraska byla smazana chyba váhy vzduchu a krokovy motorek vubec nefungoval.na diagnostice ho rozchodil,ale je v haji.moc se mu chodit nechce.motor kolisa kolem 1000 ot/min nekdy se ustali na 900cca podle utackomeru.motor obcas jede,ale cukave a vyskoci symbol vstriku a motor prestane tahnout.nejspis to bude tim krokovym motorkem ze si hlasi řídící jednotce co chce.snad zitra prijde krokovy motorek tak poreferuji dal.PS diky za dotaz s benzinem,ale takovou chybu bych snad neudelal abych nepoznal ze tam neni benzin.
14.56, 14. 4. 2011, odpověděta mas tam benzin? ako dlho motor bezi po nastartovani.. ci ani sekundu? mne ked dosiel benzin tak to nejak tak vyzeralo... inak by som este skontroloval elektricke zastrcky okolo toho lebo pri tej vymene si tam asi nieco uvolnil abo co... lambda je zapojena dobre? inak to vidim iba na diag. nieco ukazat musi
21.10, 13. 4. 2011, odpovědětotazka - ked ti teda dojde benzin a natiahne to vzduch , naskoci to potom po dotankovani normalne alebo ako sa to chova ? este sa mi to zatial nestalo, ale caka ma to, kedze jazdim furt iba na rezervu :)
22.20, 13. 4. 2011, odpovědětJak může jít váha čištěním do kytek? prave se to chystam taky prostřikat ,aly tedle řeči mnecelkem odrazují :D
22.03, 13. 4. 2011, odpovědětTřaba tím, že na to použiješ místo isopropylalkoholu nějakej benzín nebo jinej šmejd co zanechá odparky a je to . debimetr je velmi citlivé čidlo a choulostivé na jakoukoliv i byt zbytkovou nečistotu
23.10, 13. 4. 2011, odpovědět