Zdravím lidi,dnes jsem měl menší problém(156,1.9JTD,r.v.2000, 106 000km).Z ničeho nic mně začli kolísat otáčky až to cukalo a svítila mně kontrolka vstřikování. Po asi 20km jsem dal volnoběh a "protůroval" jsem to. Kontrolka pak zhasla a víceméně otáčky byly ok. Nevíte, čím to mohlo být? Co naftou? Mám to dát na diagnostiku? Něco obdobného se mně stalo v zimě,ale to spíš přisuzuji ztuhlé naftě...
22.31, 28. 4. 2011, odpovědětMyslím, že by to mohlo být naftou, zatím bych na diagnostiku nejezdil, skusil bych dotankovat nádrž nějakou lepší naftou (např u Shell, ta kvalitnější) a sledoval bych co to dělá...
22.52, 28. 4. 2011, odpovědětNo, já si to myslím taky. Co tam dát nějaké aditivum místo tankování předražené nafty u pump typu Shell apod?
22.14, 29. 4. 2011, odpovědětnevim jak u vás ale u nás je rozdíl třeba u zminovane shell rozdíl kolem 50h. oproti levnějším i kdyby to bylas koruna nebo dvě tak to aditivum tě vyjde stejně draho :) a na zkoušku neni co řešit
23.00, 29. 4. 2011, odpovědětJe to mrdka vytrtkana v itrtkarni IT. Pozdravujem Valtra demrdku že si osral plátno. cago belo
2.00, 1. 5. 2011, odpovědětberem spat. ospravedlnujem sa. sam mam alfičku...
2.03, 1. 5. 2011, odpověděttam kde zdravý rozum prehráva... a Valter vyhráva
2.06, 1. 5. 2011, odpovědětTaktak
2.07, 1. 5. 2011, odpovědětmas komplet cisty palivovy system?ale naozaj to moze byt aj nekvalitna nafta.
9.50, 1. 5. 2011, odpovědětJak mám vyčistit komplet palivový systém? Je na to nějaký přípravek, který se přidá do nafty? Vzhledem k tomu, že Alfu nemám od začátku, ale kupoval jsem ji po 7 letech z Německa, takže nevím co kdo s ni dělal a jak ji udržoval. Osobně ji mám 4 rokem a nic vážnějšího jsem s ni neměl.
15.08, 1. 5. 2011, odpovědět