Zdarec..problema...Při otočení klíče kdy se rozsvítí kontrolky svítí furt klíč.Takže nejde nastartovat.To je první věc.Druhá je,že při otočením klíčku zhasne klíč,ale nespustí se benzínové čerpadlo.Zlobí to čím dál více a nevím co stím..Jedná se o alfu 156 2.0TS r.v.99 114Kw.MOCKRÁT DĚKUJI ZA RYCHLÉ ODPOVĚDI!!!!
14.09, 29. 4. 2011, odpovědětJestli máš jinej klíč, tak ho vyzkoušej......
14.31, 29. 4. 2011, odpovědětMám..Je pravda,že stím druhým to blbne jednou za 100 let,ale teď mě trápí to čerpadlo.Hejbal jsem všema kontaktama,pojistky,réle jsem prohazoval a nějak mě nenapadá co teď stím.Jdu akorát vytáhnout to čerpadlo tak uvidím,ale jak mi vždycky říkal známý,který dělal italské auta "vem védéčko a všechny kontakty prostříkej" :D:D:D
14.37, 29. 4. 2011, odpovědětKoukám,že to je asi dost časté téma :D mám se svojí 156tkou každou chvíli nějakej problém.už mě sere,ale JEDE!Jak ste natom se spotřebou???Já se pod 10 nedostanu:D(s volnější nohou) :D
15.11, 29. 4. 2011, odpovědětMne to robilo ties a zistil som ze bol problem v kabloch co su nastrkane este nad poistkovou skrinkou.Riadne som ich pozastrkaval a mam pokoj.Zatial.
16.59, 29. 4. 2011, odpovědětTak zatím to funguje.Je pravda,že relé byly zoxidované a to hlavně u baterky.Tak doufám,že bude vše ok.Díky MOC!
17.42, 29. 4. 2011, odpověděttych tvojich 10 sa mi nezda na 2.0 je to podivne nizka spotreba
17.46, 29. 4. 2011, odpovědětja ma spotrebu 8.5 vzdy vezmu plnou nadrz a kdyz ji dojizdim zas dam plnou... taky mam 2.0 vyr 98 jezdim tak prumner otacky tak 3500 mekdy to protahnu vic :D znate to
18.49, 29. 4. 2011, odpovědětnení nad přímovstřikovací benzín - 2.0 JTS - průměrná 6.8 - 8.5 a jedu jedu jedu :) měl jsem 1.6 T.S. a jezdil jsem kolem 10
14.20, 7. 5. 2011, odpovědětVymena klice ti moc nepomuze..casem to bude zas.Mas problem s vysilackou...nebo jak se tomu rika. Je to takovej krouzek s kablem kolem zapalovaci skrinky. Vymen a bude to v pohode. Cena je neco kolem tisice korun.Delal me to borec v brne cejlu, je tam servis Fiat, Alfa Romeo sikovnej mechos za hodinku to mel hotove..
19.36, 7. 5. 2011, odpovědětto Daniel. Nevieš ako prišiel k uzáveru že je chybná anténa?Ja som tú anténu vymontoval a nenašiel som viditeľné poškodenie. Mne to vypisuje na diag. "zapaľovacia cievka antény odpojená alebo poškodená"- kód chyby U1600 ."Problém je v tom že ja tu cievku neviem nájsť.Ak viete niekto tak prosím poradte.1,9 JTD 1999.
17.35, 9. 5. 2011, odpovědětTo nevim jak na to prisel.Proste tam dal novou a bylo po problemu.I ta moje byla bez viditelneho poskozeni ale neresil jsem to. Tisic kacek byla dobra cena.Nemel jsem naladu spekulovat proc to tak je. Auto jezdi a bez jedineho zadrhelu.Ani to nebylo na diagnostice zavolal jsem mechosovi co a jak on hned vedel....
21.37, 12. 5. 2011, odpovědětozaj sikovny, ked mu to trvalo hodinu. vymenit snimaci kruzok trva najviac tak na 5 minut aj s poskladanim deklov okolo volantu... inac neviem, co by sa mohlo na tej antenke pokazit, ked je to iba kus feritoveho kruzku s drotikom. ked si precitate teoriu ohladne alfackeho Code systemu, tak zistite, ze je extremne citlivy na podpatie v palubnej sieti = zoxidovane konektory, spoje a vymlatene baterky
21.48, 12. 5. 2011, odpovědět