Zdravim všetkych...niekde dozadu som tu čital, že su nejaky borci čo vedia ako utišit olejove čerpadlo vymenou oleja, ale neviem ako to mysleli. Či pridavaju do oleja nejake additivum resp. aky typ oleja použiju, pretože podla mna každy olej ked sa zohreje tak ma rovnake vlastnosti ako ten co je na zaciatku hustejsi alebo redsi. Ak vie niekto poradit, nech napise. Myslim že tu z toho budu mat viacery osoh....dikes
14.20, 1. 5. 2011, odpovědětže či by to nemohla byt ta retaz...
14.53, 1. 5. 2011, odpovědětje to retaz...ja to viem ale vraj sa to da nejak vyriesit aspon z casti....niekto tu o tom nieco pisal...
22.27, 1. 5. 2011, odpovědětnehovoril som ti to, v inom prispevku ze tu ti o tom nikto nic nepovie.
17.04, 10. 5. 2011, odpovědětokej...len neviem aky maju na to dovod ked to vedia ako na to. Nechce sa mi verit ze kazdy rad radom meni olejove cerpadlo alebo ten kto nevymeni tak mu to proste hrkaa...kua to nie je možne! Sme tu členovia, každeho nas spája rovnaká záľuba a vášeň k talianskym autam a vzajomne si nepomáhame.
17.45, 10. 5. 2011, odpovědětČauky lidičky vyřešil jsem problémy s cvakáním olejového čerpadla, postup práce : 1 sundat olejovou vanu je tam cca 10-15 čroubu torx poté sundat kryt od rozvodů, sundat držák motoru na horní straně při pohledu na motor levej roch motoru ,poté sundejte řemenici klínového řemene, poté si začárkujte rozovody, bílou fikskou jak ozubené kolečka tak řemen, ( já jsem si měnil rozvody sám a můžu říct že to de doma na koleni trošku píp s napnutí kladky, ale nastavil jsem ji na půlku její možnosti napínat tak snad žádnej problém s tím nebude.poté odšroubujte cca 6-8 čroubků ( 10 klíč) hned za řemenicí ti drží olejové čerpadlo, poté sundejte čerpadlo klimatizace 4 šrouby, sundejte hadice od vody ke chlazení oleje u olejového filtru, sundejte olejový filtr, sundejte samotné chlazení filtru a čerpadlo půjde ven, až ho budete mít venku tak si ho rozmontujte uříznete rozbrušovačkou náhon na vyvažovací hřídel, poté sešroubujte, je tam držák samotného řetázku jako vy platová drážka slouží jako vedení řemenu ten je tam upevněn tak že je ve středu díra a je to zasunuté do hliníkového výlisu, aby to tam nelítalo tak jsem tam narvla šroubek do dřva a zalomil, aby to tam nelítalo. poté to celé spátky zašroubujte nasadte řemeny a vyměnte si olej a cvakání je prič :) je to tak na 10 hodin práce pro neznalého, ale přeci jenom lepší než si nechat v servise za 7 tis. práci + 12tis materiál případné dotazy pokládejte v diskuzi s názvem Cvakání 2.4 JTD Králík najdete v kolonce hledej.Chci dodat že odpojení vyvažovací hřídele nemá vliv na chod motoru, požná bych řekl že to má lepší chod :)
23.59, 23. 5. 2012, odpovědětJá už si asi nekoupím nikdy starší auto.
17.39, 28. 5. 2012, odpovědětZdravím. Pre všetkých čo majú podobný problém - dokážem to chrastanie opraviť - cena je 150 €. Som z Ladiec - okres Ilava Slovensko. tel 0903463732. Pekný deň
7.31, 20. 5. 2015, odpovědět