Jedná se o Alfu 156 1.8 TS, 2002.Problém se projevil po delším stání mimo garáž cca 3,4 měsíce, byl jsem mimo CR.Auto začalo lehce trhat při vyšších otáčkách a zdechat na neutrál a čas od času se při tom trhnutí rozsvítila kontrolka motoru.Zdechání na volnoběch se projevuje až když vypne sytič, otáčky nekolísají, jak vypne sytič má to tendenci zdechat až to zdechne, když přidám plyn, udržím motor v běhu.Na diagnostice jsem zatím nebyl a jelikož jsem cca před rokem měnil váhu vzduchu a čekala mě výměna lambdy( u tohoto modelu jsou dvě) nevím, která je důležitější a co jsem zde četl, tak by to mohla zbůsobovat právě ona, vyměnil jsem tu co je před katalyzátorem je to originál Bosch se stejným označením, které má ta stará a po namontování mi kontrolka motoru svítí pořád, nechápu :-(Může to být tou druhou lambdou?Vzduchový filtr jsem měnil, svíčky nové Denso iridium, po zdechutí, vždy nastartuje na drc, poradí někdo???Moc děkuji za každou radu či na co se zaměřit, nemám poblíž nikoho s diagnostikou :-(
23.00, 1. 5. 2011, odpovědětJeště doplním, že problém přetrvává, jen kotrolka motoru po výměně jedné lambdy svítí pořád.
23.10, 1. 5. 2011, odpovědětdej to na diagnostiku, to je asi jelevnější zjištění problému, jinak můžeš měnit věci kolem dokola. Ještě zkus prohlédnout relátka před baterkou, vždy ho vyndej, vyčisti a prostříkni kontaktolem, ty taky rády zlobí. Můžeš projít všechny konektory k lambdám, váze, škrtící klapce a taky je prostříknout kontaktolem, ale ty jsou dobře utěsněný, tak tam by problém být neměl.
6.45, 2. 5. 2011, odpovědětLambdy su tam bohuzial 3, dve na zvodoch a jedna za katom.. moze to byt ale kopa inych veci.. ak svieti kontrolka, tak ti to aspon diagnostika vypise, naco skusat? moze to byt napr. aj rozpadnuty kat...
8.51, 2. 5. 2011, odpovědětUrčitě tři?????????????Včera jsem ležel pod autem, ale třetí jsem nenašel jen jednu na svodech, jak píšeš, konektor vpravo na motoru a druhou za kytalyzátorem konektor za moterem uprostřed...Tak ted nevím :-(Vím, diagnostika pomůže, ale lambdy jsem chtěl stejně měnit, tak jsem je koupil a čekal, že bych mohl mít štěstí a bude to tím, bohužel a ještě se ktomu přidala trvale svítící kontrolka motoru.
9.41, 2. 5. 2011, odpovědětJa som mal 1,8 4/2001, teda AR32205 a na zvodoch mas potom dva akoby katalyzatory (viditelne z motorovej casti pod plechom) a v kazdom akoby tubuse je jedna a potom je jedna standardne dole.. je to urcite, lebo som menil obe predne a ked som ju rozbil, tak som vsetky tri daval dole :)
20.30, 2. 5. 2011, odpovědětCislo z Eperu pre tu prednu lambdu (v katalogu ako elektricky ventil 2 ks) je 46762182 a pre spodnu za katom je 46760863 - 1 ks...
20.35, 2. 5. 2011, odpovědětTak na to ještě mrknu, děkuju za radu a hlavně za ty čísla těch dílů.
21.21, 2. 5. 2011, odpovědětTakže pokud je má dedukce správná Euro 1- jedna lambda, euro 2- dvě lambdy, euro 3- tři lambdy, euro 4- čtyři lambdy?
21.37, 2. 5. 2011, odpovědět