Ahoj mlada je cerstve majitelkou 147ky resimted vymenu oleje nekde jsem cetl ze jedine Selenie,nekdo zase rika ze staci jakykoliv dle specifikace 10w-40 tzn dotaz opravdu objednat Selenii a proč? Dáel auto se i při delší jízdě nedostane nad 70C pri jizde skopce je kolo 60C tzn asi termostat-nasel jsem za 1500,- kc je tezke jej vymenit a kde zhruba je? jeste jsem to nestudoval,jen sis dotaz zda se nemusi sundavat rozvody jedna se o motor 1.6 TS 88kw děkuji vsem!
10.49, 18. 5. 2011, odpovědětjo dle stitku tam v Italii nalivali olej Liqui-moly.
10.50, 18. 5. 2011, odpovědětked ze 1.6 sa velmi dobre vytaca tak ja osobne by som tam dal selenia racing 10w-60... termostat je na druhej strane od rozvodov :D urcite to najdes a priprav si chladiacu kvapalinu
10.59, 18. 5. 2011, odpovědětselenii tam nelej a za ty usetreny prachy si zajdete na veceri.Doporucuju Agip Sinth 10W40 nebo Agip Racing 10W60.Zalezi na stylu jizdy, ale pochybuju ze to mlada bude tocit do omezovace:-)Oleje stejne kvalitni, ale o 100% levnejsi.V nemecku se da litr koupit za 100,-kc.Zbytecne neplat kde nemusis.Termostat ber treba vernet, vymenu zvladnes sam, povolis 2 srouby 3 hadice a je to.http://aukro.cz/termostat-alfa-romeo-fiat-lancia-i1607906939.html
11.56, 18. 5. 2011, odpovědětnechci na oleji setrit 200 kc pokud tam ta selenia byt MUSI tak ji tam naliji ale zase nechci podporovat triky vyrobce,ze ji doporocuje,skodovka kazdej rok doporucuje jinej olej,loni castrol a letos Shell :)) a co rikate na 5w-40 castrol C3? nebo musi byt specifikace 10W?
12.48, 18. 5. 2011, odpověděta co tak toto http://olejposta.sk/r_3884.html neviem sa rozhodnut ci seleniu alebo shell ale urcite chcem 10w-60 inak prechodom z 40 na 60 sa musi robit aj nejaky preplach motora?
13.13, 18. 5. 2011, odpovědětrozvody musíš stejně sundat páč bys je měl i z vodní pumpou a kladkami vyměnit
15.22, 18. 5. 2011, odpovědět