Ahoj, prosím o radu. Za studena a hlavně při zátahu se z výfuku vyvalí černý dým. Dřív to vůbec nedělala. Čím to může být? Díky
14.11, 21. 5. 2011, odpovědětskus skontrolovat hadicu od zduchoveho filtru ku motoru......ja som raz pri vimene baterije cvakol trosku hadicu a dimila jak blazniva.....ci nahodou tam nemas niegde dieru
14.23, 25. 5. 2011, odpověděterg, tlakove hadice od turba k motoru, podltakove hadice od overboost ventilu k turbu.
18.35, 27. 5. 2011, odpovědětAle kdyby to byly ty hadice od overboostu k turbu, tak by to auto moc nejelo ne? Protože jsem měl kdysi taky prasklou hadici, ale výkon byl hodně omezen. Teď mi to taky začlo kouřit, ale před dvěma lety jsem si nechal auto čipovat, jezdí super, výkon super, ale teď mi to taky začlo kouřit, spíš bych tipoval na vstřikovače.
21.18, 27. 5. 2011, odpovědětTaky se bojim že by to mohly být ty vstřiky.. Každopádně zkontroluju ty hadice a asi i ten EGR ventil.. díky
11.28, 28. 5. 2011, odpovědětErg rovnou zaslep, Stary m-jet to nepozna.
17.35, 28. 5. 2011, odpovědětTak jsem se dnes dozvěděl že tyhle novější modely už maji EGR elektro-magnetickej tudíž zaslepit nelze.. A ještě jsem se dozvěděl že z tohoto důvodu se "nezasíraji".. Takže EGR ventilem to asi nebude..
20.43, 30. 5. 2011, odpovědětno by si sa cudoval...
20.59, 30. 5. 2011, odpovědětaha to jsou teda novinky ze jsou elektromagneticky, driv byly ovladany gravitacni silou mesice.
21.14, 30. 5. 2011, odpovědětDřív elektromagnetický rozhodně nebyly.. Si to zjisti ty chytráčku..
22.33, 31. 5. 2011, odpovědětMartin, přesně tak, stejně jako odliv a příliv. To Platini, pokud nechceš EGR zaslepit, tak hho alespoň rozeber a vyčisti a uvidíš, jak se nezasírají.
11.33, 31. 5. 2011, odpovědět"Driv byly ovladany gravitacni silou mesice". :DDD by som rad vedel princip ako myslel,ze to fungovalo ked nie elmag... ja som mal teraz problemy s ovladanim regulacie turba, tiez mi to dymilo, ale neislo vobec..mal som zasrany EGR, museli sme este vymenit vahu vzduchu (magneti marelli) ktora mi sem tam hodi chybu-nezda sa mi moc, ale po vymene hadiciek to ide uz dobre..
12.03, 31. 5. 2011, odpověděta co sa moze stat ked sa zaslepi egr na multijet..... ja mam zaslepene a auto ide v pohode....
17.07, 31. 5. 2011, odpovědětTy starý EGR ventili se daji zaslepit v pohodě, ale tyhle nový už prý házejí chybu když se zaslepí.. Takže jedině přes diagnostiku..
22.36, 31. 5. 2011, odpovědětmoj je zaslepeny a to mam rocnik 2004 - 103kw
6.06, 1. 6. 2011, odpovědětElektromag. jsou furt, jen nový M-Jet mají hlídaný okruh právě přes EGR a pokud ho zaslepíš, tak ř.j. vyhazuje chybu EGR ventilu, ale toto hlídání mají tuším až 156 ve 156 to asi není v žádný, ale nevím to na 100%. Mám 1,9 103kw rok 2004 a hlídaný to není.
6.39, 1. 6. 2011, odpovědětmá tam být 159
6.40, 1. 6. 2011, odpovědětKoukám že se to tady pěkně rozjelo ohledně EGR ventilu, ale nemohl by mi někdo poradit s tim prvotním problémem? Nemyslim odpověď typu "rozeber půl auta a uvidíš", spíš jestli se s tim někdo nesetkal a neví náhodou třeba jak se toho zbavim. :) dík
11.09, 1. 6. 2011, odpovědětDěkuju všem co sem napsali, problém byl vyřešen. A pro ty co by měli stejný problém, byla prasklá vysokotlaká hadice co vede od intercooleru do sání.. Díky všem za rady.
10.01, 9. 6. 2011, odpovědět