Ahojte, nabíjel jsem baterii...odpojil jsem ji, ale v tom přišel kámoš a říkal, že ji můžu nabít i připojenou, tak jsem ji znovu připoji a nabil. vše proběhlo "v pořádku", ale po nastartování mi na disleji bliká varování: AVARIA SISTEMA CONTROL. MOTORE...pak se objeví: RECARSI IN OFFICINA. To potom hned zmizí a svítí jen ikonka motoru a ještě ta samá ikona, ale žlutá v prostoru tachometru. (Baterie se vybila tak, že jsem zapomněl asi šest hodin klíč v zapalování.)
20.26, 5. 6. 2011, odpovědětOdpoj znovi baterku pres noc,a rano ji znovu pripoj a nastartuj a uvidis,pokud nezmizi budes muset na diag a vymazat pamet zavad,myslim ze to bude jen mala chyba jak jsi odojil baterku nebo neco.
20.39, 5. 6. 2011, odpovědětPři odpojení baterky se nic nestane. já měl auto 2 roky odstavené, nejezdilo se s ním, baterka vyndaná a po zapojení normál provoz. jen nafta se musela vytahnout z nádrže a filtru a dát nová.
21.20, 5. 6. 2011, odpovědětTak ta chyba zmizla, popíšu jak: Potom co jsem sem napsal tento dotaz mi odpověděl Grassel, řekl jsem si, že to zkusím... ale mezitím mi volal synovec, že pro něj musím dojet cca. 30km, že mu odpadl slíbený odvoz. Nastartoval jsem a jel. Auto nejevilo, žádnou známku poruchy (jen svítila ta chyba). Asi půl hodky jsem na něj musel čekat, tak jem auto chcípl. Po půl hodině jsme jeli domů, dovezl jsem ho, chcípl jsem auto. Dali jsme si kafe (cca.20 min.) Nasedám do auta startuji a najednou chyba nikde...prostě zmizla. To je super, mám radost. Tak to počítám a chyba zmizla na počtvrté nastartování od dobití baterie. Třeba to otočení klíčku resetuje ty chyby? Nevím, ale mám radost a snad to někomu taky pomůže:-)Dík za rychlé reakce.
23.33, 5. 6. 2011, odpovědětto je fajn.. ale pokud se to vyskytne někdy znova, tak bych to typoval na zpečenej drátek, nebo kontakt někde kdesi.. to je prostě prokletá taliánská elektrika..
22.40, 6. 6. 2011, odpovědětProkletá taliánská elektrika?Ale na ni je ale nápis BOSCH
4.39, 7. 6. 2011, odpovědětnejde o typ zařízení.. i když.. jednou jsem se divil když jsem z ventilátoru chladiče vytách jakýsi tesla stroj v podobě odporu.. ale jde hlavně o roztáhání těch kabelů, použití izolace a taky průměru některých vodičů..
18.17, 8. 6. 2011, odpovědětOna ta chyba nabude on nabiti ale od vybiti predtim protoze jakmile se novejsi auto startuje s spatnou baterii stava se ze neskoci chyby diky nizkemu napeti.
19.49, 8. 6. 2011, odpovědětneviem ako alfa ale vecsina aut si po urcitom pocte startov chybi sama vymaze
22.07, 8. 6. 2011, odpovědětbaterku pri nabijani netreba odpajat, naco
22.13, 8. 6. 2011, odpovědět