Zdarec, rád bych se dozvěděl Váše názory na porovnání Alfy156 a jedničkové Octávky. Nejde ani tak o motory, ale o zbytek. Karoserie, interiér, komfort a taky podvozek. Zvuky, pazvuky, hluk vrzání a taky výdrž :-) Díky za vaše názory
18.46, 15. 6. 2011, odpovědětNevim co chces slyset, ale 100 lidi 100 nazoru !!!! Ja teda octavku mel 1.6 74 kw myslim,a po pul roce sla...Ted mam 156 2.4 jtd tusim 3 rok a pocitam ze dalsich 5 jeste zustane...a u alfy uz zustanu :-*
18.53, 15. 6. 2011, odpověděttyto auta nelze porovnávat páč nemají vůbec nic společného
18.54, 15. 6. 2011, odpovědětNo nemají, ale sedí mně Tdi i JTD a jezdím autem každý den do práce
18.56, 15. 6. 2011, odpovědětvzdyt jsi psal ze ti nejde ani tak o motory :-)
19.00, 15. 6. 2011, odpovědětNo to nejde, ty si myslím mně sedí oba.. jsou super, ale co zbytek.. tam už se třeba bojím kritizované přední nápravy alfy, která prý do auta přenáší hodně rázy od vozovky a nic prý nevydrží, taky prý interiér není moc kvalitní a vrže atd... proto se ptám Vás, povětšinou majitelů těhle krásek:-)
19.03, 15. 6. 2011, odpovědětjo celý auto stojí zahovno kup oktávku nějakou nahnilou
19.23, 15. 6. 2011, odpovědětTo si nemyslím, jen si myslím, že to tvrdí lidi, kteří alfu nikdy neměli... proto jsem tu. Měl jsem 146ku a byla výborná:-)
19.31, 15. 6. 2011, odpovědětjestli si měl 146-ku, tak proč přemýšlíš o octávce?
20.41, 15. 6. 2011, odpovědětMyslim, ze odpoviem za vsetkych alfistov (ale skutocnych, nie tych co len maju alfu): Alfa Romeo je Cuore Sportivo a Octavia je das Auto. To hovori za vsetko a kto to nepochopi, je len uzivatel a je jedno ake ma auto..
21.46, 15. 6. 2011, odpovědětpřední náprava na alfě není zas tak hrozná, možná přední horní ramena jsou problémové, ale zrovna já s něma teda nemám problémy, měnil jsem je před dvěma roky a pořád jsou OK, bral jsem ale originály, ale mám je za dobrou cenu, takže jsem to neřešil, jinak podvozkové asi nemůžeš srovnávat, prostě alfa sedí jako přibitá.. interíér vypadá luxusněji u alfy a s vrzáním problém nemám a kastle? jedničkové oktávky už jsou skoro všechny nahnilé, je pravda, že některé 156 začinají reznout v zadní části prahu, jak je tam ten spoj s blatníkem, ale není to každá jako u oktávky, tady bych vůbec neváhal, jestli 156 nebo O1, to je snad jasná volba.
21.54, 15. 6. 2011, odpovědětJa som sice octaviu 1 nikdy nemal, ale vozil som sa v tom parkrat-je to podla mna auto ktore nicim nevynika, mam 156 po facelifte a nikdy by som ani neuvazoval nad Octaviou 1, to sa neda ani porovnat...a co sa tyka motorizacie, to tu snad nemusime ani riesit, tam Alfa jasne vedie ci po vykonovej stranke, alebo ponuke motorizacii..s Alfou 2.4JTDm sa tesim na kazdu cestu jak maly chlapec :)
22.15, 15. 6. 2011, odpovědětOctavku ma každej druhej blb :) alfa je srdeční záležitost, o komfortu a výkonu se nemůže rovnat s O1... ;)
22.18, 15. 6. 2011, odpovědětZnamej ma zrovna dvojkovou octavku 2.0 tdi a zlomily se mu obe pruziny na zadni naprave,odeslo turbo,servo a jine..r.v. tusim r.v. 2006 takze to taky takova slava asi nebude,nebo jen narazil na spatny kousek...Je to vec nazoru,kazdej at si jezdim tim,co uzna za vhodne .
9.27, 17. 6. 2011, odpovědětvčera krásna skúsenosť chalanisko na tunning octavke na 50 ma vyblikal a predbehol hrdo až po svetlá super Tuning octavka krasnu bloncku mal na sedadle spolujazca dvojprudova cestička a za svetlami 80 tak si vravím dám mu to :-) a na zelenu som len v spetáku hladal nejakú bodku modrú :-) chlapca som troška zhodil potom na 80 ma zase hrdo predbehol :-) a šiel snaď 120 potom nasrany,,,, nemal preblikávať kokot :-D Alfa romeo Forever 156 2.0 TS :-.)
9.51, 17. 6. 2011, odpovědětoctavia ma aj interier -to hadam nie.porovnavat octavku a alfu sa neda.porovnaj sandero a bmw -asi tak
10.29, 17. 6. 2011, odpověděttiez som mal cest ist na octavke... sedacka v predu no tvrda laktovka jak nelaktovka.. keby ze mam octavku tak si sedacky prehodim lebo inak nechapem ako niekto v tom moze jazdit po dialnici dlhe km... a co sa tyka sedaciek a miesta v zadu... horsie nez katastrofa sadnem na drevo a oprem sa o mur asi tak a na to ze pojdu v aute 5ti niekam na dlhsiu cestu ani nemysliet.. max 4 lebo piaty by si nemal kam sadnut
13.06, 17. 6. 2011, odpovědětTahle diskuze je celkem zbytečná..porovnává se tady Alfa, která nová stála kolem 800 tisíc a oktávka, která byla do 400... :)
13.38, 17. 6. 2011, odpovědětzapomeň že 1 occávka např v naftě byla do 4 kil....
20.52, 17. 6. 2011, odpovědětTak všem díky za postřehy, vypadá to, že pořídím Sportwagona. Jo ještě jedna věc, vyplatí se připlatit za facelift?? Jsou tam nějaké změny k lepšímu, krom designu teda:-) Díkec
18.00, 18. 6. 2011, odpovědětmyslim že supr volba ;) mě se také víc líbí 156 ve sportwagonu ale je to otázka názoru. Jinak facelift nemá nic jinýho novýho kromě designu, po mechanický stránce je vše stejný.
19.13, 18. 6. 2011, odpovědětAz nato ze zhruba v tom case ako bol facelift sa zacali davat nove motorizacie JTDm a tie motory su asi na 156 to naj..ale celkovo to auto je vydarene..radost sa vozit a octavia je pre ovce,ktore nemaju stipku individualizmu a stylu..proste potrebuju presuvadlo a neriesia veci okolo
20.28, 18. 6. 2011, odpovědětTak to kecáš nebot má facelift od 10/2003 předělanou elektroniku , kabeláže a konstrukční změny na motoru jsou více než podstatné, včetně turba, váhy a ostatních komponentů.
22.58, 18. 6. 2011, odpovědětMyslel asi napravy a pod..to by ma zaujimalo ze co tam je konstrukcne zmenene napr.na benzinovych TS,ktore su vraj velmi chulostive u starsich 156
0.05, 19. 6. 2011, odpovědětkdyž vemu 1,6 TS ,1.8 TS, 2.0 TS před a po tak to auto je uplně identický. Alfu v naftě jsem nikdy neměl takže jsem se o ni nikdy nezajímal, říkejte si chlapci co chcete, já se s váma hádat nebudu ale benzínové verze jsem uplně identické po mechanické stránce
21.58, 19. 6. 2011, odpovědětbenzin ano az na to ze niektore maju viac lambda sond a inu RJ a rozdiel vo vykone
21.51, 20. 6. 2011, odpovědět