Mel bych dotaz k 2.5 V6. Subjektivne to auto tahne dobre od volnobehu az po omezovac, ale kdyz jsem zkusil asi 2x-3x sprint na 100km/h, tak jsem se pod 10s proste nedostal. Byt to +-1s, tak to neresim, proste chyba ridice, ale 3s uz je vazne dost. S 2.0 TS jsem byl schopny bez problemu tech papirovych 100km/h za 8.5s udelat, takze si rikam, ze snad nebude problem mezi sedadlem a volantem. Zatim me napada jen vaha vzduchu, ale to bych spis cekal, ze to bude od 5000ot/s mrtve, ale neni. Byly delane rozvody a vymenena lambda. Ma nekdo nejaky tip, na co se podivat?
10.54, 22. 5. 2007, odpovědětMěl jsem podobný problém se svým dvoulitrem a byla to opravdu váha s tím rozdílem že to z toho táhlo bez problému a z toho to přestalo mít tach okolo 4 tisíc vyměnil jsem ji a auto jako by ožilo a ještě se snížila spotřeba váha totiž nemusí být uplně špatna,ale stačí když je načlá to bych zkusil v prvé řadě a pak řešil dál npř.svíčky a pod..
11.21, 22. 5. 2007, odpovědětTaky bych řek, že problém bude ve váze, pak už jedině nasypat led před filtr sání :-))) vzduch dostane větší objem. u jednoho alfisty jsem viděl zajímavej fígl jak použít klimoško nejen k pohodě v kabině...on měl chladícího hada namotanýho za filtrem sání, dál celý potrubí izolovaný, v tý době jsem taky 2.0 a pěkně jsem se divil jakej to mělo vliv, ale bohužel taky na spotřebu, dobrá váha pak dávala informace o větším objemu vzduchu k tomu se přidalo víc paliva a z toho vyplynul větší výkon...ale kdo by koukal na spotřebu když to jezdí. Mám to u něj domluvený že mi jednou až bude mít čas provede taky, ale už rok hledá čas :-( sám se do toho pouštět nemůžu, páč nemám jak pak doplnit klimošku.
14.18, 22. 5. 2007, odpovědětZkousel jsem to projet s odpojenou vahou a bylo to asi horsi. Od spodu to melo celkem slusnou prodlevu na plyn a od 4000ot/s uz to tahlo ok. No zkusim domluvit nejakou diagnostiku.
16.43, 23. 5. 2007, odpovědět