Nemáte někdo zkušenost s tím, jak se auto chová při rozjezdu, když je špatný variátor?Ty rozjezdy jsou fakt špatný, jako by byl ten motor uplně tupý kolem těch 1100-1400 otáček a nechce to jet, pak už ok.Všechny lambdy i váha vzduchu měněny, svíčky taky.Při startu na pár vteřin diesel zvuk, takže variátor je určitě načatý.
9.32, 18. 7. 2011, odpovědětKlepání variátoru nemá a ani nemůže mít žádnej vliv na jízdu ani rozjezdy.Variátor jen klepe kvůli větší vůli v ozubení kterou nejde už vymezit vnitřní pružinou.Na funkčnost natočení vačkové hřídele to ale nemá žádnej vliv.
10.00, 18. 7. 2011, odpovědětDaj si nastaviť rozvody pomocou aretačných prípravkov...
12.32, 25. 7. 2011, odpovědětA vymeň variátor...
12.33, 25. 7. 2011, odpovědětMyslíš, že by to mohlo mít za následek špatně nastavený rozvod? Je pravdou, že rozvody se dělaly v neautorizovaném servisu, ale tvrdili mi, že na to přípravky mají, otázka je, jestli se ty přípravky neliší podle roku výroby motoru???Mám už novější TS 1.8 Euro 3, všechny lambdy měněny i váha, originál Bosch.Ty rozjezdy se mi nezdají, tak jsem myslel, že by to mohl být ten variátor v nízkých otáčkách vlastně 900-1100 se to při rozjezdu až skoro dusí a třepe.
15.48, 25. 7. 2011, odpovědět