Dobré ráno všem, prosím o pomoc. Dnes ráno jsem šel k autu a jako každý den otočil klíčkem a nezhasla kontrolka code což mě nějak nerozrušilo (se stává když sedí člověk déle v autě, tak jsem zmáčkl čudlík od alarmu - po jeho zmáčknutí to vždy zhaslo) ale tentokrát to bohužel nezhaslo. Zkoušel jsem druhý klíč i odpojit na cca 10min baterku - málo platné. Nevíte někdo co s tím??? Jen pro info mám v mé alfě dodatečně namontovaný alarm a mám jí chiplou - nevím co na to může mít vliv proto sem radši píši vše. Všem moc děkuji za odpovědi
7.14, 28. 5. 2007, odpovědětZkontroluj ukostření minusu baterky na nosníku....nebo sundej kryt pod volantem a tam konektory od spínačky. Měl jsem ten samý problém. povytažený konektor....a teď vše maká jak má
8.07, 28. 5. 2007, odpovědětMě to děla taky na 1.8.TS ALE všiml jsem si že jen když prší nebo po ránu když je hodně vlhko.Třeba měsíc to nedělalo vůbec o víkendu jsem stým zase měl problémy. V servise jsem se na to pal a bylo mi řečeno že řídicí jednotka nerozpozná klíč a chce to nahrát znovu do paměti . Zkus odpojit baterku na delší dobu třeba na hodinku.pomůže to.
8.58, 28. 5. 2007, odpověděta nemůže to být chipem? mě říkal technik že ten kod co je v klíči jde nějak přímo do řídící jednotky. A chipem se upravuje řídící jednotka ne?
9.19, 28. 5. 2007, odpovědětMám ten samý problem už asi 14 dní včera jsem seděl dvacet minut v autě a pořád vytahoval a zasunoval klíček do spínačky tak dlouho dokud nezhasne co jsem se ptal tak by tam měl být okolo spínačky kroužek,který to snímá a ten stačí,když je jen trochu zasr..a už to nefunguje jak by mělo musím to taky za včasu začít řešit,protože jen čekám,kdy neodjedu vůbec
9.42, 28. 5. 2007, odpovědětzdravíčko alfáci mám 156 2.0ts a chystám se na laděný výfuk proto tímto prosím o radu s výběrem toho pravého a jaké s tím máte zkušenosti díky
9.51, 28. 5. 2007, odpovědětJá mam totiž tři klíče skoro zánovní,a když to začne blbnout tak to nenastartují ani z jedním.tak si myslím že čipem z klíče to není.stahání si příručku tam ten problém je popsaný.a hlavně ja tam popsané nouzové startování (když bude nejhůř).
10.03, 28. 5. 2007, odpovědětmě poradili dát si novou baterku do klíčku, nejdřív mi to přišlo jako kravina, ale funguje to hned a už jsem s tím trable neměl, del servismenů, na klíčku není poznat že slábne baterka, a tak na to auto upozorní, delším svícením klíčku, ještě žvanili něco o měnícím se kódu v klíčku a autě, a nějakým nouzovým kódu a kódu na kartičce, ale to jsem vypustil z hlavy když pomohla ta baterka.
12.32, 28. 5. 2007, odpovědětDíky všem moc za rady ale nic nepomohlo bohužel. Takže je teď má Alfa v autorizovaným servisu kde jí dnes budou dávat na diagnostiku a uvidíme co dál:-( Snad nebude špatná řídící jednotka to bych se pěkně prohnul:-( Ještě jsem zapoměl dodat že nemám tu kartu ke klíči takže ten postup jak nouzově nastartovat v knize jsem nemohl použít:-(
15.01, 28. 5. 2007, odpovědětTak a je to v .........!!! Volali mi z autorizovaného servisu, že bude na 95% vadná řídící jednotka:-( Nová prý vyjde kolem 25tisíc. Ještě mi nechají posílat kartu s kódama na klíč (předchozí majitel je neměl) za 500Kč a že to se pak zjistí definitivně ale ať počítám s výměnou té řídící jednotky. Všichni mi tvrdí že to způsobilo chipnutí mé ALfy s velkou pravděpodobností, je to možné??? Jen abych věděl zda až bude nová mám nechat opět Alfu chipovat. Nemíním totiž dávat dalších 25tisíc:-(((
17.01, 28. 5. 2007, odpovědětno chipnutím by to i klidně mohlo bejt, že by ti něco odpálilo, docela bych zkusil nějakou vinu šoupnout na chipaře. jeden čas jsem se o chipování zajímal, a zjistil jsem že jen málo firem má ošetřený elektricky ochranu před přepětíma, jen málo výrobků bylo fakt nezávislých, tak jsem od toho upustil, a šel cestou náhrady řídící jednotky, od magneti marelli programovatelná na benzínovej motor s počtem válců 6 mě vyšla bez programu na 15tis českej korun, program mi stvořili ze známosti zadara, ale pak jsem musel zainvestovat do alarmu protože tahle jednotka nemá ponětí co je imobilizér, jednotka teda nebyla nová, takovej sekáč z vrcharskýho speciálu
10.30, 29. 5. 2007, odpovědětAhoj prosim te jen se nenech prekecat a nekupuj jednotku za 25 litru... prohledej bazace, vrakace atd. ja jsem shanel na V6 ta v origosu mela stat dokonce 35... a sehnal jsme ji ta 8 tis vcetne dvou klicu. Jeste bych pro jistitu vyzkousel jen vymenit RJ z jineho JTD at mas jistotu. pak shanej...
12.40, 29. 5. 2007, odpovědět