Na diagnostike pise tieto chyby: 1: P0115 - Čidlo teploty vody Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována. 2: P1653 - Variátor fáze The Variable Camshaft timing system is not sensed to respond correctly to the ECU commands. - Check the camshaft position sensor, cam timing control solenoid valve and the circuits for opens, shorts and weak connections - Ensure that the Variable Cam Timing system mechanical parts are not sticking, the oil pressure is sufficient, the passages are not blocked and that the control solenoid valve works correctly Důvodem chyby je to že jednotka neobdržela platný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována. Po zmazani chyb sa este ziadna chyba neaktivovala. Neklepe to ako diesel.. Co moze byt vadne???
12.19, 16. 9. 2011, odpovědětalfa156.cz/technika/kolisani-otacek-volnobehu
12.54, 16. 9. 2011, odpovědět