Zdravim, stala se mi příhoda :-) klima moc nechladila a zrovna když bylo vedro a ja potřeboval někam dojet tak se to celý nějak seklo a rupl ten drážkovaný řemen (přestal jít posilovač,alternátor, tachometr a chlazení motoru)...auto na odtah..zrovna jsem to svištěl po dálnici když začlo praskání a konec...auto v poho dojelo cca dva kiláky na pumpu kde jsem zjsitil že nejde posilovač :-D.....alfu jsem nechal na rychlo provizorně zprovoznit...týpek tam dal kratší řemen (pumpa, servo a altík) vynechal nějaké dvě kladky a řemenici kompresoru - kromě te klimy to víceméně šlape a teď přemýšlím co s tím...jestli je zadřenej kompresor nebo jen ložisko řemenice....začnu to řešit asi až na jaře....ale během procesu prasknutí řemenu přestal fungovat i ventilátor topení..... zajímalo by mě jestli to spolu může mít nějakou souvislost (ventilátor dělal dřív divný zvuky ale stačilo to jen promazat) teď mám ale obavy že to odnesl spolu s celou tou klimou že to praskání co jsem slyšel nebyl ten řemen ale ventilátor......tudíž mě zajímá jestli to spolu nějak muže souviset a taky jak lehce (bez rozmontování,nerozumím tomu) zjistím jestli mám v pr.. kompresor nebo jen to ložisko řemenice a jestli to souvisí i s tím ventilátorem...myslím že to bude v tahu celý..... :-/ a ještě vtipná věc...spolu s tím vším přestaly pracovat ostrřikovače čelního skla :-D....k tomu jen podotknu že jsem auto měl v tuto dobu ve vlastnictví pouze 14 dní :(( ale stejně ji mám hrozně rád.-... AR 156 2.4 JTD diky
17.22, 25. 9. 2011, odpovědět