Vždycky jsem byl zarytej alfař.Měl jsem 155,156,166 Nafty i benzíny.Teď jsem prodal svojí poslední AR166 3.0 V6 a šel do Peugeot 407sw. Opravdu krásné vozítko.Mám naftu 2.0hdi a velká spokojenost.Měl jsem vždy AR rád, ale tímto se s nimi loučím.Jezdilo se mi s nimi krásně (když teda jazdily).Ale život je změna a troufám si říci, že tohle je změna k lepšímu... Cuore sportivo!
16.28, 29. 2. 2012, odpověděttak nejak nechapu pointu? A uplne nejvic me rozsekalo cuore sportivo :)
18.59, 29. 2. 2012, odpovědětchod do pice aj s tvojim peugeotom, buzerantski frantici co maju dobre ? Taliani su na urovni co model to emocie to iste v motoroch.Pal do pice.
19.47, 29. 2. 2012, odpovědětjen jsem se chtěl rozloučit.a mrdko ze slovenska prosím tě zalez někam do díry
20.06, 29. 2. 2012, odpovědětTaky sem (byl) Alfar. Alfu jeste mam 156 1,9jtd a je to dobry auto, lae ted uz par let stoji v garazi jezdim Golfem3 1,9 D. a to hlane proto, protoze golf jezdi. Aly nejsou mrdky, ale jsou to sloitejsi motory, spousta elektriky a ja jsem se se svoji taky dost natrapil, aby vubec jezdila.Takze urazet nekoho ze presel k jine znacce je hnus, je to jeho volba, ja mam alfu porád rad, ale je pravda, ze jiny auta jezi taky a nektery i lip, i kdyz to vetsina alfistu nechce priznat. Jinak ja osobne francouze taky nemusim ale kdyby vetsina alfistu nekdy mela diesla od vw, tezko by ho pomlouvala.... A ne se do me pustite, ma rad alfy, ale taky vw!!!
2.44, 3. 3. 2012, odpovědětuž nějaký ten čásek dělám auta, ne jako hlavní činnost, ale jako vedlejšák a můžu ti říct, že poslední dobrej motor od VW je 1,9 tdi 66 nebo 81kw ještě s rozdělovacím čerpadlem. Ty pd nestojí za nic, často přes těsnění pd utíká nafta, a cr 103kw jsou pro smích, žerou jak třílitr a dvouhmoty jen lítaj. Jinak HDI u peugeota je to samé jako JTD od fiatu resp. alfy.
5.53, 3. 3. 2012, odpovědětJardo jak říkáš, taky jsem Alfař, vždy se rád pootočím po pěkný Alfičce, ale buď jsem měl smůlu a nebo nevím, ale dost často jsem s Alficí stál a to od auta člověk opravdu nepotřebuje. Takže ať vám alfičky jezdí.Mějte se...
17.01, 5. 3. 2012, odpovědětprd407:mna nezaujima co si citil ale co mas. nemas alfu nie si nas :) JEbem kazdeho aj jeho kecy osierania znacky ci uz alfu chce a boji sa, mal, alebo si vybral nieco ine. Podstatni su ti co maju a chcu. Ostatni do piče,slusne povedane. toto je alfa156.cz
19.29, 5. 3. 2012, odpovědětPeter : tobě by možná neuškodilo nějaký drobný léčení. Tímto okamžikem neodpovídám ani na jeden tvůj odkaz. Nebude se bavit s ..... ahoj
19.52, 5. 3. 2012, odpověděttohle je tuším forum o autech, konkrétně o nádherných 156kách... sám ji mám ( SW 2.4 jtd 110kw), je krásná v žlutý kůži a na 11 let starý auto má stále ucházející design (hlavně uvnitř) i výkon. Nemyslím, si že je nutné, abychom se tu uráželi jak barbarští ignoranti !!! Takže peter, dej si cigaretku a uklidni se prosím. Píšeme si tu abychom si navzájem pomohli a učili se jak s našimi stroji pracovat, aby nám vydrželi co nejdýl...
12.28, 8. 3. 2012, odpovědětno udrzovat alfu ..., myslim si ze taky TS sa udrzovat neda ked na to stotis km niekto jebal a kontroloval olej raz za desattisic km, tie uz su nacate, vsetky. Co sa tyka jtd mam len to, a udrzbu neviem ... najskor nijaku mimol toho oleja. Tolko k tym navodom na udrzovanie... picovina. Co sa tyka toho kto mal alebo chce mat alfu taky clovek je pre mna nepodstatny. Kto ma je nas kto nema raus.
18.55, 8. 3. 2012, odpovědětto je jak prejit od porsche k dacii...
19.12, 9. 3. 2012, odpovědět:) presne tak ziadny alfista v zivote by to neprijal :) Jednoducho je to nieco ine alfa... taka mala krasna rozmaznana dcerenka fiatu. Francuzske picoviny nikdy to nebolo nicim zaujimave, ako od alfy neni zaujimave nic ine nez 156 166 v tych casoch a teraz sa da pozerat na 159 predok, a krasne vecko mito a giulietty. Je to znacka pre labuznikov, hento ostatne su auta co padnu na vrakacoch prachom a nikto to nebude chciet. 406 honivy model na emocie a pritom celkovo picovina dalsia a zase dalsia ... 156 mat je ako povedat ja som auta pochopil... No aj ti co tento model maju su skalni na forach, niekto si to kupi len tak a tych mam v pici a je to ten co kupil peugeot. Pichni si ho do piče.
20.11, 9. 3. 2012, odpovědětalfa je srdcovka
20.43, 9. 3. 2012, odpovědětTy fakt nejsi normální.Mas v hlave asi duto.Vim ze to je forum o alfach,mam je rad proto sem pisu.Mimo jine pisu i proto ze zdejsi lidi povazuji za normalni a kdyz jsem potreboval pomoci s alfikem vzdy byli ochotni.I kdyz se vzdy najde nejakej bezmozek (nechci jmenovat). Nevidim nic spatnyho na zmene znacky.Alfy jsem mel cca 5 let a jsem za to rad.Holt ale zmena je zivot.Tak to tak ber. Chtel jsem si tady jen normalne pokecat s normalnima lidma, coz ty rozhodne nejsi. P.S: sorry za hacky a carky pisu z mobilu :-)
19.45, 11. 3. 2012, odpovědět156 je nádherná to říkám jako Alfař. Ségra si teď pořídila P 407 a musí říci, že je to taky nádherný vůz...
15.18, 15. 3. 2012, odpovědětOprava: musím říct
15.25, 15. 3. 2012, odpovědětMas pravdu pozeral som aj ja tento peugeot a je jednoducho uzasny!!!!
14.19, 23. 3. 2012, odpovědětTak po půl roce ježdění se lvem ve znaku jenom spokojenost, ani jediná závadička a troufnu si říci, že se po mém autu otočí minimálně tolik lidí co po bývalé alfě :-)
21.22, 21. 8. 2012, odpovědětA stále jezdím a stále jezdím. Jediné co jsem dělal jsou brzd.desky, a olej a jinak jenom liju naftu a jezdím
13.15, 30. 7. 2013, odpovědětMáš s frantíkama smlouvu, že nás tu budeš pravidelně srát, nebo je za tím něco jiného? :-)
14.24, 30. 7. 2013, odpovědětja ti neviem ale aky rocnik bola ta alfa a tu 407 si kupil novu? kamos ma 1.9 JTDm 150k a bolo to firemne auto s 300tis. km a kupil to a jazdi bez problemov... toto sa mi paci jak niekto porovnava neporovnatelne abo nove auto so starym po xy maiteloch... ak je clovek kkt a tak sa sprava aj k autu tak a niekto to po nom kupi tak to je jeho rpoblem nie problem auta... ten peugeot sa ti mozno tiez raz zavdaci
15.09, 30. 7. 2013, odpovědětale aj tak mam najradsej tych kktkov od BMW :D to uz jak vidim tu siltovku jak sa mu taha az na zadne sedacky abo jak nevie zaparkovat na parkovisku tak to nema chybu :D ja som so svojim autom zazil uz toho hodne aj buracku aj priekopu no stale ma ta stara shnita 156ka odniesla domov a som rad ze ju mam bo keby som mal ine auto tak uz tu mozno ani niesom...
15.15, 30. 7. 2013, odpovědětKaždý auto je nějaký, může být poruchový nebo bezporuchový, záleží na jakej se narazí kus a kdo s ním jezdil před vámi. Nejhorší auto, které jsme doma měli byl Ford Escort. Měli jsme dva, oba v naftě. Jízda s tím byla děsná, ale když člověk přechází ze Š120 a nic lepšího nezná, tak si říká, že je to dobrý. Mimo to se to nehorázně ale nehorázně sralo. Furt něco... čerpadlo, alternátor, startér, ložiska, pístky brzd, koroze, elektronika... prostě všechno a furt. Vyměnit tam něco bylo peklo na zemi. Následovala Astra G. Tu jsme měli doma 3 roky než ji brácha rozstřelil. Dělaly se na ní za ty 3 roky jen zadní brzdy, čištění EGR a žhavičky, jinak se jen lítalo a měnil olej. Auto absolutně bezporuchový přestože motor má nelichotivou pověst. Velkej průšvih na tom autě je ale řízení. Je tam elektronickej posilovač a člověk co není zvyklej nebo je dokonce zvyklej na Alfu by se vysekal v první zatáčce jak je to necitlivý a absolutně bez zpětný vazby. Zadní náprava je vlečný rameno, takže to nesedí nikterak úchvatně a je to docela dost nedotáčivý, ale zas je to bitelný a netrpí to na podvozek - koncepce podobná jako Golf, Oktávka, ale o něco lepší bych řekl. Souběžně s tím byla moje první Alfa 156 1.9 JTD 105 koní. Pecka. Investice žádný, motor táhl, nežral nic, šlapal jak hodinky... tak tu jsem pak zas já rozstřelil, ale když jsme viděl jak to zvádla, tak si troufnu říct, že na čelní náraz je Alfa dost bitelný a bezpečný auto. Dojel jsem s ním ještě domů, prootže byl motor !nepoškozený! a všechno šlapalo!! Následovala z nouze Corsa 1.5TD. Konstrukčně ze stejného období jako Escort, ale upřímně... Jak jízdními vlastnostmi, tka motorem, odhlučněním 100x lepší než Escort... Hrozně jednoduchý auto, ale oprav mraky, člověk aby se bál jestli dojede... nicméně díly za pusu (až na altík) a výměna možná doma protože narozdíl od Escorta to tak příšerně nehnije a třeba šrouby tlumičů se dají celkem snadno vymontovat bez nutnosti většího násilí. To samé díly kolem motoru. Jen toho prostoru tam moc není. Následovala současná Alfa facelift, 1.9 JTD 85 kW. Už to není to co ta první. Spojka, homokineťáky, volnoběžka altíku, přední náprava... Na druhou stranu jsem prostě koupil auto po praseti, ale zas mě to nikde nikdy nenechalo. A defacto ty díly jsou celkem levný. Možná se to někomu nebude líbit, ale malinko si zarejpnu do kultu VW nebo-li lidí, kteří mají zcela bezproblémová auta s nejlevnějšími náhradními díly... Alespoň tak se to obvykle uvádí. Kolega v práci má Passat B5.5 tuším. Ten má takovou složitější přední nápravu (ačkoliv na jízdních vlastnostech to není až tak znát) a stěžoval si, jak když mu vrzala přední náprava mu udělali výměnu ramen a tyček stablíku za 18 000 Kč a po roce mu auto zase vrže a mechanik říká - vyměnit znovu všechno... Ach jo, já měl za těch 18 spojku i s homokineťákama a čepy spodních ramen... Nevím co Peugeot, ale co se týká pověsti, tak taky nepatří zrovna mezi držáky, ale kdo ví... Alfa má taky pověst...
8.12, 31. 7. 2013, odpověděts tym pasatom to je tak... znami menil prednu napravu a len som pozeral kolko materialu na to treba hah a to mi niekto hovori ze alfa ma zlozitu a drahu napravu dpc 2 ramena :D na pasate asi 8 :D
16.34, 31. 7. 2013, odpovědět