Caute chalani , potrebujem poradit ci niekto nemal skusenosti s takymto niecim .. ale kupil som alfu 156 1.8 ts a mam cudny problem s motorom , za studena sa kopce , striela do sania ,skoro sa s nim neda ani pohnut v niskych otackach sa javy ako keby isiel na 3 valce , vo vyzsich sa chyti na 4, ked sa zohreje nad 80 stupnou zacne zrazu ist lepsie aj na volnobeh aj ho prestane dusit ale aj tak sa my zda ze nejde ako by mal , lebo nejde do vykonu nad 5000 otacok , uz to mam chut zapalit , tak uz som skusal nasledovne ale bezvysledne : Vymenil som vahu vzduchu, sviecky , zapalovacie cievky, dokonca aj vstrekovace , skrtiacu klapku, mal som to na diagnostike bezvysledne, tak som sa nasral a dal som dole hlavu , zabrusil ventily, vymenil tesnenia, rozvody som nadstavil pomocou origo pripravkou , vymenil som variator ... fakt som zufali uz neviem co s tym stale sa s tym neda jazdit ....neviem co mam este vyskusat , napadlo my ci neblbne cidlo na kluke ale zda sa my to byt nepravdepodobne , len tak mimochodom sa my zda ako keby bola moc bohata zmes, sviecky su cierne... mozno ako keby to dostavalo moc bohatu davku a nevladalo ju za studena spalit alebo co .. uz fakt neviem .. za nejake napady vopred dakujem
19.31, 13. 3. 2012, odpovědětasi to nebudes chciet pocut, ale vsetko si asi robil zbytocne. mam to iste na 1.6. je to odpalena riadiaca jednotka, konkretne cast , ktora vyhodnocuje lambda sondu a vsetko okolo toho. preto ta bohata zmes a tvrdy chod za studena. diagnostika to ani nevyhodi . prisiel som na to sam a to iste mi radili na powerdiesel.sk fore. tak skus nahodit novu sondu, a ak ti ju po par sto km odpali, bude to RJ. ja uz zhanam inu ale teraz nemam na to cas.
19.41, 13. 3. 2012, odpovědětDik za radu .. akoze pozeral som to na diagnostike ale lamda sonda vypada ze meria .. normalne kmytala ale az ked sa ten motor upokojil .. takze mozno to s tym suvis ma .. mam doma riadiacu jednotku s dvoj litra ale to asi nebude fungovat .. predpokladam ze to ma ine palivove mapy .. ci?
22.18, 13. 3. 2012, odpovědětno neviem aku tam mas jednotku, taliani montovali co bolo prave v sklade a softver tak isto, pomaly v kazdom aute iny. myslim, ze by to mohlo zbezne fungovat, ak budu pasovat konektory. ale este pockaj na ine rady, ja som iba laik :) alebo napis Alpinersovi na powerdiesel.sk
23.42, 13. 3. 2012, odpovědětdIK peter .. asi budes mat pravdu .. dnes som prehodil tu riadiacku s toho dvoj litra a prestalo to dusit .. normalne to reagovalo aj ked volnobeh bol stale taky roztraseny ... ale pisalo my vsetky mozne poruchy adaptacie zmesi co vysvetluje asi to ze je s dvoj litra ale uz sa nekoptal pri pridavani .. potom som hodil naspet origo jednotku a som sledoval co robi lamda sonda... a stale drzala rovnaku hodnotu a motor sa koptal .. prislo nad nejakych 80 stupnou , zrazu zacala kmitat sonda , motor sa ukludnil a zacal ist normalne .. ale zas je otazne ci to neni sondou . . ale moja skusenost je ze vadna sonda nesposobuje az take vazne poruchy chodu motora .. takze sa domnievam ze je odfajcena jednotka ako si ty popisoval .. ze nieco v obvode korekcie je totalne mimo .. no nic .. zacnem sa obzerat po druhej jednotke ..zatim dik ... dam vediet , mozno sa toto info niekomu zide..
10.54, 14. 3. 2012, odpovědětna odskusanie mozes dat hociaku univerzalnu 4-polovu sondu, vsetko je to rovnake. daj potom vediet ako si dopadol
11.46, 14. 3. 2012, odpovědětZdravim opet .. nemozem sa stale zbavit toho problemu .. uz my dochadzaju napady .. kupil som aj riadiacu jednotku a nic , stale ked je motor pod 80 stupnou , tak sa s nim neda pohnut, ho dusi pod 3000 otacok a na volnobeh , mixuje , vynechava, striela do sania este rekapitulacia co som uz spravil : Vymena tesnenia pod hlavou, (kontrola ventilou, tesnosti) , vymena variatora , vymena rozvodov a nadtavenie pomocou pripravkou, vymena sviecok , vstrekovacou, zapalovacich cievok , skusal som druhu vahu vzduchu , cidlo na kluke , skrtiacu klapku , druhu riadiacu jednotku , diagnostika bez chyby, testoval som aj kompresie vsetky valce 12 bar +\- 0,2bar , jedine co my zostava je lamda sonda ale nechce sa my verit ze by take nieco sposobovala ,na diagnostike pekne kmitala aj vyhrev je ok , ma drbne ak je to nou ... poradte prosim ... este jedna vec je ze su sviecky cierne neviem preco..
7.31, 18. 3. 2012, odpověděteste som zabudol dodat ze som premeral kablovanie medzi RJ a jednotlivymy komponentamy ,,
7.33, 18. 3. 2012, odpovědětcau,mam podonej problem,taky mi to kope dusi,vse mozne,jen jet to nechce.prvni problem byl 1,8ts 3x vaha vzdduchu,z vrakacu,spatne,magnet mareli nova,spatne.bosch nova 2900kc. fungovala.bez chyb,ale diagnostika obcas vyhazuje chybu p 0107 fuel trim malfuction bank 1.predvcera my vykradli auto, radio,diagnosticky kabel z kastliku,handsfree a imobilizer nalepeny pod spinackou )zlomil sem klic udelali mi jen planzetu.cip nedakoazali precit proto ten cip) musel sem koupit novou rj ctecku a novy klic.vse sem prehodil nastartoval a ejhle.nova vaha vzduchu bosch (staraa si 2mesice) vyhazuje na budiku chybu.motor cuka nedrzi pravidelny volnobeh.nahodim vahu z vrakoviste.motor nechce jit ic jak 2000/min dam vahu magnet mareli nova)v aute byla 10minut pred tim motor drzi volnobeh ale nejde vytocit nad 3k/*min,diagnostiku nemam ukradli mi kabel. jezdim s chybou.motor jede ale neni to ono a nedrzi staly volnobeh porad kolisa.rj je z 1,8ts.podle technicaku stejny rok jako moje 99rv zkusal si odpojit vahu vzduchu? co to bude delat?budes mit chybu ale melo by to jet
15.47, 18. 3. 2012, odpovědětked odpojis vahu , tak to ide .. ale nahovno .. Rj si tam dosadi iba nejaku nudzovu hodnotu a zacne sa orientovat iba podla snimaca na skrtiacej klapke ale pojde to velmi zle .. ze by som mal dat novu vahu ... hmmm .. ze by to bolo az take haklive .. skusal som 3 strsie ale tiez sa kazda spravala inac .. nechce sa my verit ze je to az tak haklive..
16.38, 18. 3. 2012, odpovědětja ted jezdim na tu boch co byla s minoul rj bez chyby.nechapu proc tato ridici jednotka ma chybu na palibovce ten cerveny vstrik.hned po zapojeni vyskocila.tto ze to bez vahy jede v chybe vim,ale da se s tim jezdit.ale spon to jede,ale kdyz tam dam tu starou z vrakacve (bosch) nebo magnet mareli,tak se s tim jezdit vubec neda na tu bosch novou se jezdit da.
16.57, 18. 3. 2012, odpovědětCaute. Ja mam zasa problé s tým že motor tahne dobre, s nizkých otáček až po nejvišší, muj problem je ten že ked je motor studeny a jdu ho nastartovat tak nastartuje a hned chcipne, musim startovat se sešlapnutým plynem a približne minitu ho tak držat aby sa vyrovnali otačky na 900 ot/min, pak je všechno OK, vypnem motor a znova nastartujem bez problému a hned nabehnou optimalní otačky. motor 1.8 TS 106 KW rv.98 Dopredu diky za radu
10.40, 22. 4. 2012, odpovědětJa som mal take iste problemy po zahriati auta uz slapalo .Bola to lambda sonda .Kupil som novu cez net v,ymenil a slape ako ma.
12.22, 22. 4. 2012, odpovědětNazdar, fakticky lambda sonda fu tak asi to vyskúšam, to si na to prišiel sam že je to tato sonda alebo si iba vyskušal......a dufam že to pomôže lebe rana su docela neprijemne ked to nepridržim v otačkach dokjal sa aspon trocha zahreje a by som sa rozbehol tak mi to chcipne hned u prvej križovatky......ozaj a menil si ju sám??
12.47, 22. 4. 2012, odpovědětto vymenis sam. hore odpojis konektor, vyskrutkujes ju, hodis novu, zapojis konektor, hotove. a sprav si diagnostiku, tam toho budes mat viacej.
22.15, 22. 4. 2012, odpovědětNo už mám objednánu lambda sondu, ale ešte ma niečo napadlo, odpojil som lambda sondu s konektoru a vyskusal nastartovať auto či to ma tie iste priznaky ako so zapojenou sondou, a auto robi to iste ako so zapojenou to znamena že chladne sa dusi a chcipa a ked sa zahreje tak ide normalne ako má...........otázka je co to znamená myslite že je naozaj problém v lambde??
16.03, 8. 5. 2012, odpovědětDobry niebude to riadiaca jednotka ale škrtaca klapka stači lu len prečistit ja som mal ten problem na mojej alfi 156 1.8 a teras funguje normalne
8.17, 8. 6. 2013, odpovědětPo nastartovani za studena mi kolisu otacky chvilami chce skapat tak trochu stlacim plyn podrzim ho cca 5 sekund na 2000 otackach potom sa spameta a moc dymi modry dym neviem co to moze zapricinovat je tam aj olej novy.roby to iba za studena 156 2.0 1997
18.09, 13. 4. 2014, odpovědětsviecky, cievky, VN kable. poprehadzuj medzi sebou a skus. ak su stale povodne z ´97 tak tu zapalovaciu listu rovno vyhod a zozen funkcne komponenty
23.06, 20. 4. 2014, odpovědětdusenie
12.57, 20. 4. 2014, odpovědět