Ahoj. koupil jsme alfu dovoz z německa a brzdy byly zavzdušněné. Zjistili jsem, , že teče levé zadní prasátko. Koupili jsmetěsnící sadu vyměnili a znova to odvzdušnili křížen na zdviži. A šlo to, ale brzdy stále za jízdy brzdí. Je to alfa 156 2.5JTD máto abs a proti skluz. Nedělá se to náhodou nějak přes diagnostiku? Kde by mohl být problém. Když prasátko teklo a odvzdušnili jsme to tak se normálně jezdilo brzdilo to, ale utíkala kapalina a samo to nebrzdilo takže vylučuji zadřené pístky. Díky za případnou pomoc.
11.30, 20. 4. 2012, odpovědětBud mas vadne abs, alebo zahrdzavene brzdy, alebo stare brzdove hadicky.
18.21, 20. 4. 2012, odpověděta nebo moc sjeté desky, válečky vyjíždějí moc a zadrhávají se....
19.06, 20. 4. 2012, odpovědětco zavzdusneny abs?
19.57, 20. 4. 2012, odpovědětjak se to pozná že je zavzdušněný abs když pedál jde na tvrdo ?
23.31, 5. 5. 2012, odpovědět156 2.5 JTD? to tam máš motor ze 166 130kW?
11.40, 21. 4. 2012, odpovědětřešil jsem to taky, nakonec vyřešeno. zkus povolit po natlakování holendr na ABS pokud po odtlakování brzdy povolí je problém jasný. buď je v háji hlavní brzd. válec udajně hodně málo pravděpodobné u 156 dle ofic servisu, u mě došlo k povolení matice na tyčce od pedálu brzdy k brzd. válci a stálému tlačení na brzdový válec. Stačí hlavní brzdový válec oddělat a seřídit správně tyčku a zajistit a vše vrátit zpět je to pakec ale jediný řešení.
13.39, 22. 4. 2012, odpovědětta tyčka od toho pedálu se vyndavá z vnitřku vozu nebo se musí sejmout celej válec i s posilovačem ?
23.23, 5. 5. 2012, odpovědětahoj podla mna ti všetky štyri kolesá naraz nebudú určite brzdit skontroluj najskor že ktoré koleso ti brzdy a ked zistíš ktoré to je tak akp už bolo povedané može to byt tím že sú staré platničky a valec chodí vela von alebo prestarnuté hadičky ktoré ti pustia kvapalinu smerom do valca ale naspet už nie :-( z ABS to nemá nič spoločné
4.23, 24. 4. 2012, odpovědětnebrzdily všechny začalo to jen na zadku domněnka že to jsou lanovody se nepotvrdila, pak se přidalo levé přední a to se stále zhoršovalo, až to brzdilo tak že po 5km se od LP kola kouřilo. Abs s tím nemá nic společného, ale je na něm nejsnažší přístup aby se dal upustit tlak kapaliny z okruhu a sledovat zda je to natlakovaný až nahoru k Hlavnímu válcí nebo to visí na třmenech, pokud povolíš holendr nahoře na ABS a odbrzdí se tak je jasný že natlakováno je až nahoru a tím je závada tam, když to po povolení a ujití tlaku najednou odbrzdí. Pokud ne je to dole na prasátkách nebo hadičkách. Samo musíš kouknout kterej povolit aby jsi povoloval ten kterej jde ke kolu který brzdí! Pokud se ti povolí ta matka na tý tyčce tak ti bude stále tlačit na pístek ve válci a nedovolí povolit brzdy jako kdyby jsi stále stál jemně na brzdě.
12.48, 1. 5. 2012, odpovědětu mě né u mě začali brzdit všechny naráz ale až po tom co jsme dali na levý zadní prase tu opravnou sadu už to neteče ale zase to brzdí pořád jak to odvzdušním tak to nebrzdí ale jak mile se rozjedu tak aniž bych se dotkl brzdy začne to samo brzdit až tě to zastaví neutáhne to skoro ani na dvojku a to má 100kw a to je nejaká sila už dá se říct
23.37, 5. 5. 2012, odpovědětNe je to 2.4 motor chyba v textu. A brzdí všechny, protože když jedu a zastavím mám všechny kotouče rudé, jak se přehřývají všechny stejně.
23.17, 5. 5. 2012, odpovědětDosticky ti teda chodia lahko v strmenoch? valceky tiez idu lahko zasunut?
7.10, 6. 5. 2012, odpovědětjo všechno chodí jak má co miprotejkalo to zl prase tak to jezdilo normálně opravilo se aby neteklo a od tý chvíle to pořád tlakuje a brzdí myslel jsem že by to mohl mít na svědomí ten protizklus ale ted tu někdo psal že prý tzčka od pedálu fakt nevím
10.16, 6. 5. 2012, odpovědětvymen hadicky k strmenom. ked to nepomoze, tak druhy hlavny valec pripadne posilovac brzd. brudovy pedal s tym nema nic. Ten sa dufam pekne vracia hore?
12.27, 6. 5. 2012, odpovědětnebudu měnit žadný třmeny ty chodí dobře problém je někde na hlavním válci když povolím trubku od hlavního válce jak jde na abs tak brzdy povolí to znamená že je problém někde mezi jednotkou abs a hlavním válce ne mezi abs a třmenama tam je všecko ok
15.32, 6. 5. 2012, odpovědětNikto nehovori o celych strmenoch, ale o hadickach... No tak laboruj ked sa ti chce, aj tak skoncis pri tom co som napisal.
16.02, 6. 5. 2012, odpovědětpokud po povolení matice a povolení tlaku přestanou brzdy brzdit, atk to není ani ve třmenech a ani v hadičkách jelikož v tom případě se vše na třmenech vrací zpět tak jak má, pokud by to bylo v hadičkách tak se ti to po povolení a odtlakování neodbrzdí tlak by držel ve třmenu a neprotlačil by se zpět přes zteřelou hadičku. tudíž hadičku 100% vylouči tou to není. Po telefonátu do autorizáku mě bylo sděleno že u 156 se ještě se špatným válcem nesetkaly. zjistíš to jednoduše povol na hlavním brzd. válci dvě matky co drží válec k posilovači odtáhni ho a mezi válec a posilovač dej podložky a vše dotáhni zpět, mělo by to pak vše fungovat a odbržďovat. Pokud to bude vše ok je povolená právě ta tyčka na pedálu a tlačí na pístek. Pozor nelze to ale nechat s podložkama, netěsní podtlak na posilovač a nejde posilovač a nespíná turbina, je to jenom diagnostika. Musíš tu tyčku zašroubovat a seřídit krok pedálu a matku řádně zajistit. Tím že se ta mazka na tyčce od pedálu povolí dochází k trvalemu tlaku na pístek v hlavním válci jakoby jsi stále stál na brzdě i když bude pedál zpět v normální poloze.
20.42, 6. 5. 2012, odpovědětdneska jsem sundal ten válec ale žádná matka na tý tyčce není není tam ani závit j e hola ale v tom válci brzdovím je na druhým chodu taková jakoby deronaná podložka a s jedný tý strany trčí malej čep jeto když odejmež hadičku od nádobky a tak v tom válci byla daná tým čepem dolu jako tak že se o ní zarážel ten druhý brzdový válec jinak jsem nic jinýho nenašel co by tam mohlo vadit měl jsem to celý komplet rozebraný myslím ten válec hlavní tak jsem to zase složil a tu podložku jsem dal obráceně čepen nahoru jako do tý hadice přívodní co jde z nádobky a zkusil jsem to na prázdno promačknout a ten druhej válec už se nezadrhoval tak jsem to dal zase všechno dokupúi no straní stím je celkem solidní ale byl jsem to projet a zatím nic nebrzdí ještě to pro jistotu zítra pořádně odvvzdušním a dám vědět jestli je to cajk mám za to že už to pře de mnou někdo rozebíral a tu podložku tam asi nasadil opačně proto to furt brzdilo
21.57, 6. 5. 2012, odpovědětmy jsme nesundávaly celej válec posilovač zůstal na autě je tam tyčka na který se šteluje krok brzdového pedálu. tam byl problém, Hledaly jsme to po odpoledních cca týden než jsme našli a taky jsme nejdřív udělaly lanovody, pak nová kapalina, pak repas sada gumiček, pak hadičky a nakonec to bylo v Hl. válci, tak se udělaly i kotouče s deskama.
21.28, 7. 5. 2012, odpovědět